Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:23

Ik heb het op dit moment helaas erg druk :( ga dus niet zo snel vooruit met de foto's! :( Maandag ben ik vrij van werk dus zit ik (naast een geplande fotoshoot) de hele dag achter mijn laptop de foto's te bewerken! Twee spoed klussen tegelijk: niet cool! :')

Had gehoopt dat ik vandaag onder werk stiekem nog wat kon bewerken, maar hebber nog geen tijd voor gehad en ga dat niet meer krijgen vandaag ook :( Heb wel de belangrijkste foto al (bijna) af! (Bijna) Alle mensen op de achtergrond weggewerkt. Als ik nu nog verder ga word het denk ik erg nep!

Seb8iaan

Re: Mysterieuze post van een aanbidder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:27

Rustig aan Ash, we zijn er al hartstikke blij mee dat je erbij was! :D
Alleen die ene foto is idd wat belangrijker, ivm de kaartjes :), maar wat niet kan kan ook niet. :*

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 13:36

Paisano schreef:
laughterline schreef:
Jullie zijn wel goed op tijd thuis! Anders was t vandaag wel anders verlopen ben ik bang :')

Door de sneeuw bedoel je? Die hebben we onderweg ook gehad, maar Sebas is niet zo snel bang met rijden :=

Haha ja de sneeuw en files en ongelukken vandaag! (Ik heb vandaag voor t eerst in de sneeuw gereden := )

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 17:46

Wij zijn ons nu aan het klaarmaken voor het grote diner met de ouders :D Ik ben zo zenuwachtig! :):)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 17:47

Die nog altijd geen idee hebben waarom ze mee uit eten genomen worden? :P

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 17:49

Nou, het grappige is... Mijn schoonzusje denkt dat Sebas me vanavond gaat vragen :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 17:51

Haha, zal een verrassing worden dan. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:19

Paisano schreef:
Nou, het grappige is... Mijn schoonzusje denkt dat Sebas me vanavond gaat vragen :=

_/-\o_ _/-\o_

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:29

Weer veilig in Nederland.
Veel plezier in Schevingen vanavond.

Arm schoonzusje, jullie zijn al verloofd.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:32

Nou ik heb alleen jouw posts gelezen, maar wil je toch nog even feliciteren en die verloofde van jou, wat een bikkel! Ik zou nooit zo lang mn smoel kunnen houden!
Bij deze, van harte en succes strakjes!

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 19:28

Paisano schreef:

_O-

Geniaal!

Jullie gaan vanavond een toneelstukje opvoeren? Bassie op z'n knieën die dan vraagt of 'ie jouw veters even mag strikken? _O-

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 19:50

Veel plezier vanavond :D

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:03

Wauw fantastisch, van harte gefeliciteerd !!!! <3

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:04

Paisano schreef:

_O- Succes/have fun ben benieuwd hoe iedereen reageert daar!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:06

Ik zie het al voor me:
Sebas die op zijn knieën gaat en aan je vraagt: "Wil je met me...vertellen dat we inmiddels al bijna een week verloofd zijn?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:21

APCIII schreef:
Paisano schreef:

_O-

Geniaal!

Jullie gaan vanavond een toneelstukje opvoeren? Bassie op z'n knieën die dan vraagt of 'ie jouw veters even mag strikken? _O-

:') :')

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:35

Jolien87 schreef:
Ik zie het al voor me:
Sebas die op zijn knieën gaat en aan je vraagt: "Wil je met me...vertellen dat we inmiddels al bijna een week verloofd zijn?"

Hahahaha dat zou nog eens leuk zijn!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 20:37

Jolien87 schreef:
Ik zie het al voor me:

_O-

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 00:26

Jolien87 schreef:
Ik zie het al voor me:

Ik zie het ook al voor me haha :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 08:18

Ik heb de avond van mijn leven gehad! <3

Afbeelding

Sebas en ik zagen er hetzelfde uit als op de dag dat we verloofd zijn. Hij netjes in driedelig pak ( <3 ), ik met het jurkje aan. Onze ouders en de broer van Sebas met zijn vrouw stonden al op ons te wachten, ook allemaal netjes gekleed. We liepen naar de juiste zaal en daar werden onze jassen netjes aangenomen en opgehangen. Het gebouw is zo mooi en de bediening is zo netjes! Echt heel erg leuk om eens zo chique uiteten te gaan :D Zeker met zo'n gelegenheid! Ik had mijn ring afgedaan zodat het niet meteen allemaal duidelijk was en toen iedereen besteld had heeft Sebas het woord genomen. Ze waren zo enthousiast en blij! <3 Mijn schoonzusje ging meteen klappen, iedereen meedoen natuurlijk. Daarna kregen we van alle kanten felicitaties, kusjes en knuffels. Hier en daar werd zelfs een traan gelaten <3 Maar ze hadden het al wel aan zien komen hoor :)) Mijn schoonzus had in eerste instantie inderdaad gedacht dat Sebas het die avond zou vragen, maar toen ze later hoorde dat we naar Wenen zouden gaan wist ze wel hoe laat het was. En ook mijn schoonmoeder, die had gewoon al een kaart bij zich om ons te feliciteren. Super lief! Daarna hebben we uitgebreid ons verhaal kunnen doen. Verteld hoe we de afgelopen maanden al naar dit moment toe hadden gewerkt. Iedereen vond het heel typerend voor Sebas en zijn broer vond het schattig hoe naïef ik was geweest :o De sfeer was geweldig en ook de rest van de avond hebben we ons enorm vermaakt. Het eten was heerlijk, de mensen lief en de ogen van Sebas konden maar één ding zeggen: ik ben zo verliefd op je! <3 Hoewel het restaurant heel netjes is en ik daar ook echt van genoot (ik ben wel van tradities en etiquette), was er ook genoeg ruimte om lekker te lachen en te geinen. Want dat kan de familie van Sebas wel := Ik ben zo gek op ze! Al ver voor de verloving wisten we dat als het ooit zo ver zou zijn, we graag met z'n allen naar het Kurhaus wilden. Wat we voor ons zagen is helemaal werkelijkheid geworden, het was een avond om nooit meer te vergeten! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 08:38

<3
Het hele topic heb ik het droog gehouden, maar bij deze post van je heb ik toch even een traantje van ontroering gelaten. Je blijdschap en liefde spat er af.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 08:42

Gaaf Jay dat jullie zo'n heerlijke avond hebben gehad!
Je jurkje is ook echt heel leuk <3
Dit is een week geweest om nooit meer te vergeten, Wenen, verloving, Kurhaus (en dan sowieso alle moeite die Sebas heeft gedaan afgelopen 3 kwart jaar, echt respect hoor :j).
Kan het me heel goed voorstellen als je vanochtend wakker bent geworden en had gedacht: Wat heb ik leuk gedroomd vannacht haha :D

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:22

Ik zit echt veel te weinig op bokt, ik zie dit topic nu pas!

Van harte gefeliciteerd lieve Bas en Jay!

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:30

"beter laat dan nooit" zullen we maar zeggen :) . Je kunt ook niet alles volgen. Ik vind het al heel leuk dat je wat laat horen. En natuurlijk ben ik ook heel erg blij met alle gelukswensen, enthousiaste reacties en de vreugde die jullie ons geven. Want naast dat het al een bijzonder mooie week was, maken al die mooie teksten het nóg leuker! :D

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 09:44

Gefeliciteerd met jullie verloving! Wat een prachtig sprookje <3

@Sebas, complimenten hoor! Een hele lading bokkers zo'n tijd bezig te kunnen houden :P