Hahaha geweldig topic Wat ik altijd heb dat ik mijn boeken pak op school en dan mijn hoofd weer omhoog gooi en dan met een super hard geluid met mijn hoofd tegen de tafel op stoot en dat iedereen het hoort. Of ik besluit te gaan zingen of iets doms te zeggen en iedereen word stil.. Oeps?
verwijderd13
Geplaatst: 22-12-13 16:30
Brittneyx schreef:
gisteren morgen was ik de paarden hooi aan het geven, en ik gleed uit op een stuk ijs ik was even niet in staat om recht te staan, en hoor mijn moeder heel vrolijk roepen ' Je kruiwagen is gevallen!!!!' ik: jaa ik lig erbij
mooney1
Geplaatst: 22-12-13 16:50
SachemLover schreef:
Brittneyx schreef:
gisteren morgen was ik de paarden hooi aan het geven, en ik gleed uit op een stuk ijs ik was even niet in staat om recht te staan, en hoor mijn moeder heel vrolijk roepen ' Je kruiwagen is gevallen!!!!' ik: jaa ik lig erbij
Ik heb er nog een: In Thailand 2 jaar terug waren we op rotsen aan het klimmen metneen hele groep mensen die ik niet eens allemaal kende, toen ik bijna boven uit mijn broer scheurde, stond ik daar in mijn onderbroek
Elastiek
Geplaatst: 27-12-13 11:20
noaxhorses schreef:
Ik heb er nog een: In Thailand 2 jaar terug waren we op rotsen aan het klimmen metneen hele groep mensen die ik niet eens allemaal kende, toen ik bijna boven uit mijn broer scheurde, stond ik daar in mijn onderbroek