Ik ben vorige week voor het eerst geweest en vond de drukte opzich wel mee vallen. Alleen vond ik er weinig leuke dingen en zeker qua jurkjes en tuniekjes..
Ja okee er zijn meer mensen die eindexamen hebben gedaan maar deze week hebben de middelbare scholen nog gewoon school toch? (toetsweken ofzo). Wat is openingsdag?
Morgen is iig mijn laatste schooldag en veel vrienden / vriendinnen hebben al vrij maar die hebben de examens achter de rug. Ik denk dat het heel druk is in de vakantie...
Het was vandaag idd weer gekkenhuis. Stonden er om 8:30. toen was het goed te doen. Vanaf 9 uur stroomden de mensen echt binnen, en rond 9:30 werden we al helemaal gek van het geduw en getrek tussen de rekken.
Ik geef 1 tip aan jullie, ga nooit op een vrijdagmiddag naar de Primark! Was vorige week geweest maar ging heel snel weer weg, er stond een rij die door heel de winkel ging!
moet een portomonee ruilen in alexandrium en dat zit daar toch in de buurt. dus ga ik nog even een leuke tas voor school kopen en weer kijken voor die portomonee ( echt te erg dit haha)
Woensdag middag drama Vanaf de deur slingerde zich al een rij naar kassa,a Winkel zag eruit alsof het de allerlaatste dag was, dat er kleding te koop was. Ga de volgende keer op maandag 11 uur, dan "schijnt" het minder druk te zijn omdat de rest van het winkelcentrum later open gaat.