Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:08

Varekaj schreef:
Nou, het toilet bij m'n schoonouders is wat je noemt een horrorplaats.

de pot past erin, maar ik zit al met mijn knieën tegen de deur en ben zelf amper 1m60. M'n vriend is 1m92, volgens mij zit ie in spagaat of met zijn hoofd tussen zijn benen. of zelfs in z'n nek geplooid :')
De deur is zo'n oud geval schuifdeur in kunststof. Hoor je lekker alles doorheen. De pot is zwart, zie je dan weer geen remsporen.

Maar het beste stuk? Het is gewoon in de keuken, aan de keukentalfe dan nog, met enkel die schuifdeur ertussen. Zonder verwarming, voor zover ik weet zonder verluchting én als je op de pot zit weten ze het gelijk ook allemaal. Vooral als je eens gezellig zit te knetteren :')

Genant!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:17

Best wel :j

ben vrijdagavond voor't eerst bij mn vriend thuis blijven slapen (hij sliep tot nu toe altijd bij mij, ik woon alleen) en dus moest ik 's ochtends naar toilet. je kan het al raden, paniek toen ik het toilet zag én voelde dat er een flinke reeks knallers zat aan te komen....

Optiwolk

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:26

En hoe harder je ze stilletjes wil laten, hoe harder ze knallen :(:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:27

Oooh, wat erg! Ik zou daar echt niet rustig naar het toilet kunnen!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:27

Ik kon vanochtend eerst niet ophouden met knallen!
Vroeg me toch echt af hoe dat goed moest komen richting school in de bus enzo, maar net toen hield het eindelijk op. :=

Geen idee hoe dat zo komt, heb er bijna nooit last van.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:43

bij mijn oma is het ook een kleine wc... de deur kan gewoon niet dicht als je daar gewoon op wil zitten.. ik zit er dus altijd schuin op.. aan de zijkant kan ik nog net mijn knieen/benen kwijt..

ik snap niet dat ze dat verbouwd.. ze is wel kleiner dan mij..

en er zit alleen een wc deur tussen.. en het halletje en dan de woonkamer.. iedereen hoort dus letterlijk alles want de deur is daar altijd open..

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:50

marleen_usar schreef:
Gelukkig had ik een rokje aan.

Gelukkig?? :+ Bij zo'n incidenten heb ik liever géén rokje aan (maar een broek dus, bij voorkeur 3 boven mekaar :P )

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:54

Ik had vanochtend een blunder :')
Vriendlief en ik waren in een hotel en hadden net ontbeten.
Ik had een sjaal om, en had iets van de grond gepakt (op handen en knieeen) en ik wilde zo'n beetje apart op het bed springen. Dus ik doe dat, beland met m'n sjaal onder m'n hand waardoor ik mezelf naar beneden trok aan de voorkant en met m'n hoofd tegen m'n vriend z'n buik aan knal (hij lag op bed) :+
En toen moest ik zo hard lachen en liet ik ook nog eens een harde scheet hahaha.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 10:06

waha leuk, ik stond bij Kruidvat kassa,en een mega lange scheet kwam er uit.Oeps ben nog nooit zo snel naar buiten gehobbeld.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:26

Whahah, zo eentje die je ook echt kan horen??

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:47

hahahahahhaha ik blijf dit een leuk topic vinden!!!!!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:48

hahahaha ik moet nooit lachen om bokt maar nu heb ik echt moeite mijn koffie binnen te houden:P Ik heb het welleens met niezen tegelijk:( Ook heel genant hahaha hatjoeeeppprrrrttt

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:42

ik moet hier echt even op reageren hahaha ik lig in een deuk....zit alleen thuis te wachten op manlief...man wat is dit een grappig topic..maar ik heb dus zelf het probleem dat ik geen scheten kan laten in het bijzijn van iemand ook niet bij mijn partner ... ze kruipen letterlijk weer terug...oh man toen we pas samen waren kreeg ik de buikgriep....en zelfs toen in de ochtend toen ik aan de kakkeritis was was ik nog bang dat die me zou horen...mannnn...haha maar laatst had die me betrapt haha, hij was beneden en ik lag nog in bed en er zat me toch eentje dwars ik denk hij is er toch niet....nou laat die net naar boven komen...man zegt deie wat hangt hier een lucht haha oh ik kan niet meer typen...nou ik schaamde me dood haha hij moest er wel lachen want ja we zijn maar 2 boeren bij elkaar wat dat betreft...maar hij laat ze zelf zo vaak vliegen en ook die ruiken soms alsof je bij een gierput zit

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:42

pinuts schreef:
hahahaha ik moet nooit lachen om bokt maar nu heb ik echt moeite mijn koffie binnen te houden:P Ik heb het welleens met niezen tegelijk:( Ook heel genant hahaha hatjoeeeppprrrrttt

dat gebeurt mij ook wel eens.. ;)

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:44

marleen_usar schreef:
waha leuk, ik stond bij Kruidvat kassa,en een mega lange scheet kwam er uit.Oeps ben nog nooit zo snel naar buiten gehobbeld.

