Hier helemaal geen zon meer en een graad of 24,5. Op het werk ook koelingsysteem dus heb het eindelijk niet meer bloedheet.
Echt even genieten na twee van die belachelijke dagen. Bijna geen zon en lekker windje... we kunnen weer rijden!
Oosten een bui? Huh?!? Ik ga even kijken, het zou mijn dag redden, ik ben helemaal munt van de warmte
Hier nu ook zwaar bewolkt en een heerlijke stevige wind.Ben echt blij dat die hitte weg is.Zeker nu ik vanavond moet voetballen.
Hmmm hier trekt het dicht en het wordt grijs maar BR geeft geen regen aan........vreemdDe wind is trouwens wel lekker
Rond 12uur was het hier toch alweer 27 graden en hardstikke warm, paard dus nog maar een dagje vrij gegund. Nu valt het ineens weer heel erg mee en begint het best af te koelen buiten, helaas wil het binnen nog niet echt afkoelen
Gohya van mij mag het. Lijkt me heerlijk en dan dat je een echte winter hebt voor 3 maanden Heb vandaag wel heerlijk even de polder rond gestapt met me paard. We voelde ons daarna allebei heerlijk opgeknapt.
En toch blijf ik genieten van dit warme weer, ook al heb ik vannacht hooguit 3 uurtjes geslapen omdat het bloedheet was. Het wordt voor de gene die niet van warmte houden weer wat koeler.
binnen is het nog 25.5 graden en ik wordt lek geprikt door de muggen verder vond ik het vanavond erg benauwd..(zw.prov.utr)