Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Sandra1984 schreef:nee ze zijn bijna helemaal wit als ze geboren zijn en niet zo donker als hun ouders..
Ja dat bedoelde ik, eerst worden de randjes van de oren wat bruiner en zo het lichaam, toch?
Licht getint inderdaad, niet helemaal blank maar ook niet zo bruin als de ouders bijvoorbeeld!
Niek123 schreef:Thuis heeft mijn vader een boerderij met koeien, elke ochtend en avond melkt hij deze. logisch. Tot er bij ons op stal verbouwd werd en de timmerman vertelde over zijn grote hobby 'Duiven melken'. Ik had daar vroeger een hele voorstelling van als net zoals onze koeien deze duiven ook in een melkstal gingen en werden gemolken, haha. Ik kwam hier niet 'pas' achter, maar mijn ouders vinden het altijd nog grappig.
LadyKantje schreef:Pluizebolpum schreef:Hebben we het nu over mensen of Siameze katten?
![]()
Volgens mij hebben ze het over mensen.
Pluizebolpum schreef:Ook nooit geweten, er bestaat zoiets als kannibaaltomaat. En daar ging mijn koffie weer tegen het beeldscherm.
Keedie schreef:Ik heb het heel erg met plaatsten, vorig jaar in de klas vertelde m'n mentor dat we met de klas een week naar Willemstad gaan waarop ik van m'n stoel sprong en riep: 'HEUS GAAN WIJ NAAR CURACAO?!' Mentor: 'Ehm nee kady, we gaan bij numansdorp de brug over en dan zijn we in in Willemstad' wist ik niet
Ook toen ik een weekendje naar Luxemburg ging en op de trein stond te wachten, en ergens door m'n muziek hoorde; ' De trein naar nieuw oost indie blabla' tenminste ik dacht dat ik dat hoorde en m'n moeder dol blij smste dat je met de trein naar Oost Indie kan
Kwam er dus op dat moment achter dat het een of andere Halte was voor Den Haag, De Laan van Nieuw Oost Indie geloof ik