Mijn vriend had dat ik een keer bij zo''n gamewinkel...en het ergste was haha het was ook winter en dan zijn die airco dingen aan zeg maar wat warme lucht blazen en ik rook iets ik zeg heb jij er een laten vliegen , moest die lachen maar die meurde jongen...1 jongen liep weg en mijn vriend stond daar rustig spelletjes uit te zoeken alsof die niks had gedaan O:)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 21:03

Dankzij dit topic ben ik helemaal over mijn schaamte heen *D

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:13

Ik heb mijn examens allemaal op de wc geleerd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 22:46

Nou, als je knettert en je wil niet dat ze't horen, druk dan gewoon wat papier tussen je billen.

Klinkt ontzettend fout, maar het helpt wel :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 23:49

Eszie nee! :=

... Varekaj wat. :?

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:32

ohww jawel...
Toen mijn vriend thuis kwam rolde echt de tranen over mijn wangen van het lachen.
Dus hij vroeg wat er was, ik zeg ik moet zo lachen hierom en ik heb jou er ook bij gezet.
Maar manlief kan er echt wat van hoor soms schaam ik me er wel voor, zoals toen dus in die game winkel.

maar het gat van mijn lieve schat springt open zoals het hem zint...
maar ze vliegen...onder de dekens, stilletjes in de winkel, hij komt heel blij aanlopen als die flink heeft zitten kleien op de wc, zit je rustig op de bank , filmpje te kijken heb je een plaatselijke aardbeving op de bank niet 1 x maar gewoon 3 of 4 x achter elkaar....maar het ergste is nog wel als je net in bed hebt liggen spelen en dan zegt die nou schat dat was lekker maar deze PPPRRRRRTTTT zat me echt dwars...
En ik maak ook met regelmaat het raam van de auto open....dus het is allemaal zo herkenbaar...maar ook enorm hilarisch als je het hier zo leest bij sommige

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:35

ik moet wel zeggen dat die van mijn vriend niet altijd stinken *\o/* thank god _O- maaaaaar als ze stinken...nou wat ik er precies op zeg durf ik niet te zeggen eigenlijk en ik wil ook niet dat iemand het verkeerd opvat maar ik heb wel eens gezegd dat een gaskamer er niks bij zou zijn en dat ik wel eens bang was dat ik vergiftigd werd door zijn gassen :j :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:36

Nou ik heb een vader die dus verrot is van binnen, dus ik begrijp wel dat je dat soms wel eens gezegd hebt ja. :+

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:38

hahahahahahaha ... de honden lopen er nog voor weg

xnicotina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:42

Ik let in mijn relatie niet op die dingen, ik laat het gewoon gaan, en als het niet hoorbaar is,
en hij trekt zijn neus op, dan gier ik het uit. Hij doet hetzelfde.
We hebben een relatie, en daar hoort dat ook bij. Als hij nou een probleem zou hebben,
dan deed ik het waarschijnlijk niet. Maar hij heeft er geen probleem mee.

Als ik nou erg last heb van me maag, tja, dan hou ik het wel netjes. Dan loop ik ff weg,
en waarschuw dat ie niet achter me aan loopt.

Wat het toilet bezoek betreft, ook daar leef ik me rustig op uit. Als ik een half uur nodig heb,
dan neem ik mijn half uur ook. Dan maak ik rustig een puzzel. Moet er nou in de tussentijd iemand
nodig tussendoor, dan maak ik wel haast, en laat ik hun ook ff.

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 00:47

we hebben nou gelukkig een huis met 2 toiletten.
Ja ik kweenie , ik weet dat ik me voor mijn partner niet hoef te schamen, we boeren er bijv soms samen op los en hebben er echt de grootste lol om (mensen zullen nu wel denken dat we een ranzig koppel zijn maar goed) we kunnen ook erg netjes zijn maar thuis zijn we dat qua gedrag in die opzichten misschien niet..
anyway...als ik nr 2 heb neem ik me daar ook rustig de tijd voor hoor, zeker aangezien ik de laatste tijd darmproblemen heb waarvoor ik nog een onderzoek moet krijgen.. hij heeft me ook al vaker gezegd dat ik me niet hoef te schamen...zeker omdat die weet dat ik echt buikpijn krijg...maar ze willen er gewoon niet uit ... en dat zorgt voor veel ongemakken...en dan ga ik maar naar de wc aangezien ik nooit weet of er meer mee komt of niet, dat is dan weer de mindere kant van het verhaal..maar ben als de dood voor dat onderzoek, moet nog steeds een afspraak maken...