Hier alleen nog maar de zon gezien. Ik had net les en de temperatuur was perfect. En als je les dan ook nog een super goed gaat........kan je dag niet meer stuk toch?
Tja het blijf toch trekken, duwen en halen met die zomer helaas.... Het is het steeds net niet en voor je het weet is het weer voorbij. Jammer hoor, ik hoop echt dat de winter mee gaat vallen anders schiet ik in een depressie (gelooft dat ik toch maar moet emigreren).
Hier flink onweer met veel regen! Maar dat had ik niet besteld! Ik hoop dat het goede weer nog komt wat voorspeld was! Anders hebben we vervroegd het weer gekregen wat op het einde van de dag gepland stond!
quartel
Geplaatst: 21-08-11 08:28
Hier lijkt het weer eenmooie dag te worden. Zo even op BR kijken voor ik de geplande buitenrit ga maken. MickyenVici.....ik stuur de zon naar je door
Net een pittige regenbui gehad!! Veel te vroeg, was voor eind van de middag voorspelt! Ik heb hoofdpijn dus er zit nog meer in de lucht, rijden wordt zo niks voor mij vandaag.
quartel
Geplaatst: 21-08-11 09:06
MickeyenVici schreef:
Hier trekt het onweer weg, ik hoop niet richting Leerdam! Bedankt! Als hij hier is dan kloon ik hem en stuur hem terug naar je!
goed idee, daar was ik dan weer niet opgekomen
BR doet het niet....baal....baal....baal
Leliaardje
Geplaatst: 21-08-11 09:17
Hier een drup regen, maar ik zie op buienradar dat ze in het Oosten (buurt van Nijmegen) hun lol op kunnen. De 24-uurs radar geeft amper meer regen aan vandaag. Ben benieuwd of het klopt.
N0a
Geplaatst: 21-08-11 09:18
Hier in Lochem (gelderland) is het nu ook een beetje aan het rommelen. Terwijl het pas vanmiddag zou komen... wou net de paarden in de wei gaan doen.
Het zou vanmorgen in het Zuiden en het Zuid-Oosten idd. gaan regenen en onweren,de rest v/h/ land zou het droog houden.Vanmiddag trekken die buien weg en word het broeiïg warm. Die buien die dus vanavond zouden komen gaan niet door.
MickeyenVici
Geplaatst: 21-08-11 09:29
quartel schreef:
MickeyenVici schreef:
Hier trekt het onweer weg, ik hoop niet richting Leerdam! Bedankt! Als hij hier is dan kloon ik hem en stuur hem terug naar je!