thanx!!!

ik kon gewoon niet meer slapen

zondag 8u wakker hahaha.

gisteren was een geweldige dag

eerst al op stal, het was zulk prachtig weer! Ko en [***] samen uit de wei gevist enlekker gepoetst, [***] opgezadeld en toen lekker naar buiten gegaan voor een rondje, Tass mee met Kootje aan de hand. Dat ging zo goed dat we een stukje ik touw vast van Ko en Tass het uiteinde hebben gedaan. links begreep Ko er niets van, rechts ging al snel heel goed! Toen heeft Tass ko losgelaten zodat ik hem helemaal vast had en heb ik met beide mannen een heerlijk stuk gedraafd. Wat was ik trots.. Ko zo'n snelle leerling en [***] zo braaf in de vreemde omgeving.. allebei genietend..

Ben zo blij he met Tass dat ze me zo lief helpt

daarna naar huis pre-zenuwen voor het aanzoek.
ik had hem verteld dat ik een verrassing voor hem had.
ik had restaurant gereserveerd en M&M's besteld met erop will you marry me? en die had ik al afgegeven bij het restaurant en zij zou ze bij de koffie dan neerzetten

Douchen optutten.. kaartje op de deur geplakt voor als lief thuis kwam vd zaak dat het willem-verwen-avond was

Guiness klaargezet voor hem met sigaartje en chipje erbij :h Toen kwam de taxi ons halen en hij had nog steeds niks door, toen we uitstapten wel haha toen zei hij jaaa we gaan naar Zus he?? :cheer :cheer
hihi goed geraden! omdat je het hebt verdiend met alles nu

toen was ie al helemaal blij en

heeeeeeeeeeeerlijk gegeten, wild seizoen hmmmmjam

en toen kwam het moment wel naderbij en dus de zenuwen ook. beetje aangestuurd op koffie met wat zoets omdat ik al zo vol zat

toen snel richting' wc gegaan zodat eigenaresse vd zaak mij mijn ring kon geven.

:terror Gaat ie precies wel eindelijk zelf naar de wc net voor ze de M&M's op tafel zette

maar hij kwam terug, ging zitten, *blik op M&M's* en hij had hem echt meteen door hahahaha

meen je dat??

ja natuurlijk gekkie! en toen dacht ik owja nu moet ik de ring geven natuurlijk

*uit decollete gefrot* en het gevraagd

en toen zei hij Jaaaaaaaaaaaaaaaa natuurlijk!!!!!! en heb ik de ring bij hem omgedaan hihi

hij was echt helemaal van zn stuk

en snel zijn ouders gebeld om te vertellen

daarna wilde hij wel sigaartje er op roken, dus zijn we richting de stamkroeg gegaan, alle bekenden die we onderweg tegenkwam heeft hij het meteen verteld en iedereen reageerde onwijs leuk.
in de 3W was er helemaal niemand behalve de barman whahahaha. en die heeft ons heel lief op een flesje champagne getrakteerd, dus daar hebben we getoast met bubbels

gaandeweg kwamen er weer wat meer mensen en ook tegen hen het verteld. ow het was geweldig hoe hij het praktisch van de daken schreeuwde..

en ik liep enkel maar

en ik heb veel 'jezus wat stoer van jou' te horen gekregen hahahaha.
..gister was echt wel weer een van de gelukkigste dagen van mn leven met mijn 3 heel bijzondere mannen

wat ben ik een ontzettend rijk mens