Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:26

Die zijn echt werkelijk hilarisch! Sommige zijn echt heel erg dom en andere gewoon ontzettend mooi geformuleerd :+

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:28

Oh, wat zijn ze mooi... _O-

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:48

Ik vind ze geweldig! _O-

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:31

Alane schreef:
Ik weet niet of deze al genoemd zijn... maar ze zijn zo leuk...
Onderstaand wordt bij ons ten over gespamed aan alles en iedereen... excuses als je ze al kent...

Citaat:
"Even Apeldoorn schrijven..."

Het onderstaande zijn citaten uit brieven die mensen aan verzekeringsmaatschappijen stuurden. Dit is dus allemaal echt geschreven!!!

- Bij thuiskomst reed ik per ongeluk een verkeerde oprit in en ramde ik een boom die daar bij mij niet staat.

- De jongen was overal en nergens op straat, ik moest meerdere bochtennemen voordat ik hem raakte. Toen ik de kruising naderde, verhief zich daar een hek om mijn vrije zicht te belemmeren.

- Wie mijn portemonnee gestolen heeft kan ik u niet zeggen, aangezien er van mijn familie niemand in de buurt was.

- Ik reed door de weide. Plotseling kwamen er van links en rechts meerdere voertuigen. Ik wist niet meer waar ik heen moest en toen knalde het van voren en van achteren.

- Intussen is het loopgips van mijn rechterarm verwijderd.

- Ik verwijderde mij van de rand van de straat, wierp een blik op mijn schoonmoeder en reed vervolgens het talud af.

- Uw computer heeft mij een kind toebedeeld. Maar ik heb helemaal geen kind. En al helemaal niet van uw computer.

- (uit een proces-verbaal) De achtervolgde sprong te water en dook ondanks meermaals herhaalde sommatie niet meer op.

- Bovendien heb ik voor mijn eerste ongeluk en na mijn laatste schadevrij gereden.

- Een voetganger kwam plotseling van de stoep en verdween vervolgens zonder een woord te zeggen onder mijn auto.

- Ik heb zoveel formulieren moeten invullen, dat ik veel liever had gehad dat mijn geliefde man helemaal niet was gestorven.

- Mijn motorfiets moest, net als ikzelf, vanwege ernstige schadeweggesleept worden.

- Ik overreed een man. Hij gaf zelf toe schuldig te zijn, omdat hem dit al een keer eerder gebeurd was.

- Ik ben nog nooit van een ongeval weggevlucht. Integendeel. Ik moest altijd weggedragen worden.

- De tennisbal kwam elegant en zuiver aan (geslagen door mijn dochter). Helaas heb ik mijn hoofd in plaats van het racket er voor gehouden.

- Volgens de taxatie van de expert zal de schade tussen de 250.000 en een kwart miljoen bedragen.

- Tijdens het dansen van de bekende Holladihia-Hoppsassa sprong ik overmoedig omhoog, waarbij ik mijn danspartner stevig ondersteunde. Daarbij kwam het kelderplafond sneller op mij af dan ik verwachtte.

- In Uw schrijven van 26.6 over de nieuwe eigen bijdrage heeft u mij allervriendelijkst tot mejuffrouw bevorderd, wat echter in samenhang met mijn voornaam Henk helaas aanleiding tot pijnlijke vermoedens kangeven.

- Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur.

- Met de wettelijk ter plaatse toegestane maximum snelheid botste ik op een vrouw die mij tegen alle geldende voorschriften tegemoet kwam.

- De andere wagen was absoluut onzichtbaar en toen verdween hij.

- De andere auto kwam met de mijne in botsing zonder mij zijn bedoeling kenbaar te maken.

- In hoog tempo naderde de telegraafpaal mij. Ik begon te zigzaggen maar ondanks dat raakte de telegraafpaal mij tegen de radiator.

- Nog voor ik hem aanreed was ik er al van overtuigd, dat deze oude man nooit de overkant van de straat zou bereiken.

- Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij moest wegrennen, reed ik over hem heen.

- Na veertig jaar schadevrij te hebben gereden viel ik achter het stuur in slaap.

- Een onzichtbaar voertuig kwam uit het niets, ramde tegen mij aan en verdween spoorloos.

- Ik had de hele dag planten ingekocht. Toen ik de kruising naderde, groeide er plotseling een flinke struik in mijn gezichtsveld en ik kon het andere voertuig totaal niet meer zien.

