Ik heb ook al gewoon twee reacties, dat is meer reacties dan op mijn hele vorige blog
Ik hou van deze manier van schrijven, is ook veel makkelijker om nu te schrijven zegmaar
En Charles, dat heb ik ook
xSaarSaar
Geplaatst: 01-12-13 16:59
Oei, heel veel succes Chans! Ik ga zo je nieuwe site eens bekijken Jans!
Mijn laatste post, een lekker 'ik moet toch ergens afreageren zeurblogje' dat eigenlijk bedoeld was als overzicht van november. Waarom ben ik toch zo slecht in het verhalen verzinnen over kleding en outfitfoto's? NOVEMBER OUTFITS
Pfff... ik zit nog steeds zonder internet thuis... En om nou uitgebreid blogs te lezen en te schrijven op mijn werk vind ik ook niet echt handig... Dus een beetje stilte deze week, hopelijk is het woensdag opgelost!
Hoeveel bezoekers hebben jullie eigenlijk gemiddeld op een dag eigenlijk?
Ik moet echt heel veel bij gaan lezen straks. Denk dat ik eind deze week over de speurtocht van mijn lief ga schrijven. Die wordt door 'Sinterklaas' geplaagd met tig hints naar zijn cadeau. Echt hilarisch. Leuk om te delen denk ik. Maar hier ook even zonder internet (behalve op het werk) en druk met de studie.
Anoniem
Geplaatst: 02-12-13 10:51
Ik hoop dat ik woensdag eens uitgebreid bij kan gaan lezen... Heb in ieder geval wel een post kunnen uploaden vandaag: Alice
Meh ik zit in dubio, ik moet nu eigenlijk mijn blog over mijn bezoek bij Danie schrijven, aangezien ik 'Een dag uit het leven van' op chronologische volgorde schreef, maar stiekem ben ik niet zo enthousiast over dit bezoek Dus óf ik ga 'liegen' en het mooier maken dan het was, of ik ben eerlijk en heb er een vijand bij, of ik sla deze blog over. Ben bang dat het de eerste optie moet worden
Waar zal ik vandaag eens over schrijven.. er komt sowieso een vervolgje op gisteren over HappyDelivery.nl maar daarnaast wil ik ook nog een gewoon stukje schrijven Ik denk over Qmusic en hun actie Sinterklaas Jeroentje
Het is gewoon een ervaring. En misschien wat feitelijker houden? Dus echt een wat meer feitelijke beschrijving van een dag in het leven van. Daar hoef je niet per sé je mening bij uit te meten natuurlijk.
Die heb ik al in mijn handen gehad Maar er zitten iets van 4 blanke lakjes in en verder ook nog een paar dezelfe, dus ik vond hem vrij duur voor oninteressante lakjes.
Beetje jammer dat ze er dezelfde lakjes instoppen, dat is toch niet leuk?
Charles
Geplaatst: 02-12-13 15:15
Toch eerst nog maar een zijspoor in de categorie "typisch Charlotte" in plaats van "Een dag uit het leven van". Namelijk: Mijn liefde voor theater