Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:38

Donna89 schreef:
Hahaha ik zou terug mailen: "bij deze"

Lekker droog _O-

Eilinora

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:03

Waar ik trouwens echt allergisch voor ben is dat als je iets te koop hebt op Facebook of een forum dat je een reactie als volgend krijgt

JA IK WIL HEM HEBBEN!!! STUUR MIJ EEN BERICHT!

Dan kan ik ineens niet lezen en zullen ze ook echt niks van mij horen.
leer eerst maar eens goed communiceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:14

Zo. Vanmiddag iemand die mijn zadel wou hebben en vanavond komt ze er waarschijnlijk al achter. Ze geeft me de vraagprijs. Ook net wat boeken erop gezet, we zien wel of ik ze verkocht krijg. Zijn allemaal kinderboeken :)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:29

hier weer eens een super goede ervaring op marktplaats!

was opzoek naar magnesium voor mijn paard, en vond een adresje in de zelfde stad. dus ik gemaild dat ik die paar kilo graag wilde hebben... kom ik daar aan. zegt ze hier is goed zo. mocht het zo meenemen , heb wel tien x gezegd dat ik er voor wilde betalen, maar dat wilde ze niet. echt super tof!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:50

Onder het mom het maakt mij niet uit wat mensen er mee doen heb ik vandaag een Spencer (bokker die me daar op wees nogmaals bedankt :D ) verkocht voor de carnaval.
Mensen happy, ik happy want het geld stond er meteen op, en geen gezeur of iets gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:42

Hier ook weer iemand..
Biedt op mijn gereserveerde advertentie en stuurt in haar mailtje 'je hoord van me'. Au.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:13

Sommige kopers lijken geen besef van vzk te hebben of proberen gewoon slimmer te zijn dan ik, hahahaha.

Bieden ze 2 euro op een joggingbroekje dat net geen 100 gram weegt. Ik akkoord met het bod en aangegeven dat verzenden kan op eigen kosten. Mailt de bieder mij haar adres met de zin:"zal ik dan 3 euro overmaken?" _O- ......

Heb haat gemaild dat ze vzk 1,92 zijn en ze dus 3,92 mag overmaken.......niets meer gehoord tot nu toe :o

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:16

@ bugpluisje Biiiijjjjnnaaaaaa , 3 euro is bijna hetzelfde als 4,- , haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:18

Nou, die dame die had gemaild vanmiddag is er mooi rond 19.30 erachter gekomen. Netjes betaald en tevreden vertrokken. Zo heb ik het graag, mailen, afspreken, afleveren :D
Heb zelfs de vraagprijs gehad!

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:32

CxB schreef:
@ bugpluisje Biiiijjjjnnaaaaaa , 3 euro is bijna hetzelfde als 4,- , haha

Hahahaha, ja als je met je linker oog in je rechter broekzak kijkt dan lijkt 3 bijna op 4 :D

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:45

Mijn chocolade fontein is vanavond ook opgehaald.
netjes 15 euro gekregen

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 23:54

Ik ben helemaal blij, een eskadron bicolor gekocht voor 18 euro, gaat morgen op de post. Ben benieuwd :D

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:04

Woow goede deal!
Welke kleur?

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:04

Vjestagirl: wij kregen in januari een kaart van vrienden uit Frankrijk die half december verzonden was, dus die had er bijna een maand over gedaan.... Nou zal wel meespelen dat er feestdagen waren maar het was toch wel erg lang. Dus tsja, bepalen wanneer je iets kan verwachten zal moeilijk zijn.
Overigens vind ik het ook geen slimme zet, post is minder betrouwbaar dat internetoverboeking denk ik zo.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:06

Martie schreef:
Vjestagirl: wij kregen in januari een kaart van vrienden uit Frankrijk die half december verzonden was, dus die had er bijna een maand over gedaan.... Nou zal wel meespelen dat er feestdagen waren maar het was toch wel erg lang. Dus tsja, bepalen wanneer je iets kan verwachten zal moeilijk zijn.
Overigens vind ik het ook geen slimme zet, post is minder betrouwbaar dat internetoverboeking denk ik zo.

Ik hoop voor hem dat het er minder lang over doet, want ik ga dat boek geen maand voor hem gereserveerd houden. Als ik over n week het geld niet heb haal ik de reservering er weer af.

Ik heb geen enkele garantie dat hij het echt verzonden heeft...

