model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:31

:') Hahahaha, oh dit is ook weer zoiets.

Komt goed Emma, niet teveel opvreten nu al, kan je straks pas wat aan doen :)

Wel geinig, op stage kwam een maand na mij een meisje op de Visual Merchandise erbij, ben ik nu super goed mee bevriend. En haar ex kwam toen uit Rotterdam, die van mij ook maar verder zochten we daar niks achter. Bleken onze exen elkaar ineens te kennen :') Dus wij hadden echt zoiets van 'WIJ MOETEN VRIENDINNEN ZIJN. DAT IS HET LOT' Hahahaha :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:45

Tim :+
View haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:25

Nou hij's weer weg en ik loop weer te janken :=

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:30

Had je je gesprek anders verwacht? Of mis je hem toch vreselijk? Zoals eerder gezegt : je verdient wel beter!

@xLoki Bedankt! :D Jij ook! (Heb in je profiel gespiekt haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:32

Nou ja het gesprek kwam op veel geknuffel neer en veel "het spijt me". Maar the bottom line is dat het voor ons gewoon niet de goede tijd is. Wij passen bij elkaar en de kans is groot dat we samen oud worden, maar nu even niet. Voorlopig ben ik dus gewoon even lekker single. Was sprake van dat hij zou blijven slapen maar hij is net met tegenzin weer vertrokken, ik zag het niet echt zitten om nog een hele nacht lekker tegen hem aan te kunnen kruipen en dan de volgende ochtend alsnog ermee geconfronteerd te worden dat het echt uit is.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:25

veel sterkte Emma! :(:)

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:51

Sterkte !

Mijn wiskunde B toets ging aardig goed , het was verdacht makkelijk.. Ik ben benieuwd wat ik mjjn cijfer wordt .
Welke toetsen hadden jullie ?

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:56

Ik heb kansrekening en statistiek, data-analyse, methoden en technieken, analyse van bedrijfssystemen, differentiaalvergelijkingen en systemen in energie/water/industrie 1 en 2, joepie :Y)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:13

Jeetje Emma, gewoon alles aan jouw verhaal klinkt mij bekend in de oren.. (Ben nu een maand vrijgezel na een relatie van 1,5 jaar) Heel veel sterkte, en waar ik mezelf mee op de been hou: heel erg veel doen, veel afspreken met allerlei vrienden en vriendinnen en proberen echt vrienden te blijven, dat je hem niet helemaal 'kwijt' bent. :(:)

Ik heb vakantie, ben geslaagd voor m'n HAVO. :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:23

Gefeliciteerd Lokix! :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:23

Bolivia schreef:
Ik heb kansrekening en statistiek, data-analyse, methoden en technieken, analyse van bedrijfssystemen, differentiaalvergelijkingen en systemen in energie/water/industrie 1 en 2, joepie :Y)

:wow:

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:39

En dan denk ik dat ik het zwaar heb met 3 hoofdstukken leren.. Succes @Bolivia!
Gefeliciteerd @xLoki!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:34

Gefeliciteerd Loki! En ja ik hou mezelf nog wel redelijk overeind gelukkig :) Doe idd veel leuke dingen met vriendinnen en probeer voor de rest gewoon aan andere dingen te denken. We gaan heel hard proberen om vrienden te blijven, omdat we allebei het idee hebben dat we wel bij elkaar horen maar gewoon nu even niet zeg maar

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:40

Komt goed Emma, echt waar :) Vind 't goed dat je 'm niet hebt laten blijven, die fout heb ik namelijk zelf wel gemaakt destijds.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 13:53

Heel even tussendoor, mochten mensen mij nu allemaal op FaceBook toevoegen, geef 't even aan want ik kan er echt geen overzicht op houden op deze manier, haha :') Krijg meerdere verzoeken per dag en kan niet alles en iedereen steeds gaan berichten waar ik ze van ken (slecht geheugen).

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 20:42

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 21:56

Emmaa_ schreef:
Ik studeer om docent Aardrijkskunde te worden! Morgen mijn een na laatste tentamen en dan hoop ik er vanaf te zijn :)

Handig dat er veel mensen uit Utrecht komen :P

Aah leuk! Nog geen één meisje tegengekomen die dat studeert haha. Dus wel bijzonder!
En heel veel sterkte trouwens ... heb het ook meegemaakt en is echt niet leuk! :(:)
Lekker bezig blijven helpt het beste!

Courses, wat een mega mooie foto's maak jij zeg, amen _/-\o_

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:33

Ze zijn gaaf geworden courses!

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:36

Tijdens mijn vakantie mailtje gehad dat mijn foto's binnen waren! whoeh.
Voor de gene die ze willen zien ze staan hier http://www.mijnalbum.nl/Album=VQVKBXVO
tips zijn zeker welkom! ik zie nu ook de punten waar ik op moet letten bij de volgende shoot. mijn tips neem ik graag mee!!!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 09:36

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:12

Moderatoropmerking:
Dames, blijven jullie wel ontopic?
Ex-vriendjes en examens zijn hele interessante onderwerpen, maar allebei erg offtopic. :)

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 14:57

Wauww mooie foto's Courses!
@chloeve leuke foto's ! Enige tip dat ik mee kan geven is : probeer met je gezicht te doen. Ik moet er zelf ook aan werken hoor ;) Dit was je eerste shoot toch?

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:25

Hasiinaaax schreef:
Wauww mooie foto's Courses!
@chloeve leuke foto's ! Enige tip dat ik mee kan geven is : probeer met je gezicht te doen. Ik moet er zelf ook aan werken hoor ;) Dit was je eerste shoot toch?

Dankje, ja dat viel mij zelf ook al op, ben nu hard aan het oefenen klopt dit was de eerste echt shoot die ik zonder hulp deed :o

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:03

Netjes hoor! Ik bedoelde natuurlijk met 'probeer met je gezicht te doen' 'probeer wat meer met je gezicht te doen' .
Ik vind het ook erg lastig om meer gevoel in een pose te geven.. Maar het gaat steeds ietsje beter!

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:35

Hasiinaaax schreef:
Netjes hoor! Ik bedoelde natuurlijk met 'probeer met je gezicht te doen' 'probeer wat meer met je gezicht te doen' .
Ik vind het ook erg lastig om meer gevoel in een pose te geven.. Maar het gaat steeds ietsje beter!

Dankje, heb volgend weekend als het goed is weer een shoot! jaa dat vond ik zelf ook pas wanneer je de foto's ziet zie je het. Maar ben daar alleen maar blij mee zo kom je toch ietjes verder.