[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 15:38

Anthea schreef:
Wat voor schoenen onder een zwarte high waist kokerrok tot boven de knie en een of andere nette blouse/shirt er op en een panty? Ik heb normaal zoiets van mooie pumps, maar mijn vriend is maar 5-8 cm groter ofzo.. En ik wil wel pumps van 10-12 cm, lager vind ik lomp := En ballerinas vind ik niet lekker zitten....

Ik vind niet dat er andere opties zijn dan hakken.

WiskyBokjes

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:57

Dames ik heb een vraagje. Hoe is de service bij online bestellen bij de H&M? Makkelijk terug te sturen als het niet past? En wordt het goed geleverd etc? Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:58

Niks over te klagen! Makkelijk terugsturen, snel geleverd :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:00

H&M is top hoor! Ik betaal via maandfactuur.. Dus ik bestel heel veel (in meerdere maten enzo) en ga dan thuis op mijn gemakje passen en houd alleen de dingen die ik daarna nog écht leuk vind en goed zitten en de rest stuur ik terug. Dan krijg je 2 weken later ofzo de factuur en daar staan dan alleen het resterende bedrag op, erg fijn!

Dan hoef je niet eerst te betalen en dan later wachten tot je het geld weer terug krijgt gestort.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:06

Oke heel erg bedankt! Ga het dan toch maar eens proberen. :j

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:07

H&M is leuk en snel zo lang ze de kleding op voorraad hebben. Als ze het niet op voorraad hebben dan komt het rustig een half jaar later pas..
Dit is mijn ervaring ermee.. ik bestel er nooit wat online, ik ga wel naar de winkel zelf.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:07

Pas op! Het is wel verslavend.. :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:08

Mariettjj schreef:
H&M is leuk en snel zo lang ze de kleding op voorraad hebben. Als ze het niet op voorraad hebben dan komt het rustig een half jaar later pas..
Dit is mijn ervaring ermee.. ik bestel er nooit wat online, ik ga wel naar de winkel zelf.

Ja maar er staat duidelijk bij wat de levertijd is. Als je ervoor kiest om dingen te bestellen die pas eind mei leverbaar zijn moet je ook niet klagen dat het er volgende week nog niet is. ;) Ik bestel alleen dingen die voorradig zijn.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:08

Nou ik vind zelf winkelen niet super en bij de H&M in Nijmegen hebben ze nooit wat ik zoek dus dat schiet niet op :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:14

Nee ik kan ook nooit slagen bij de H&M winkels terwijl ik via internet zo mijn winkelmandje vol heb. :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:19

Omdat ik een berg kleren heb (4 kleerkasten :o ), dacht ik dat het misschien een leuk idee was om kleren die ik niet (vaak meer) draag, een beetje op te leuken met allerlei accessoires.
Dingen zoals een simpele strik of bloem ergens opnaaien kan ik wel bedenken, maar echt creatieve dingen komen niet in me op. Dus zijn er hier misschien mensen die leuke ideeën, websites, ... ofzo hebben?
Ik keek vroeger wel eens naar het programma van Gok Wan waarin hij het opnam tegen dure designermerken en hij simpele jurkjes en dergelijke opfriste door er een kanten kraagje enzo aan te zetten :)

Hebben jullie trouwens ook het idee dat je kleren op zich supertof zijn, maar dat je geen idee hebt hoe ze leuk te combineren zijn? -O-

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:30

Ik heb hele slechte ervaringen met bestellen bij H&M. Ik had een jas besteld, die kreeg ik na 2 wkn maar wel een maat die ik niet besteld had. Ik gebeld werd er gezegd 'de maat die je wilde is er niet meer daarom hebben ze deze opgestuurd' :o?

Bij het terug sturen bleek dat alles vanuit Polen naar Nederland, en andersom, gestuurd word en dat het daarom zo verschrikkelijk lang duurde voordat de terugbetaling etc geregeld was. Nou val ik niet over een foutje, het is mensenwerk, maar er zijn talloze winkels waar ik nooit problemen mee heb. Die altijd goed leveren, nooit een discussie.

Maar goed na 2x had ik het wel gezien met online bestellen bij H&M.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:35

Jildau schreef:
Mariettjj schreef:

Ja maar er staat duidelijk bij wat de levertijd is. Als je ervoor kiest om dingen te bestellen die pas eind mei leverbaar zijn moet je ook niet klagen dat het er volgende week nog niet is. ;) Ik bestel alleen dingen die voorradig zijn.

Het gebeurt ook zeer regelmatig dat de levering steeds weer uitgesteld wordt, dus dat het er duidelijk bij staat... Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens ;)
Maar de laatste tijd leveren ze redelijk snel (binnen een week) en vaak gaat het gewoon goed.
Wat ik wel een minpunt vind is dat 9 van de 10 producten er op die site geweldig uit zien, maar in het echt totaal niet :')
Ik bestel heel vaak (maandelijks sowieso, vaak wekelijks :o ), maar ik hou meestal niets of maar 1 ding.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:41

Je kunt H&M spul ook inleveren in de winkel. Dan krijg je een tegoedbon :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:49

Ik bestel vaak wat bij H&M, wel alleen producten die voorradig zijn en heb het altijd binnen een week in huis, goede service. Terugsturen heb ik nooit gedaan, breng het altijd terug in de winkel :-)

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:58

Ik bestel ook best vaak! Kan in de winkel nooit slagen maar online daarentegen... Verslavend inderdaad!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:06

Kom even binnen vallen iemand die het nieuwe bavaria jurkje besteld heeft via fb?

Deze dan:
Afbeelding

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:13

Nope, vind hem echt niet mooi. Ga met qday voor blauwe spijkerbroek, wit wijd satijn-achtig shirtje en rood colbertje :D

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:28

Help! Ik zoek voor vrijdag een donkerblauwe/navy clutch voor een gala.
Ik had een leuke besteld via internet maar denk niet dat die nog op tijd gaat komen.. :(
Waar zou ik zoiets kunnen vinden? (omg. Maastricht, óf een supersnelle webshop)

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:42

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 23:26

Sheila_ schreef:
Help! Ik zoek voor vrijdag een donkerblauwe/navy clutch voor een gala.
Ik had een leuke besteld via internet maar denk niet dat die nog op tijd gaat komen.. :(
Waar zou ik zoiets kunnen vinden? (omg. Maastricht, óf een supersnelle webshop)

Primark heeft vaak wel dat soort dingen maar rotterdma is natuurlijk beetje uit de richting voor je...

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 07:34

primark zit ook in Luik.. Hebben vaak wel dat soort dingen ja.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:29

ook ik zoek een denim blouse... helaas nergens te vinden in mijn maat... 36, wie helpt mij?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:21

Laurabyoux schreef:
ook ik zoek een denim blouse... helaas nergens te vinden in mijn maat... 36, wie helpt mij?

H&M? Daar heb ik mijne vandaan, voor €19,95 ;) Is wel een donkere, maar als je een lichte zoekt hebben ze die vast ook wel...

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:22

Ik heb net toevallig alles afgezocht, maar kan het niet vinden... Weet jij nog onder welke categorie de blouse stond?