- Toen ik een vlieg wilde doodslaan raakte ik een lichtmast.

- In eerste instantie heb ik tegen de politie gezegd dat ik niet gewond was, maar toen ik mijn hoed afzette bemerkte ik de schedelbreuk.

- Toen ik met mijn auto van de weg raakte, werd ik eruit geslingerd en kwam ik in het weiland terecht. Een paar koeien vonden mij later in mijn gat.

- Ik zag een treurig gezicht langzaam voorbij zweven en toen sloeg de man met een harde klap op het dak van mijn auto.

- De getuigen van de aanrijding zijn tegen de achterkant aangeniet.

- Kort en goed: Als ik het geld niet binnen 8 dagen ontvang, zie ik er geheel vanaf!

- Mijn bruid heeft de agenten, die het ongeval kwamen opnemen, alles laten zien wat ze maar wilden zien.......

- Ik dacht dat het raam openstond. Het was echter gesloten, wat ik pas bemerkte toen ik mijn hoofd naar buiten stak.

- Laat u het mij a.u.b. weten indien u deze brief niet heeft ontvangen.

- Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man bent is een verdere verklaring overbodig; als u een vrouw bent, begrijpt u het sowieso niet.

- Moet ik mijn man dan eerst ombrengen voordat ik het geld krijg?

- Uw argumenten zijn werkelijk zwak. Voor zulke uitvluchten moet u toch werkelijk een dommer iemand zoeken, maar die zult u bijna niet kunnen vinden.

- Ik schrijf u vandaag voor de eerste en de laatste keer. Mocht blijkendat u niet antwoord, schrijf ik u direct weer.

- Wij hebben geen inkomsten uit de melkveehouderij. Met de dood van mijn man is het laatste rund van het erf verdwenen.

- Toen ik op de rem wilde trappen, was deze er niet.

- Ik wilde de straat oversteken. Er kwam een auto van links recht op mij af. Ik dacht dat hij voor mij langs wilde en deed weer een stap terug. Hij wilde echter achter mij langs. Toen ik dat merkte deed ik snel weer twee passen vooruit. Maar de bestuurder had ook gereageerd en wilde nu toch voor mij langs. Hij stopte en draaide zijn raampje open. Woedend riep hij mij toe: "Blijf toch een keertje stilstaan!" Nou, dat deed ik ook inderdaad en toen reed hij mij aan.

- Ik heb geen levensverzekering nodig. Ik zou graag willen dat iedereen echt treurig is als ik eenmaal sterf.

- Ik wil mijn kind niet laten inenten. Mijn vriendin heeft haar kind ook laten inenten en daarna is het uit het raam gevallen.

- Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.

- Alle rekeningen die ik ontvang, betaal ik nooit onmiddellijk, daar mij daarvoor eenvoudig het geld ontbreekt. De rekeningen worden integendeel in een grote trommel gestort waar ik er iedere maand geblinddoekt drie uit trek. Deze rekeningen betaal ik dan prompt. Ik verzoek u dan ook te wachten tot het lot u getroffen heeft.

- Mijn dochter heeft haar voet verstuikt, omdat dat stomme vrouwvolk het verdomt fatsoenlijk schoeisel te dragen.

- Meteen na de dood van mijn man ben ik weduwe geworden

hahah geweldig

friendly

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 00:12

Echt hilarisch!! :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:04

fan-tas-tisch!

Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:02

Vjestagirl schreef:
fan-tas-tisch!

Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.

Die vind ik inderdaad ook erg sterk, omdat het gewoon droge humor is van iemand met een brein :)

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:16

Toen ik nog bij mijn stage werkte was ik een klant aan het helpen, aan de andere kant van de balie en toen die klant weg was was ik nog even wat gegevens aan het invullen omdat ik ze anders zou vergeten, staat er aan de andere kant van de balie een man dus ik stond met mijn rug naar hem toe, draai ik me om flipt die man helemaal, en wat een ballentent hier, ik sta hier al minstens 5 minuten (terwijl hij nog geen 3 minuten eerder binnen was gekomen :Y) ;) )
Ik zo, nou meneer ik was even een andere klant aan het helpen, zegt ie dat is niet waar, je was gewoon naar buiten aan het kijken.
Ik zo tot ziens meneer prettige dag nog, zegt ie nou jij niet ;)
En ik stond echt zo van huh ... mijn collega die net afkwam op zijn geschreeuw uhhh zeker met het verkeerde been uit bed gestapt ;) natuurlijk weer net te hard.
Die man mij allemaal uitschelden voor stomme trut enzo en schreeuwen en met zijn armen zwaaien enzo haha.
Mijn baas keek vanuit zijn kantoor of alles wel goed ging..

