Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blair schreef:Ik vind het ook heel mooi om te zien hoeveel Bokkers er mee doen aan deze verzameling, ookal kenden de meeste van ons Bianca niet.
Ik vind het alleen gek hoe de lijst van 541 deelnemers opeens naar 531 deelnemers is gegaan...(of zaten er allemaal dubbele tussen?)
blair schreef:Ik vind het ook heel mooi om te zien hoeveel Bokkers er mee doen aan deze verzameling, ookal kenden de meeste van ons Bianca niet.
Ik vind het alleen gek hoe de lijst van 541 deelnemers opeens naar 531 deelnemers is gegaan...(of zaten er allemaal dubbele tussen?)
saskiakefie schreef:Dat zal waarschijnlijk wel persoonlijk zijn dat ik de kaarten niet mooi vind. Ten eerste vind ik paars de ultieme rouwkleur en daarbij hou ik niet van die standaard teksten die op de kaarten vermeld staan. Mooier vind ik een ondergaande zon of voetstappen door het zand. Maar dat is weer een andere discussie. Het is al top dat iemand zoveel moeite in de kaartjes heeft gestoken! De ster is trouwens mooi geworden!Wat is er somber aan kaart 3? Kaart 2 kan ik me het wel voorstellen, maar kaart 3??
Freya schreef:Hoe of wat er fout is gegaan, weet ik niet, dit kwam ik tegen in excel. De nummering gaf dat het bijvoorbeeld 541 was , terwijl de regelnummering in excel 531 was. En toen kwam ik de fout tegen.
Barbabientje ik heb je naam aangepast op de verzendlijst voor de pb's.
Yvonne, kan jij haar naam bij de ster aanpassen ?
Lindy1982 schreef:lrtj_ schreef:Ik heb mezelf gevonden maar hij klopte niet ik miste hey lagestreepje.
Sorry maar is het nou zo belangrijk dat je naam er tussen staat?? En hoe hij er tussen staat!!
Er is al meerdere malen gezegd dat streepjes niet kunnen lukt niet etc..
Ik ga mijn naam niet eens zoeken.. Vind het idee etc er achter veel belangrijker.. en mijn naam er wel of niet op boeit me weinig eigenlijk..
Gaat meer mij om het samen wat voor elkaar maken etc Iets moois tot stand brengen