Mijn les ging wel aardig net. We zijn een keer ergens anders heen gereden (Sneek), dat was wel leuk maar wel weer heel anders. Veel meer zebrapaden enzo, dus ik zag zomaar een meisje over het hoofd dus mijn instructeur vol op de rem en ik moest vet lachen en dat meisje ook. Maarja niet echt slim van mij. En de motor viel uit voor bij een stoplicht waar je de snelweg op rijdt, dus toen schaamde ik me wel een beetje. Veel smalle en onoverzichtelijke weggetjes in gereden waar je echt in een slakkentempo doorheen moest, en nog vond mijn instructeur dat ik te hard ging.
kensha
Geplaatst: 17-06-09 22:46
Hey hey heb gisteren het schakelbox onder de knie gekregen.
Na de 1e 4 lessen (INCL. Open Dag praktijkles) Gaat vrij goed en snel. Volgens mijn instructeur zou ik geen extra lessen hoeven te nemen:+
Ik heb nu inmiddels 16 lessen gehad. Zometeen om 10.00 mijn 18e les.
Met kijken was ik de 2e les al bezig, de 4e les zat ik al op de snelweg
Ik moet voornamelijk nog meer overdreven kijken en niet de nacontrole vergeten. Ook moet ik niet te veel twijfelen als ik van rechts kom of ze me er wel tussen laten
haha ik heb al wel een bril, maar moet denk ik een keer nieuwe glazen.. kon de nummerplaten niet zo goed lezen,, (gingen we even testen of dat kon) zal van de week even bellen naar de opticien
Mijn vorige les ging opzich wel goed, maar had er zelf geen goed gevoel bij. Mijn eigen instructeur moest naar de dokter en daarom had ik een ander. Zó betuttelend en ik had echt het gevoel alsof ze er helemaal niet op d'r gemak zat. Elke keer ineens op de rem trappen en bij het verkeerslicht de koppeling vasthouden als'ie op groen sprong. Bleuh.
In november word ik eindelijk 18! Ik vroeg mij vanaf wanneer mag je beginnen met lessen. Want iemand zei dat je al met 17,5 mag beginnen maar ik dacht van niet. Ik ben dus nog niet aan het lessen maar misschien kunnen jullie mij helpen met deze vraag?
Bij me TTT moest ik nummerbord lezen vanaf ongeveer 25 meter.. en bij me examen echt minder als 10 meter.. dacht eerst dat het een grapje was. Maar het was sirieus
Ha, ik moest 't lezen van zo'n 40 meter afstand en dan achter een gerasterd hek. Hij maakte een grapje, maar daar had ik geen erg in, dus ik doodserieus dat kenteken foutloos opnoemen.