Ik ben vijfde, met een poosje op 1 te hebben gestaan. Ik ben erg trots op mezelf Gefeliciteerd appelflapje, leuk cadeautje
Yonker schreef:Mooi zo!! Bedankt Eline en Bart jij ook bedankt voor het organiseren van de pool. Bart en Eline bedankt voor het mogelijk maken van het kadootje voor appelflapje
Ik ben van de 24e naar de 9e plaats gegaan, ik ben best trots op mijzelf aangezien ik alleen Nederland zie spelen
He wat leuk! Ik ben 8e geworden .Toch nog de top 10, terwijl ik echt dramatisch begon En wat tof dat m'n cadeau-idee nog is uitgevoerd ook! Gefeliciteerd Appelflapje!!
Ik vind het echt top, mensen hechten toch meer waarde aan mijn berichten, want als een professioneel waarzegger iets zegt, dan zal het wel kloppen.
Appelflapje schreef:Ik vind het echt top, mensen hechten toch meer waarde aan mijn berichten, want als een professioneel waarzegger iets zegt, dan zal het wel kloppen.
Appelflapje schreef:Ik vind het echt top, mensen hechten toch meer waarde aan mijn berichten, want als een professioneel waarzegger iets zegt, dan zal het wel kloppen. Haha
Appelflapje schreef:Ik vind het echt top, mensen hechten toch meer waarde aan mijn berichten, want als een professioneel waarzegger iets zegt, dan zal het wel kloppen. Geweldig