Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:27

Ik lees nog steeds mee. Maar naast de kittens en mijn kunst heb ik even niets op MP staan.
Voordeel ook geen rare mensen :D
Maar nu heb ik een mailtje voor het laatste beschikbare kitten. Al heel bewust alleen foto's van dat katje erop gezet. Mensen lezen immers niet en er staat duidelijk in de adv dat alleen het cyperse katje nog een baasje zoekt.
De afgelopen weken heb ik tientallen vragen gehad of ze wel een grijs kitten konden krijgen.
Tja ik heb er maar 2, kan er niet meer van maken. Dus sorry, nee.

Maar goed nu weer de vraag, welke is beschikbaar. Dat klinkt iig al positiever. Ben benieuwd.
Het is wel een fijne uitgebreide mail, met info over het gezin e.d. Dus goed gevoel.
Nu hopen dat ze Tijger leuk vinden.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:41

Gisteravond in een deuk gelegen met een adverterende mevrouw.
Ik belde en mevrouw bleek op een bruiloft te zijn in Limburg, dus ik belde niet echt gelegen.
Maar laat ik nou net bellen voor een trouwjurk...
Dus ik schiet in de lach in de trant van: verkoop je de jurk al terwijl je die nu draagt?
Ze schiet ook in de lach, is jurk van haar dochter, hangt veilig thuis, heel verhaal.
Alles bij elkaar toch een lang, maar vooral leuk gesprek met toch alle info die ik moest weten en ze belde net thuis gekomen voor een afspraak.
Gelijk weer lol, dus zo kan het ook! :D

Duimen jullie ff mee dat de jurk past?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 19:57

ik had er hier ook weer 1 waar ik echt moe van word

ik heb nieuwe eskadron beschermers er op staan (winkelprijs 82 euro) paste helaas niet dus staan in de verkoop. Ik heb als minimum prijs 60 euro excl. staan
na een aantal biedingen die ik echt niet serieus kon nemen kreeg ik een bod van 45, die persoon een mail gestuurd dat ik het bod nog te laag vind maar toch iets tegemoet wil komen en dat ze de beschermers voor 55 ex mocht hebben (27 euro onder de winkelprijs dus echt een koopje) krijg ik een mail "Voor 55 euro inclusief verzenden zijn ze verkocht. Laat maar weten" dus ik net weer een keurig mailtje gestuurd dat dit echt te weinig is en dat ik haar al tegemoet ben gekomen, ben benieuwt naar de reactie

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:12

birte schreef:

ik heb nieuwe eskadron beschermers er op staan (winkelprijs 82 euro) paste helaas niet dus staan in de verkoop. Ik heb als minimum prijs 60 euro excl. staan
na een aantal biedingen die ik echt niet serieus kon nemen kreeg ik een bod van 45, die persoon een mail gestuurd dat ik het bod nog te laag vind maar toch iets tegemoet wil komen en dat ze de beschermers voor 55 ex mocht hebben (27 euro onder de winkelprijs dus echt een koopje) krijg ik een mail "Voor 55 euro inclusief verzenden zijn ze verkocht. Laat maar weten" dus ik net weer een keurig mailtje gestuurd dat dit echt te weinig is en dat ik haar al tegemoet ben gekomen, ben benieuwt naar de reactie

55 excl is toch 61,50 incl? Dan is dat toch alleen voor jou 27 euro onder de winkelprijs?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:22

ik snap dat als iets nieuws is je er nog redelijk veel voor terug wil hebben maar eemaal 1 stap uit de winkel en er gaat al zoveel % van de aanschafwaarde aan.
ik zou ook niet zo heel veel meer bieden hoor het is nou eenmaal 2de hands

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:35

Saskiaatje schreef:
birte schreef:

55 excl is toch 61,50 incl? Dan is dat toch alleen voor jou 27 euro onder de winkelprijs?

klopt, maar afhalen kan ook en als je ze online koopt heb je ook vaak nog vezendkosten er bij, als ze een bod had gedaan van 60 incl. had ik het nog wel gedaan, dat kleine beetje doe ik dan ook niet moeilijk over, maar dit is al 30% onder de winkelprijs

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:36

Zo, mn dure laarzen verkocht en wss ook m'n winterbanden.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 20:52

Batlow schreef:
nou nou, sorry hoor. Daar is het nu toch te laat voor.

