Zoals de meesten hier wel weten zou ik VS bikini's gaan leveren. Mijn leverancier maakt het mij alleen niet makkelijk en heeft ineens de korting per bikini flink geminderd. Met de korting die ik nu krijg + de shippingkosten van 3,50 p.s. die doorbererekend moeten worden kan ik welgeteld 2 euro winst maken per bikini. Tenminste, als ik onder de prijs van Femina Elegance wil blijven: anders besteld iedereen die die site kent daar, dat heeft geen zin natuurlijk.
Nee ik ga dat risico niet nemen voor de ~20 euro die ik kan verdienen per order. Jammer.
Ooh dat ik dit topic nooit eerder gezien heb! Leuke bikini's worden er gepost! Ben ook erg benieuwd naar die van victoria's secret Dit is mijn nieuwe aanwist voor dit jaar:
Dit is nou de reden waarom ik geen foto's van mezelf op bokt zet.
Staan jullie erg goed meiden, die bikini's!
Remark
Geplaatst: 24-03-10 19:02
haha ik ben dol op me bikini, heb hem bijna niet aan gehad. en pas hem niet meer duss als iemand hem heeft hier een foto: o ik ben trouwens 1,67 misschien is cup ook handig?? 75 b, 70 c oja wat ik was vergeten, hij is van yolants choise van de livera hij is er ook in zo'n badpak bikini, die vind ik nog mooier