Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Faringo schreef:Rotterdam is alleen maar regen,regen en nog eens regen!!! Het lijkt wel avond ook zo donker is het buiten. De wind zorgt er ook nog eens voor dat je echt niet naar buiten wil nu...
Drakenweer ja!![]()
Maar ik heb toch liever regen dan sneeuw...
Arvensis schreef:knmi geeft dit ook nog aan : Als het vanavond opklaart daalt de temperatuur snel onder het vriespunt.
Dat wordt dus zeker schaatsen hier vanavond
Nicolletje schreef:Arvensis schreef:knmi geeft dit ook nog aan : Als het vanavond opklaart daalt de temperatuur snel onder het vriespunt.
Jammer dat ik mijn fotoalbums hier niet heb, maar in 1978 of 1979 kon dat dus echt een keer, schaatsen op straat.
Ik zie liever sneeuw dan deze zooi
Nicolletje schreef:Arvensis schreef:knmi geeft dit ook nog aan : Als het vanavond opklaart daalt de temperatuur snel onder het vriespunt.
Jammer dat ik mijn fotoalbums hier niet heb, maar in 1978 of 1979 kon dat dus echt een keer, schaatsen op straat.