Wat is er mis met mijn gestelde vraag Batlow??

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:11

*zucht* Vanmiddag had ik een afspraak met een potentiele koper. Wilde mijn jas passen & evt meenemen. 15.00 afgesproken, had om 16.00 een 'priveafspraak' ergens anders.. Om 15.55 nog geen gehoor (ze had mijn telefoonnummer), dus ben maar weg gegaan.

Nog een mailtje gestuurd, geen antwoord op.. tot 10 minuten geleden. Ze kon het écht nietmeer redden en wilde de afspraak graag ergens anders maken. Heel jammer dan, geen jas voor jou :n

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:19

Ik had gereageerd op een grasmaaier, bod is geaccepteerd en ik had gemaild dat ik vandaag hem wilde halen.
Twee keer gebeld maar steeds niet thuis, nu is er inmiddels een hoger bod geplaatst.
Hoop maar dat ik hem toch op mag halen.....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:21

justdiesel schreef:
Ik had gereageerd op een grasmaaier, bod is geaccepteerd en ik had gemaild dat ik vandaag hem wilde halen.
Twee keer gebeld maar steeds niet thuis, nu is er inmiddels een hoger bod geplaatst.
Hoop maar dat ik hem toch op mag halen.....

Kwestie van afwachten, sommige mensen lezen hun mail maar 1x in de week of dergelijk.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:23

Altijd heerlijk om van die vrolijke mensen op MP te hebben! :D

MarvanTom schreef:
Ik belde en mevrouw bleek op een bruiloft te zijn in Limburg, dus ik belde niet echt gelegen.
Dus ik schiet in de lach in de trant van: verkoop je de jurk al terwijl je die nu draagt?
Ze schiet ook in de lach, is jurk van haar dochter, hangt veilig thuis, heel verhaal.
Alles bij elkaar toch een lang, maar vooral leuk gesprek met toch alle info die ik moest weten en ze belde net thuis gekomen voor een afspraak.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:23

Ik had ze gebeld Steffiiy niet gemaild...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:03

MarvanTom schreef:

Mooi verhaal. En uiteraard draaien mijn duimpjes voor jou en je jurk :j

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:15

Ivm met mijn werk kan ik soms echt niet opnemen en na tienen pleegt ik geen telefoontjes meer
justdiesel schreef:

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:28

Kentaro schreef:
Een tijd terug had iemand een hele oude bijbel!! Ben heel benieuwd hoe het daar mee is afgelopen?!? :D

Dat was ik. Heb hem van mp gehaald. En laat hem ooit nog wel eens taxeren als ik in de buurt ben van dat museum.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:31

:D ben erg benieuwd!
(en misschien zien we je nog wel een keer op t.v. bij tussen kunst en kitsch o.i.d. :+ )

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:35

Mijn dekje is goed aangekomen, maar bleek in vergelijking met haar dekjes toch meer een VZH te zijn (had hem naar mijn dressuur en vzh dekjes gelegd en het was meer een dressuur dan een vzh). Ze was er verder wel blij mee en als hij niet onder haar dressuurzadel past dan legt ze hem gewoon onder haar springzadel :)

Diegene van wie ik 2 jaargangen van de bit wilde kopen had wat problemen met haar computer, dus vandaar dat ik niks terug had gehad. Maar ze doet ze dinsdag op de post, dus ook dat is super.

