Hier is de sneeuw weer bijna weg, en het is nu keihard aan het hagelen.
neinie
Geplaatst: 01-02-10 15:53
Brr, net in een sneeuwbui met 20 kg boeken achterop van m'n tentamen naar huis gefietst. Het was echt doodeng met al die sneeuw, ik slipte alle kanten op. Er is al wel wat weggedooid, maar daaronder is het juist heel glad Er ligt hier nu nog 5 cm denk ik?
Vanmorgen was de weg net een ijsbaan. Echt spiegelglad. Gelukkig heeft het nu al flink gedooit en is het ergste van de weg. Op de weilanden ligt er nog wel een laagje sneeuw.
Hier is het ook weer grotendeels weg, her en der ligt nog een bultje. Vriendlief kwam vanmorgen 6 uur uit zijn werk, maar het was echt spek en spek glad door de ijzel. Nu de sneeuw weg is, mag die ijzel ook wel uitblijven, heb toch liever een bult sneeuw dan ijzel.
Hier is het ook al de hele dag triest, alleen maar regen. De emmers staan alweer in de wc door het water wat er allemaal naar beneden komt vallen. (dak heeft een opdonder gehad met die sneeuw en vorst en dooi en vorst en weer sneeuw, dus het is nu een beetje lek in de wc)
Melanievs
Geplaatst: 02-02-10 14:13
Hier regent het al de hele dag.. Nouja zo erg is dat niet, dan gaat de sneeuw iig weg uit de longeerbak etc. Dan kan ik weer longeren
Het sneeuwt hier nog steeds... Heb vanochtend zeker 20 cm weggeschoven....Degenen die nú nog zeggen dat sneeuw fantástisch is, moeten hun hoofd na laten kijken. Hier ligt zeker nog 10 cm en de paarden staan wederom binnen omdat het te glad is en niet verantwoord om ze buiten te laten. Ik heb al 15 pakken strooizout weggestrooid in 5 dagen tijd en ben al twee keer gevallen.