Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephaniiee_ schreef:ik las een stukje in de ''metro'' over de OV... dat was een brief op een reactie die in een eerdere metro stond..Citaat:Als je denkt dat je klaar bent als je je OV chipkaart eenmaal hebt geactiveerd, heb je het goed mis. Op de OV chipkaart moeten deze maand twee (!!) bestellingen geactiveerd worden. De ene is voor de metro/bus/tram en die andere voor de NS. Als je geluk hebt zijn ze allebei tegelijk geactiveerd. Als je zoals ik pech hebt zal je weer de rij in moeten. Tip: check bij een RET oplaadpunt welke bestellingen klaarstaan en welke geactiveerd zijn. Succes!
JoyCiej007 schreef:En warempel; ik werd vannochtend gebeld door de klantenservice OV Chipkaart! dat ze mijn brief van 11 januari hadden ontvangen (goh, beetje late reactie he?!) waarin ik klachten heb geuit en schadevergoeding heb geist van tenminste 31 euro voor wat ik aan telefoonkosten heb moeten maken met de klantenservice, zonder ook maar iets ontvangen te hebben.
ik zou vandaag een mail van ze krijgen.
En ja hoor; mail binnen.
Ik mag het niet direct kopieeren, maar hier komt het op neer:
- De OV-Chipkaart die in maart 2009 al voor mij klaar lag is blijkbaar nooit bij mij aangekomen en is geblokkeerd (ja dat wist ik inmiddels)
- De tijdelijke OV-chipkaart die ik tot 2x toe zou ontvangen heb ik nooit gehad en is blijkbaar ook nooit verstuurd ofzo
- Halverwege december is er volgens hen een persoonlijke OV-chipkaart gemaakt voor mij maar is volgens hun blijkbaar ook nooit bij mij aangekomen. Ik heb ook idd niets ontvangen, bij wie ligt de fout dan?!
- op 17 december heb ik een nieuwe aanvraag gedaan, aanvraag formulier opgestuurd e.d en aan alle eisen voldaan. Wordt nu even medegedeeld dat dat blijkbaar bij hun óók niet binnen is gekomen.
- Er zijn dus geen verdere acties ondernomen en ze zijn nu niet bezig met een ov-chipkaart voor mij.
- Vandaag zal er een nieuw aanvraagformulier naar mij worden toegestuurd en die moet ik WEER opnieuw invullen en WEER versturen en WEER hopen DAT HIJ AANKOMT EN DAT MIJN OV CHIPKAART ÓÓK AANKOMT BIJ MIJ.
- Over de schadevergoeding doen ze nog geen uitspraak, dat komt halverwege februari.
- Aangezien de kamer nog geen uitsluitsel heeft gegeven over de deadline kunnen ze mij niet zeggen hoe ik per februari moet reizen.
o0marije0o schreef:Vandaag weer pogingen gedaan omdat vandaag de mensen met de R als beginletter van de achternaam mogen.
Aline_ schreef:of in elk geval pas ingevoerd als het allemaal beter geregeld was!
magda_90 schreef:Nessa schreef:ik kon mijn product weer niet ophalen
'tijdelijk' niet beschikbaar. dat tijdelijk is al 2-3 weken ofzo...
Klopt idd