Het voelt hier ook akelig koud en als het morgenochtend nog zo erg is, dan ga ik mooi met de auto . Die heeft vanavond een gezellige nieuwe knetterverse accu gekregen en daar wil ik wel plezier van hebben .
Lifaya, dat zou ik maar doen. Mijn beste aankoop van vorige winter was een isolerende jas van Peak Performance, echt een wereldding en met -10 krijg je het nog niet koud.
inderdaad ik wil telkens iets warms kopen... Maarjah, misschien een majoo ofzo onder mijn broek, of van die beenwollendingen
Kendra
Geplaatst: 26-01-10 02:32
Jeetje...was om 11 uur nog even voeren, vond het toen al koud (met thermobroek en winterjas ) maar als ik nu kijk naar die kaart is 't nog erger geworden. Ik geloof het wel...ga echt niet voelen of het waar is.
Nou mijn kleding voor vandaag op de fiets: Sokken, thermobroek, spijkerbroek, skibroek, thermolaarzen, shirt met lange mouwen, dikke oversized vest aan, winterjas (helaas niet isolerend ), sjaal, 2 paar handschoenen en een muts.
Gisteren heb ik een paar uur in -4 rond gehobbeld/gestaan/gezeten..op CS.. Oehhh das was koud...en dan was dan op een perron.. Pfff heb echt bijna de rest van de dag gekost om warm te worden.
devine
Geplaatst: 26-01-10 08:11
Man kwam net thuis vanuit Amersfoort was het langs de snelweg was -14 brrrrrrrrr
Nibbit
Geplaatst: 26-01-10 08:25
Omg wij zitten in die lichte roze cirkel met -21,5 Heb niet zo`n zin om naar buiten
ik moet zo toch echt naar buiten, moet naar de tandarts.
Sleeper
Geplaatst: 26-01-10 08:55
Ik krijg het alleen al koud door het lezen van de laatste berichten. Zo richting paard, heb al weken ... maanden?... thermospul aan maar gisteren had ik het voor het eerst koud. Zal vanmorgen wat worden.
@lifeaya, sterkte vandaag in de kou zonder echte warme kleding, brrrrr