Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flosje446 schreef:Gouda - Utrecht rijden er 10 treinen in het uur (om 7 10 20 22 25 37 40 50 52 55), maar als ik die van 10, 25, 40 of 55 mis (en dat zijn vaak de treinen die ik heb), dan moet je toch bijna een kwartier wachten op de volgende trein. Het zou dan handiger zijn als de treinen wat meer over het uur verdeeld zouden zijn.
Ik zat net even naar de nieuwe dienstregeling te kijken, maar voor mij gaat er niets veranderen. Jammer, ik had gehoopt op een trein meer tussen Utrecht en Ede-Wageningen of misschien de directe verbinding tussen Den Haag en Arnhem weer terug.
zap schreef:Flosje446 schreef:Gouda - Utrecht rijden er 10 treinen in het uur (om 7 10 20 22 25 37 40 50 52 55), maar als ik die van 10, 25, 40 of 55 mis (en dat zijn vaak de treinen die ik heb), dan moet je toch bijna een kwartier wachten op de volgende trein. Het zou dan handiger zijn als de treinen wat meer over het uur verdeeld zouden zijn.
Ik zat net even naar de nieuwe dienstregeling te kijken, maar voor mij gaat er niets veranderen. Jammer, ik had gehoopt op een trein meer tussen Utrecht en Ede-Wageningen of misschien de directe verbinding tussen Den Haag en Arnhem weer terug.
Nog meer over het uur verdeeld?
Niet zeuren jij. Ik moet elke keer minimaal een kwartier wachten (heen 18 minuten, terug 20 min
). En dat allemaal dankzij de fantatische overname van arriva die de tijden heeft veranderd! Het mooiste is nog dat de trein van arriva slechts op 1 trein aansluit uit de richting van rotterdam, de intercity (uit amsterdam) en de sneltrein (uit amsterdam) en volgens mij ook de stoptrein staat allemaal ongeveer 20 min te wachten... zucht....
MarrieLeen schreef:Wat alleen wel zwaar klote is, is dat er in de herfstvakantie geen treinverkeer is rond Deventer..
Moet ik dus verdorie elke keer dat ik naar haar toe wil omreizen via Zwolle..