Ik kan nauwelijks geloven dat ze expres rode kaarten gaan pakken, echt bizar Scheidsrechter werkte ook wel lekker mee zeg. Eerst een gele kaart voor Xabi als hij de bal weggooid en nog eentje omdat hij treuzelt. Heb nog nooit zo'n belachelijke rode kaart gezien.
Heeft hij nog rood gekregen ook? Ah boehoe, ach ze kunnen hem wel makkelijk missen toch Voor 1 wedstrijdje ofzo
Balen voor Ajax weer,, had ook niks anders verwacht.. Ik had gezien wat voor kansloos balverlies ze hadden.. Die 0-3 was nergens voor nodig geweest als die bal GOED was aangespeeld Ach ja, volgens mij staan ze nu alsnog 3e aangezien Auxerre ook verloren heeft of niet?
Jup, staan nog steeds 3e En Suarez 7 wedstrijden geschorst, is wel terecht Ook wel leuk voor Sulejmani, zal hij wel weer vaak 'n basisplaats krijgen En ben benieuwd wie d'r zondag in de aanval staan, Suarez geschorst en El Hamdaoui en Mido geblesseerd
Ja, op zich wel, maar als je er dan bij bedenkt wat Suarez allemaal flikt tijdens wedstrijden.. Bakkal lokte 't eik ook wel 'n beetje uit door z'n voet ff hard op die van Suarez te zetten, maar ik heb op zich best zin in 'n paar wedstrijdjes zonder 'm