ga dus niet zo snel vooruit met de foto's!
Maandag ben ik vrij van werk dus zit ik (naast een geplande fotoshoot) de hele dag achter mijn laptop de foto's te bewerken! Twee spoed klussen tegelijk: niet cool! 
Had gehoopt dat ik vandaag onder werk stiekem nog wat kon bewerken, maar hebber nog geen tijd voor gehad en ga dat niet meer krijgen vandaag ook
Heb wel de belangrijkste foto al (bijna) af! (Bijna) Alle mensen op de achtergrond weggewerkt. Als ik nu nog verder ga word het denk ik erg nep! 
, maar wat niet kan kan ook niet.

Mijn schoonzus had in eerste instantie inderdaad gedacht dat Sebas het die avond zou vragen, maar toen ze later hoorde dat we naar Wenen zouden gaan wist ze wel hoe laat het was. En ook mijn schoonmoeder, die had gewoon al een kaart bij zich om ons te feliciteren. Super lief! Daarna hebben we uitgebreid ons verhaal kunnen doen. Verteld hoe we de afgelopen maanden al naar dit moment toe hadden gewerkt. Iedereen vond het heel typerend voor Sebas en zijn broer vond het schattig hoe naïef ik was geweest
De sfeer was geweldig en ook de rest van de avond hebben we ons enorm vermaakt. Het eten was heerlijk, de mensen lief en de ogen van Sebas konden maar één ding zeggen: ik ben zo verliefd op je!
).