Ook nog een berichtje over mijn zadel gehad, of ik een foto van de voorkant had (heb ik niet, moet dus nog ff een foto maken. Heb alleen vrijdag alles naar zolder gebracht en onze zolder is niet echt makkelijk op te komen :') Maargoed..

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 00:57

Kentaro schreef:
:D ben erg benieuwd!
(en misschien zien we je nog wel een keer op t.v. bij tussen kunst en kitsch o.i.d. :+ )

Haha wie weet.

Ik ga morgen maar eens cd's en DVD's op marktplaats zetten.. het neemt alleen maar ruimte in en ik gebruik het toch niet.
Ik twijfel nog even over mijn keyboard.. vorig jaar gekocht leek me leuk om te leren.
Ondertussen staat dat ding alweer vanaf 15 dec (toen had ik ruimte voor de kerstboom nodig) op zolder. Ook zonde want hij is heel handig met veel liedjes en toetsen die dan oplichten. Maar de markt ligt ook een beetje stil daar.

Heb ook niks meer gehoord van het meisje wat mijn konijn over wilde nemen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:47

StalNollie schreef:
Ivm met mijn werk kan ik soms echt niet opnemen en na tienen pleegt ik geen telefoontjes meer
justdiesel schreef:

Voor 10 uur smorgens bel ik niet, na half 10 savonds bel ik niet.
Dit was hun huis nummer dus hoefden niet te werken.
Maar goed, ik maak er geen probleem van dat ze er niet waren hoor, ik ben ook niet de hele dag thuis.
Ik zie wel of het nog lukt, zo niet dan staan er nog genoeg op MP.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 12:06

Heb een superpositieve ervaring. Had donderdag eind van de middag betaald. Alleen was vergeten mijn adres te sturen :o Heeft de man mijn adres/foonnummer opgezocht via internet en even gebeld. En zodoende had ik mijn Boeken zaterdag al binnen :D (enkel wist ik hier niks van omdat ik de laatste dagen constant weg was en hoorde dat dus gister pas :') ) Vond dat toch wel erg lief.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 12:57

Da's wel erg netjes idd Ladypaard!

Pff krijg net weer een berichtje, iemand die wel iets wou (dat nieuw in de 130,- is, kaartjes hangen er gewoon nog aan), wou wel hebben voor 73,25.
Tsja Mevrouw, ik denk dat meerdere dat wel willen :D

racheeel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 12:57

Ik heb helaas pas een slechte ervaring gehad (eigenlijk nu nog steeds). Heb begin oktober een eskadron bicolor op mp gekocht. Netjes geld overgemaakt. Maar kreeg maar steeds geen mail terug wanneer ze het geld had ontvangen en wanneer ze het op de post ging doen. Na een aantal mailtjes in 3weken tijd gestuurd te hebben, uiteindelijk een beetje een boos mailtje gestuurd waarop ik een antwoord kreeg dat het haar heel erg speet maar door de drukte was het er een beetje bij ingschoten. Ze zou het dat weekend of die maandag opsturen. Nouja mooi, ik zou er ook nog een setje bandages bij krijgen wegens ongemak.
Die dinsdag erna heb ik mail gehad dat het opgestuurd zou zijn en dat ze me s middags nog even de T&T code zou sturen. Dat is inmiddels 2 weken geleden en ik heb nog steeds niks ontvangen :( ;(
Verder heb ik haar weer een aantal mails gestuurd en heeft ze me vorige week donderdag gezegd dat ze me s middags de code zou sturen. Heb alweer niks gehoord van de t&tcode of geen pakketje gezien.

Pff, ik baal er echt van.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:02

Als je dinsdag de T&T code had moeten krijgen had het er donderdag al moeten zijn... Sorry meid maar je bent opgelicht :(:) Ik zou MP inlichten!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:03

Heb t geld van de dvd binnen maar meisje is vergeten dr adres te sturen :+ Dus pakketje zo ff klaar maken dan kan hij weg als ze haar adres gegeven heeft :)