Heerlijk weer vandaag,zó lekker warm,en dan nog een heerlijk windje erbij op de wei. Ondanks mijn griep,tóch in me T-shirt gelopen op de wei.Twas gewoon véél te warm anders. Ze zeiden toch tot 18 graden vandaag? nou het was écht veel warmer,was zeker 23 graden op de wei.
Hier ook af en toe beetje regen,maar hebben we echt wel nodig. Ik hoorde iets over 19 graden deze week nog? en volgende week een héél stuk warmer! Nu grijs,maar vanmiddag trekt de regen weg en komt de zon er weer door.
Tine heeft wéér pech,in het Noorden geen regen vandaag.
Vanmorgen koud en nattig af en toe. Vanmiddag genoten van het heerlijke weer in brabant alleen bollie misschien iets minder, want die mocht aan de bak en hij liep niet stijf. Maar zelfs zo ruim dat ik even bang was dat hij met achterbenen tegen zijn voorbenen zou tikken.
rocymax
Geplaatst: 02-05-13 21:25
Een lekkere lenteavond nu
Rienn
Geplaatst: 02-05-13 22:48
Ik heb mijn telefoon soms nog op het weer van Egypte staan, en dat dacht ik nu ook. Maar het wordt echt 20 graden dinsdag.
Verder ben ik heel blij dat het wat warmer is en de zon aanwezig is, maar eigenlijk kan ik er niet zo goed tegen. Mijn ogen 'verbranden' door de zon, en nu heb ik steeds jeuk ogen en daarbij hooikoorts. En verder ben ik te druk om er van te genieten.
quartel
Geplaatst: 02-05-13 23:56
Ppffff....ik heb het weer helemaal gemist vandaag
Vandaag een puppy gekocht en nu vet zwaar verliefd