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:57

Komt een man de winkel binnen. Schreeuwt Script bass.
Dus ik kijk hem vragend aan. Jij niet begrijp? Huh nee.
En meneer loopt kwaad weg.

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:58

colinneke schreef:
Komt een man de winkel binnen. Schreeuwt Script bass.
Dus ik kijk hem vragend aan. Jij niet begrijp? Huh nee.
En meneer loopt kwaad weg.

Huh?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:25

Ik stond laatst achter de servicebalie en moest een vrouw helpen omdat ze haar kortingen niet had gekregen. Dus ik druk alles retouren en op intern zetten, wil ik haar het geld geven: "Oh wacht even hoor! Ik moet even mijn nagels vijlen!"
*pakt nagelvijl en gaat nagel bijwerken*

Ik stond daar echt van 'Huh? >;) '

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:26

topsylover schreef:
Ik stond laatst achter de servicebalie en moest een vrouw helpen omdat ze haar kortingen niet had gekregen. Dus ik druk alles retouren en op intern zetten, wil ik haar het geld geven: "Oh wacht even hoor! Ik moet even mijn nagels vijlen!"

_O-

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:34

Het enige wat ik begreep was dat hij zei: jij niet begrijp :+

Ik snap dat het frustrerend is als je als buitenlander (die maar 2 woorden engels spreekt) iets moet hebben en ze begrijpen je niet. Maar hier kon ik echt niets van maken.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:37

topsylover schreef:

}:0

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:09

Vandaag een oudere vrouw in de winkel. Die vroeg om onderbroeken voor haar man.
Ze stond er inmiddels al voor dus ik gevraagt welke ze bedoelde.
Met of zonder pijpjes ( boxers).
Met pijpjes was het antwoord, prima mevrouw die hangen inderdaad aan deze kant.
Ik zoek met een rits #) Sorry mevrouw daar kan ik u niet aan helpen. Wij hebben geen ondergoed met een rits.
Ook niet zonder pijpjes? Nee die ook niet.
Wat heb je in hemelsnaam wel voor ondergoed voor heren........ ( letterlijk overgenomen)
Nou euh alles wat voor u hangt.
Dit is toch geen ondergoed........Dit zijn zwembroeken...
Vond het wel grappig, het waren hele hippe boxers met allerlei kleurtjes

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:10

Weet niet of het er bij hoort maar wa in ieder geval in de winkel.
Hier in de GB moet je je brood zelf snijden en inpakken, heel simpel brood in machine op knopje duwen zak pakken en brood inpakken.
Stond er een vrouw voor ons steekt haar brood in de machine, begint opeens iets te roepen (iets van dat werkt hier niet ofzoiets) ze kijkt rond en ziet opeens iemand dat ze kent, ze loopt weg en begint gewoon een gesprek en ik en mijn vriend staan daar zo van 'huh... hallo? uw brood steekt nog in de machine' Hebben wij haar brood er maar uit gehaald en dat van ons gesneden enzo en er was geen enkel probleem. Ik denk dat ze niet wist hoe het werkte hoewel het er duidelijk opstaat. Misschien dacht ze dat het automatisch ging ofzo?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:22

Citaat:
Kort en goed: Als ik het geld niet binnen 8 dagen ontvang, zie ik er geheel vanaf!

Dat is mooi makkelijk :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:59

@Wendel
Waarschijnlijk bedoelde de klant een gulp.
En meestal zoeken de oudere mensen (voor de mannen) een lange onderbroek met "staldeur".

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:26

Vandaag ook weer zo'n malloot aan de balie.
Klant: 10 euro beltegoed graag
Ik: Prima, welke?
Klant: Ik heb ericsson
Ik: Ehh, en welke provider heeft u?
Klant: Oh ehh KPN.
Dus het bonnetje uitgedraaid, etc, een uur later komt meneer terug.

