Agossie@ Aah ja een dikke laag sneeuw, dat is leuk! Schaatsten ben ik niet zo goed in dus die ijslaag vind ik minder belangrijk. Ik vind eigenlijk alle seizoenen wel mooi, ook winter soms is de kou heerlijk.
scheelt wel dat er bijna geen vuurwerk op straat is door het weer, daarom alleen al mag het tot maandagavond blijven regenen, dan een paar uur droog zodat ze alles in een keer afsteken
gohya
Geplaatst: 28-12-12 17:23
Miepie77 schreef:
scheelt wel dat er bijna geen vuurwerk op straat is door het weer, daarom alleen al mag het tot maandagavond blijven regenen, dan een paar uur droog zodat ze alles in een keer afsteken
Wat een POKKEWEER!!! BR bleef maar "beloven" dat het droog zou worden, dus paard gezadeld en juf gemeld dat ik er klaar voor was... maar droog werd het niet... neeee... heb bleef zo'n kütmotregen waar je zeik- en zeiknat van wordt... Uiteindelijk 10 minuten rond gestapt met nierregendek (paard vond met name het touwtje onder haar staart erg vreemd en irritant! Haha!) en daarna weer naar binnen...
Vandaag naar het veldrijden gaan kijken in Loenhout, heel de dag regen en die modder daar Als je weet dat 4/5 van de toeschouwers daar dronken zijn zie je wel wat modder spektakel
gohya
Geplaatst: 28-12-12 22:29
Als ik dit zo lees allemaal hebben wij hier niet te klagen. Hier valt het eigenlijk best wel mee w.b.t. regen.Nu miezert het wat,verder is het redelijk droog geweest vandaag.
Regen, regen en nog eens regen ik wil naar reggae land!!!! Mijn botten zeggen ik hou hier niet van. Ik vind Nederland best Ok! Maar mijn lichaam zegt toch echt iets anders