Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa_ schreef:Ik ga ook langs de juwelier.meestal 1,50 hier
Nouka schreef:Hij verzendt vanuit Vietnam, staat ook bij de beschrijvingsoms duurt het gewoon even, die negatieve feedback is ook van mensen die gaan zeuren dat ze na 2 weken nog niks hebben ontvangen ...
Mijn MK horloge![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tellie schreef:Maar hij send toch vanuit de UK? Dan zou het er toch al moeten zijn?
_Micha_ schreef:dwaallicht schreef:Niks kopen bij Babylonfashion (seller) hij mailt niet terug en shipt ook niet. Toen ik het vestje kocht had hij 97% goeie feedback, ik dacht dat het wel oke was, niet dus! Ik wacht nog heel even en dan open ik een case.
Die van mij zijn wel verzondenof hoe kom je er bij dat ze niet verzonden zijn.
PocoGaucha schreef:Tellie schreef:Maar hij send toch vanuit de UK? Dan zou het er toch al moeten zijn?
bij de laarzen die ik kocht stond erbij dat ze vanuit vietnam kwamen, dus daarom denk ik dat er ook veel negatieve feedback opstaat. mensen verwachten hun dingen binnen 1 week omdat er engeland bijstaat. ik bedoel ik heb de reacties gelezen en er staan er ook tussen waarvan er staat dat ze een week geleden hebben betaald en nog niets binnen hebben. euh, tja.
ik geef hem nog een kans hoor en wacht rustig af, er staat net zo goed positieve feedback tussen.