Klant: Ja daar was ik weer, de code doet het niet want ik moet een 14-cijferige code invoeren en er staan er toch echt 15.
Ik: Hmm, en u weet zeker dat u KPN heeft? U heeft geen Hi of AH-beltegoed? (dit is in samenwerking met KPN oid).
Klant: Nee duizend procent zeker KPN. Maar geef maar gewoon een goede code hoor dit duurt me te lang
Ik: IK zal toch echt even uitzoeken wat er mis is, want de codes doen het niet zomaar niet en ik mag helaas niet zomaar geld teruggeven of een nieuwe meegeven.
*heb toen maar even een collega erbij geroepen, meneer stond zo ongeduldig te doen en telkens maar 'he ja duurt lang' 'he ja geef nou maar gewoon', en dan heb je bij mij gelijk de kop er verkeerd op staan, vooral als ik mijn best doe om even goed uit te zoeken wat er nou mis is, ik kan ook gewoon zeggen tja sorry meneer, dan zult u zelf moeten bellen met KPN want zodra er hier betaald is kan ik er niks meer mee. 't is nou eenmaal een serviceproduct, kan ook niet geruild worden niks en ik mag er ook geen geld op teruggeven.

Collega vraagt al een aantal keer of hij misschien even naar de Simkaart mag kijken, want we hadden allebei het idee dat meneer gewoon geen KPN had maar zich vergiste, maar dat mocht niet want dan deed ie het niet meer? (joh) en hij had toch echt 1000% zeker KPN, vooral die 1000% is wel 30x herhaald.
Uiteindelijk probeert mijn collega nog een keer op te waarderen, en krijgt gelijk als welkomstbericht: 'Welkom bij AH mobiel'.

Collega: Ik zie het probleem al u heeft AH mobiel.
Klant: Ohhhh oke nouja doe maar een nieuw bonnetje dan want hier kan ik niks mee
Ik: Da's prima meneer maar u zult toch wel echt moeten betalen voor die nieuwe
Klant: Ja hallo da's toch banketstaaf, ik heb de verkeerde, vind dit geen stijl, moet ik hier eerst een halfuur wachten (..etc..)
Collega merkt al dat ik kwaad begin te worden dus springt maar eventjes bij, dat het misschien een idee is om het bonnetje te proberen aan iemand te verkopen oid, en nogmaals de reden dat wij geen geld terug mogen geven. Hij heeft nota bene het bonnetje bij ontvangst ondertekend, dit moeten wij altijd doen om te bevestigen dat een klant toch echt het goede bonnetje heeft gekregen en dat er dus niet geruild/teruggebracht kan worden.

Grrr. Uiteindelijk begon hij dus van 'Nou oke dan is het gewoon een communicatiestoornisje geweest, want jij zat net ook al van ja welke moet je, dus is het gewoon jouw schuld.'
Oeii.
Ik: Parrrrdon? Ik vraag u welk bonnetje u wilt, u zegt KPN, ik sla dat bonnetje aan, geef hem af. Waar ligt die communicatiestoornis dan precies? Ik kan ook niet raden dat u eigenlijk AH mobiel heeft als u KPN zegt of wel?

Ging nog eventjes zo door, uiteindelijk heeft meneer een AH bonnetje gekocht en is daarna snel weggestampt.

Grom |o

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:47

leuk he dat soort mensen,,
vriend van mij vroeg maandag wel bij een winkel om btg van KPN en kreeg vodafone,, was lekker geregeld,, hij had niet hoeven tekenen ofzo,, en werd gelukkig wel omgewisseld

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 01:11

Grappig topic, ga ik elke dag een paar blz uit lezen :-)

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:20

Ik stond bij de balie, maar was net even met de bloemen bezig toen er een klant kwam. toen vroeg ik aan een collega of ze de meneer even kon helpen. Loopt hij naar haar toe en zegt hij 'ze zegt meneer tegen me!' :))
(van de macdonalds reclame voor degene die hem niet kennen)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:13

Normaal vind ik het echt verschrikkelijk als mensen zeggen "ik zoek een boek" (ik werk in een boekenwinkel, dus iets specifieker mag wel..." Maar gisteren had ik een schattig meisje aan de kassa!
Ze kwam enthousiast naar me toe huppelen ( 8jaar ofzo).
"ik zoek een boek"
"Wat wil je precies?"
"heb je ook boeken over paarden?"
"nee, ik heb niets over paarden."
"echt niet?"
"nee, sorry, dan had ik het wel geweten"
"ooh... Houd je ook van paarden dan?"
dus ik begon al te lachen en vertelde dat ik inderdaad ook van paarden hield.
"ja, dat wist ik al"
"eh. Oh ja? Hoe dan?"
"door je ketting..."
(heb een ketting met een hoefijzertje eraan om)

