En spreek je dat uit zoals je het zegt? Ik ken qua uitspraak zowel Digna als Dinja's, beide Digna geschreven. Wel allemaal iets oudere vrouwen.
Oh gisteren bij Wife Swap UK een Engelse trainingsbroeken familie die hun kinderen Saskia en Yannick en Jansen hadden genoemd.Ik dacht echt.. huh?!
De oude buurvrouw lettelijk oud heette Vogeltje , en ze was getrouwd met De Wind dus Vogeltje De Wind
Onze oude werkster heette Digna. Ik vind het een prima naam. Ik heb dit jaar ook weer een aantal bijzondere namen in de klas:-Ozzy -Jipke-Malou-Masu (meisje)-Mei (meisje)
Malou is toch geen bijzondere naam? Hoor deze naam regelmatig in ieder geval. Namen die eindigen op -tje zijn ook niet mijn smaak.
O ja Betty is echt heel leuk!Ik had een collega die demelza heette...... Wij hebben ons zoontje Aron genoemd, zelf goed gejat maar krijgen er ook hele leuke reacties op, je komt m niet vaak tegen . Daarnaast hebben wij een ontzettend makkelijke achternaam, daar hoefde we eigenlijk geen rekening mee te houden!
Ik vind Damelza wel mooi, Demelza dan weer niet.Aron is leuk, lekker makkelijk, maar niet zo heel veel voorkomend.
Ons meisje hebben wij Lexi genoemd. Wij vinden het een lieve stoere naam. En krijgen er eigenlijk alleen maar leuke reacties op.Mijn vriend en ik hadden allebei een namenlijstje gemaakt, zonder dat we het van elkaar wisten en Lexi stond er bij ons allebei op
L_iek schreef:Hitime schreef:Ik ken wel een 'blanke' Shanice, past wel bij haar. Hoorde laatst ook Mayra, super mooi. Kan wel op mijn lijstje. Het wilde oosten gekeken zeker Nee, dat dan weer niet. De broer van mijn oma heet trouwens H.errie.