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:10

Precies. Hij neemt zelf het risico door per post te versturen.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:22

Die nieuwe marktplaats is echt niks, net nieuwe advertenties geplaatst, staan ze al op pagina 3 (van de 4 in totaal) -O-
Zo verkoop ik niks natuurlijk...

Je hebt helemaal gelijk Vjestagirl :j
Ik heb ook vaker gehad dat mensen geld per brievenbuspost verzonden, maar altijd goed gegaan (gelukkig).
Wel een keer gehad dat een verjaardagskaart van mijn oma voor mij niet aankwam. Was zo'n zelfgemaakte '3D' kaart en dus redelijk dik, dachten ze vast dat er geld in zat. Vond het wel sneu voor mijn oma :(:)

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 00:39

Vjestagirl, toen ik nog in Duitsland woonde heeft m'n oma heel vaak kaartjes enzo gestuurd die pas 1 tot soms wel 4 weken later aankwamen vanaf de dag dat ze in de brievenbus gegooid zijn :+

Tymbalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:05

Ik had gister ergens op geboden maar de verkoper wilde minimaal 20 euro meer hebben dus ging er even over na denken, stuurde vanmorgen een mailtje naar de verkoper want er stond in de advertentie niet of het nieuw of gebruikt was dus was dat mijn vraag, krijg ik terug ja hij is nieuw, wat is uw adres? Zodra het geld binnen is post ik m... en dat terwijl ik m zou kunnen komen halen en ik nog nog niet eens heb toegezegd dat ik m wil kopen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:14

dan moet je eigenlijk terug mailen 'Fijn, u gaat dus toch akkoord met mijn bod?!' }>

(en tssssss, ik had de ouders met Valentijn een kaart gestuurd en die kwam pas gister aan -O- En die wonen 'gewoon' in Nederland :+ ))

Tymbalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:22

Net nog met de verkoper gemaild en voor 10 euro meer dan mijn bod mocht ik het overnemen, weer met gelijk erbij dat ik het kon overmaken en dan ging ze het vandaag versturen, dus ik heb gezegd dat ik het wel kon ophalen maar ze zat aan de andere kant van nederland en ze is pas 1 dag actief op marktplaats dus ga ik geen geld overmaken

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:25

shetties schreef:
Woow goede deal!
Welke kleur?

Weet niet wat de officiele naam is; maar het is de kleur navy grey? :o

Ben benieuwd, hy komt wss morgen pf vrijdag aan :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:29

Tymbalia schreef:
Net nog met de verkoper gemaild en voor 10 euro meer dan mijn bod mocht ik het overnemen, weer met gelijk erbij dat ik het kon overmaken en dan ging ze het vandaag versturen, dus ik heb gezegd dat ik het wel kon ophalen maar ze zat aan de andere kant van nederland en ze is pas 1 dag actief op marktplaats dus ga ik geen geld overmaken

Het is inderdaad wel een rare gang van zaken...... Als zij haar adres niet wil geven om het op te komen halen, zou ik zeker geen geld overmaken!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 09:29

CxB schreef:
Jemig he wat een reactie van die zweetdeken......

Varekaj, op marktplaats?

Tsja, sommige mensen willen koste wat kost gelijk hebben... Laat ze maar in die waan :-).

Overigens kan het ook anders :-). Boorhamer van mijn oom, vroeg 30 Euro (nieuw 80 en hij was bijna nieuw), meneer ging akkoord en heeft hem meteen opgehaald. Halsterset voor mini's of shets, vroeg 12 Euro, akkoord, betaald en dezelfde dag verzonden voor 3,84. Weer wat anders dan de meneer die om kwart over 8 een krik zou halen en om half 9 toen ik allang ergens anders was belde dat hij eraan kwam en nog boos was ook dat ik niet gewacht had... Tsja sorry maar om half 9 moest ik mijn tante ophalen voor een afspraak om 9 uur (had duidelijk gezegd dat ik tot 5 voor half 9 zou wachten). Gelukkig is het meestal leuk :-).

Edit: krijg net een mailtje van iemand die superblij is met haar prachtige geweldig mooie halsterset (haar woorden). Leuk, want soms laten mensen niets horen na ontvangst.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:02

grrr... hier weer geen antwoorden, bah... heb mijn zadel op mp ( ook op bokt :-) )... krijg ik mailtje van wegen zeer geïnteresseerd en vraag naar richtprijs.
die netjes gegeven met vermelding dat het vraagprijs is, dus nog ruimte voor onderhandeling... en dan hoor je niets meer...en zo zijn er al 3....