Ik heb maandag theorie, en 7 januari weer les. Hoop echt dat ik het haal, anders duurt het allemaal weer een stuk langer. heb best een tijdje niet gereden trouwens!
Nog gefeliciteerd voor alle geslaagde
Mowoah
Geplaatst: 29-12-09 00:19
_Patriciaa schreef:
haha dat gevoel ken ik mowoah, het eerste deel is binnen
Haha ja wij zijn nog 'vers'.
Alvast succes Annn, komt vast goed! Ik denk dat meerdere mensen al een tijd niet gereden hebben (inclusief mij), vanwege het sneeuw en pff.. Leuk voor het gewone leven maar niet voor het reizen/lessen!!
Stephaniiee_
Geplaatst: 29-12-09 11:48
Ik ben geslaagd voor me theorie
in 1 keer
Aranel
Geplaatst: 29-12-09 11:49
Gefeliciteerd geslaagden! Ik heb 8 januari geloof ik pas weer les
hihi ik ken het gevoel wat vond je van de gevaarherkenning?
Stephaniiee_
Geplaatst: 29-12-09 12:28
pff lastig
over het algemeen viel het eigelijk best mee maar ik vind het lastig dat zo van een foto te beoordelen aangezien je in het echt kan zien wat je voorligger doet.. en van een foto kan je dat niet zien...
De hoeveelheid fouten viel me ook nog alles mee
6 in de gevaarherkenning en 1 in die andere 2 onderdelen
Ik heb net weer gereden. Rijden in het licht is echt een stuk makkelijker. Maar ik zie hem aan komen rijden en neeeee, andere auto. Rijden ging wel goed, beter dan vorige keer..
magic_lover
Geplaatst: 29-12-09 16:24
toch alleen maar leuk een andere auto? Ik moest ook een keer in een andere, ze had vooraf gevraagd of ik dat wou omdat de lesauto die ik normaal heb naar de garage moest. nou graag zelfs, leer je alleen maar ontzettend veel van, als je dadelijk je rijbewijs hebt dan moet je ook in een andere auto tenslotte
dat ligt er ook aan of je benzine of diesel rijd.. Als je van diesel naar benzine gaat (of andersom) is het wel erg wennen, maar als je van diesel naar diesel gaat valt het als het goed is wel mee..
Arielle_
Geplaatst: 29-12-09 19:31
Ik rijd ook altijd een Diesel, moest toen ook ineens Benzine rijden, was wel wennen, maar ging eigenlijk beter dan met een diesel, haha.
Heb vandaag voor 't eerst in het licht kunnen rijden, was echt super fijn! Heel veel bijzondere verrichtingen moeten doen, ging allemaal goed
Julia
Geplaatst: 29-12-09 19:37
Elessar schreef:
Ja, die van mijn zus was ook een stuk eerder klaar. Ik ga morgen gewoon maar even langs. Thanks.
En hij was er al! Dus heb definitief m'n rijbewijs.
ik moet morgen afrijden, hoop dat het wel doorgaat want het zou gaan sneeuwen vannacht en morgen.. en heb nu net 3 maand niet gereden omdat ik in italie was (daarvoor al 2x afgereden), dus heb gister en vandaag 2 uur les gehad en morgen weer 1.5 of 2 uur en dan 's middags afrijden. maar ik hoop echt dat ze het niet aflasten vanwege de sneeuw enzo, want mijn theorie is geldig tot februari en ik ga straks weer terug naar italie dus dan kan ik alles weer opnieuw doen als ik in nederland ben... of ik ga het dan in italie proberen, moet nog even zien.
Helloo Vandaag 1 foutje gemaakt met rijden Normaal als mn instructeur nix zegt, betekend dat rechtdoor. Dus ik kachelde in een 30km zone lekker rechtdoor, trapt ie ineens op de rem. Zegt ie: "kijk eens naar dat bord." Mocht ik er helemaal niet inrijden haha
magic_lover
Geplaatst: 30-12-09 15:47
haha
Bij mij ging het vandaag eigenlijk wel vrij lekker gelukkig, beter dan de afgelopen keren denk dat het helemaal niet zo verkeerd is om even 2 weken niet gereden te hebben, weer met een frisse start begonnen en hopelijk kunnen we dat nog minimaal 2 week volhouden tot en met het examen heb ook niet zoveel lessen gepland staan, denk dat dat beter is.. op een of andere manier wordt het er niet echt beter op als ik nu ineens heel vaak ga lessen, dan ga ik juist teveel nadenken en domme fouten maken dus volgende week woensdag weer, dan die week erop dinsdag dag voor het examen, en nog een uurtje voor het examen
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 30-12-09 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Miriam91
Geplaatst: 30-12-09 15:49
Die fout heb ik ook al 2x gemaakt. En wat voel je je dom naderhand
ik had laatst ook zo iets.. zeg tegen mn instructeur; Je mag hier 50 toch ? Hij; Ja, dr hung net een heel groot bord aan de kant.. ik; ja maar die hing niet aan mijn kant dus daar zal het dan door komen dat ik hem niet zag Hij; Hij hing ook aan jou kant