Hier is het al lekker zonnig. Ben benieuwd wat het vandaag wordt. Ook al zit ik de hele dag in mijn kamer opgesloten om te leren...
Isapaardje
Geplaatst: 07-07-11 08:08
Hier regent het ... volgens buienradar net 1 van de 2 buitjes over Nederland. Ik zou dadelijk gaan mennen, maar heb wel hoop dat dit door kan gaan, hoewel het er nu egaal grijs (en miezerig) uitziet hier in Noord-Oost Brabant.
Wat een heerlijk weer is dit toch,niet te koud en zeker niet te warm [wél pal in de zon].Lekker briesje erbij en graag ook nog af en toe een fris buitje regen. Groeit het gras bij jullie nu ook zo heerlijk hard?
Heb de was buiten hangen .. hoewel het erg bewolkt is met maar af en toe zon, waait het wel lekker droog, en koud is het zeker niet (t-shirt/bodywarmer op de fiets).
Hier is het helemaal bewolkt en het is best drukkend buiten. (krijg dan altijd hoofdpijn... ) Verder was het vandaag weer een prima dag. Zon, wolkjes af en toe, maar de blauwe lucht was toch wel overheersend.
Toch komen er vanavond en vanacht regen en/of onweersbuien vanuit het Zuid-Westen over ons land heen.Nou ja zolang het s'nachts is is dat niet zo heel erg. Het is hier warm en benauwd.