Vond het zo schattig dat dat haar opgevallen was. Ze wilde graag de boekjes van Heartland hebben, die hebben we dus niet. Toen ik op de computer ging kijken of ik het kon bestellen vond ze nog dat ik zo super snel kon typen. En later was er nog iets waardoor ze vond dat ik wel heel slim was. Zo schattig :o

Zelf heb ik alleen maar een situatie geha dat je denkt van }:0 .
Ik was bij de C&A voor het halfjaarlijkse drama: broeken passen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Dus 12 broeken mee dat pashokje in. 1tje paste er uiteindelijk (hoera!). Toen had ik nog 11 broeken over...
VOOR ik ging passen stond er een groot rek om spullen aan te hangen, toen ik klaar was was dat rek dus net weg. Dus ik zeg tegen mijn moeder "ow, dat rek is weg, wat moet ik nu met die broeken doen dan?"
dus die verkoopster heel snibbig (ik VROEG niet eens wat, ik had het tegen mijn moeder!) "ja, die mag je lekker zelf weg leggen! Kun je prima!"
Pfft, dat moet je dus echt niet doen bij mij, mevrouw stond met 2 collega's te kletsen bij de pashokjes, dan gaat die stapel broeken dus regelrecht naar het eerste rek met spijkerbroeken en alles zonder kleerhanger gaat OVER het rek. Heb mevrouw aangekeken en ben de winkel uitgewandeld. Beetje fatsoen tegen je klanten is niet teveel gevraagd hoor. Moet ik eens proberen bij mijn baas.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:20

secricible schreef:
Zelf heb ik alleen maar een situatie geha dat je denkt van }:0 .
Ik was bij de C&A voor het halfjaarlijkse drama: broeken passen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Dus 12 broeken mee dat pashokje in. 1tje paste er uiteindelijk (hoera!). Toen had ik nog 11 broeken over...
VOOR ik ging passen stond er een groot rek om spullen aan te hangen, toen ik klaar was was dat rek dus net weg. Dus ik zeg tegen mijn moeder "ow, dat rek is weg, wat moet ik nu met die broeken doen dan?"
dus die verkoopster heel snibbig (ik VROEG niet eens wat, ik had het tegen mijn moeder!) "ja, die mag je lekker zelf weg leggen! Kun je prima!"
Pfft, dat moet je dus echt niet doen bij mij, mevrouw stond met 2 collega's te kletsen bij de pashokjes, dan gaat die stapel broeken dus regelrecht naar het eerste rek met spijkerbroeken en alles zonder kleerhanger gaat OVER het rek. Heb mevrouw aangekeken en ben de winkel uitgewandeld. Beetje fatsoen tegen je klanten is niet teveel gevraagd hoor. Moet ik eens proberen bij mijn baas.

En dan ben je nog netjes. Ik zou het ter plekke uit mijn handen hebben laten vallen. Zo gedraag je je níet tegenover klanten.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:41

Wij hadden een klant die wilde scheermesjes hebben.

Ik: Dus ik vraag aan die meneer welke scheermesjes hij wilde.
Klant: Ja, scheermesjes
Ik: van welk merk wilde u ze dan?
Klant: Ja van die klikdingen
Ik: Wilt u ze van gilette of van wilkinson oid
Klant: Ja ik wil Wilkinson
Ik: Wilt u dan deze of deze? (en wijs ze aan)
Klant: Nee, naar rechts..dieeee
Ik: Deze dan?
Klant: nee dieee
yeay right..welke dan?
Ik: Wilt u dan deze meneer?
Klant: ja ik zien
Ik: Maar meneer, die is niet van Wilkinson, maar van gilette
Klant: ja dat weet ik, die heb ik ook
Ik:????

Nu ging het zo dat die meneer dus erin wilde kijken, maar ik kan de kapotte doosjes niet meer verkopen (mag ik ook niet). Ik had tegen die meneer gezegd dat hij beter even zijn apparaat mee kon nemen naar de winkel, zodat we zeker weten welke mesjes erop konden. Dat wilde meneer niet en vroeg of hij het pakje open mocht scheuren om te kijken en als het niet goed was weer terug geven. Dus ik zeg tegen die meneer dat als hij het pakje openscheurt hij het ook moest betalen en meenemen (in overleg met collega). Wat doet meneer: scheurt het hele pakje aan gort (letterlijk) en natuurlijk waren het de verkeerde (want natuurlijk moest hij wilkinson hebben in plaats van gilette), maar weigerde wel mooi te betalen :j