oja, nog steeds geen reactie gekregen van degene die een bod heeft geplaatst op mijn bruine lederen rijlaarzen :") heel frustrerend
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ano0uk schreef:Toen ik een advertentie voor oppas had geplaatst kreeg ik dit mailtje:
'Goedemiddag,
Ik ben baby peterje en ben een wat grotere baby van 27 jaartjes die dolgraag is baby wil zijn bij een lieve oppas of mama. Ik schaam me er onwijs voor en weet ook niet hoe ik er aan kom maar af en toe wil ik dus even baby zijn. Ben voor de rest een doodnormale jongen alleen heb ik dus die behoefte. Zou dus heel graag baby bij je willen zijn en als baby van 18 maandjes behandeld worden. Dus flesje geven,spelen,voeren,voorlezen,schone luier etcetc alles het zelfde als bij een echte baby alleen ben ik dan ietsjes groter. Verdiensten zijn ook een stuk hoger. Wil er 30,- per uur voor geven. Hoop dat je interesse hebt en als je meer info wil hoor ik dat gaag.
Knuf van baby Peter'
**
xXLianneXx schreef:Mereltje schreef:Ik heb het idee dat iemand mij 'stalkt' op Marktplaats. Al eerder plaatste ik hier een bericht van mensen die niet meer reageren, maar wat ik nu heb...
Eens in de zoveel tijd wordt er ineens geboden op mijn advertenties, door mensen met anonieme namen. Soms Anoniempje, gisteren was het iemand die zich Fashion noemde.
Ik heb dan bijvoorbeeld advertenties die er al sinds januari op staan en ineens bieden daar 2 mensen tegelijk op die dan niet meer reageren.
Eergisteren bood er iemand op een paar schoenen die er al tijden op staan (iemand met een 'echte' naam) en een dag later biedt er dus weer iemand met een anonieme naam overheen.
Dit bod heb ik dus verwijderd, omdat ik het inmiddels niet meer vertrouw en ook geen zin meer heb in dat gedoe elke keer.
Lijkt inmiddels wel expres te zijn dat als er geboden wordt, iemand anders gaat overbieden en vervolgens niet reageert, zodat ik niets verkoop. Maar voor zover ik weet heb ik geen vijanden ofzo
Maar wat zouden jullie doen? Wel iedere keer reageren, of ieder bod dat met een anonieme naam is geplaatst verwijderen?
Ik neig nu naar dat laatste, maar aan de andere kant denk ik; straks is het wel serieus en dan loop ik dat bod mis.
Reageren is op zich een kleine moeite, maar als het echt een pesterij is stopt het misschien als ik die biedingen ga negeren?
Ik vind het lastig!
ik zou het bod weghalen. als er steeds een vaag bod overheen komt door een anoniem persoon en dat gebeurt in andere advertenties ook dan zouden mensen kunnen gaan denken dat je zelf de prijs aan het opvoeren bent.
trisca schreef:Wat een verhalen hier. Het is soms wel handig MP, maar soms![]()
Ik kreeg van iemand een tip dat er een foto van mij op MP stond. Een meisje bood zichzelf aan als bijrijder en had er 3 of 4 foto's van mij op mijn paard bij geplaatstMijn hoofd was eraf geknipt, maar ik was dus alsnog herkent.
Heb haar opgebeld en gevraagd of zij het was op het paard. Antwoord was Tuurlijk!Toen gevraagd hoe groot het paard was: Rond de 1.70 (was 1.68) en toen maar gezegd dat ik zeker wist dat zij dat niet was. Hoe ik dat durfte te zeggen. Nou omdat ik het ben in ons weiland op mijn eigen paard.
Toen legde ze de hoorn erop. Lafaard!
Captain schreef:Ik heb 3 aquariums op Marktplaats staan.. Was er 1 mevrouw geïnteresseerd in aquarium 1 en 3 (bij elkaar bieden vanaf 55,-) krijg ik een mail dat ze 30 euro bied en ze dan vanavond op komt halen. Dus ik terug gemaild: Beste mevrouw, voor 30 euro mag u aquarium 1 kopen en aquarium 3 komen bekijken..
Kom nou.
Captain schreef:Ik heb 3 aquariums op Marktplaats staan.. Was er 1 mevrouw geïnteresseerd in aquarium 1 en 3 (bij elkaar bieden vanaf 55,-) krijg ik een mail dat ze 30 euro bied en ze dan vanavond op komt halen. Dus ik terug gemaild: Beste mevrouw, voor 30 euro mag u aquarium 1 kopen en aquarium 3 komen bekijken..
Kom nou.
Kom nou.
HTM schreef:dat dacht ik ook, maar toen ik zei dat ik dat niet ging doen omdat dat gewoon niet uit kan
(10 sleutelhangers a 60 cent, en 2 tot 2,50 verzendkosten) toen hing ze heel snel op..