@ Natasja: dankjee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:06-01-09 - Geslaagd? Even geen rijbewijsaanvraag mogelijk
Door werkzaamheden aan onze systemen kan het CBR jouw examenuitslag mogelijk nog niet verwerken. Dit betekent dat je het wat langer kan duren voordat je je rijbewijs kunt gaan aanvragen bij de gemeente. Wij adviseren je daarom dagelijks het laatste nieuws te checken. Onze excuses voor het ongemak.
Christel3 schreef:@aad.
Ja dan begrijp ik je reactie inderdaad ook wel. Als je geslaagd zou zijn zou je alles presies afgehandeld kunnen hebben. Zou je je instructeur niet kunnen bellen voor een gaatje ergens?
Succes!
MSQuincyTE schreef:Hier word men niet blij van, staat op de site van het cbrCitaat:06-01-09 - Geslaagd? Even geen rijbewijsaanvraag mogelijk
Door werkzaamheden aan onze systemen kan het CBR jouw examenuitslag mogelijk nog niet verwerken. Dit betekent dat je het wat langer kan duren voordat je je rijbewijs kunt gaan aanvragen bij de gemeente. Wij adviseren je daarom dagelijks het laatste nieuws te checken. Onze excuses voor het ongemak.
Somebody_ schreef:Mistlampen achter mogen aan bij zicht minder dan 200m en mistlampen voor mogen aan bij zicht minder dan 50m. Ik geloof dat het zo was.
kimmie16 schreef:Balen zeg merel, waarneer mag je nu weer?
Ik ben gewoon gezakt![]()
Om een banketstaaf reden![]()
ik reed teveel links op de rechterbaan,
En ik deed de bijzondere manouvre te gehaast.
MSQuincyTE schreef:Dat denk ik niet
knabbelgirl schreef:Somebody_ schreef:Mistlampen achter mogen aan bij zicht minder dan 200m en mistlampen voor mogen aan bij zicht minder dan 50m. Ik geloof dat het zo was.
andersom juist
knabbelgirl schreef:Imre hoe is het gegaan!!!
aad1990 schreef:Christel3 schreef:@aad.
Ja dan begrijp ik je reactie inderdaad ook wel. Als je geslaagd zou zijn zou je alles presies afgehandeld kunnen hebben. Zou je je instructeur niet kunnen bellen voor een gaatje ergens?
Succes!
Ik moest vanochtend om 5 voor 9, het ging niet door.. Maar ik mag het nu morgen om kwart voor elf!
MissBonny schreef:Zow wow, idd niet!
Valt het misschien toch nog een klein beetje mee, dat ik maandag niet kon afrijden!
_Cynthia_ schreef:kimmie16 schreef:Balen zeg merel, waarneer mag je nu weer?
Ik ben gewoon gezakt![]()
Om een banketstaaf reden![]()
ik reed teveel links op de rechterbaan,
En ik deed de bijzondere manouvre te gehaast.
Wat balen zeg hoeveelste keer was dit?
Annerieke_ schreef:GESLAAGD!!!!!!
het ging vet goed haha, de les ervoor ging niet zo lekker (8:45-9:45 zeg maar) had een vet leuke examinatorzelfde als bij mn TTT
MSQuincyTE schreef:Hier word men niet blij van, staat op de site van het cbrCitaat:06-01-09 - Geslaagd? Even geen rijbewijsaanvraag mogelijk
aad1990 schreef:Christel3 schreef:@aad.
Succes!
Ik moest vanochtend om 5 voor 9, het ging niet door.. Maar ik mag het nu morgen om kwart voor elf!
Wildgirl schreef:ik heb zo rijles, de instructeur mag mooi die gladde klinkerweggetjes hier rijden voordat ik achter het stuur stap
Anne_Lieke schreef:Ik meld me ook evenWeet er ook alles van, die afrij-stress!
Moest eigenlijk vanmorgen afrijden, maar het ging niet door vanwege de gladheid. (viel naar mijn idee nog wel mee, maar oke)
Wanneer ik weer mag, weet ik nog niet. Dat hoor ik als het goed is morgen.
Suusjwah schreef:@Aad1990, dan zou ik het nog zuurder voor je vinden als je het niet in 1 x haalt!Dus ga flink duimen voor je!
kimmie16 schreef:MissBonny schreef:Zow wow, idd niet!
Valt het misschien toch nog een klein beetje mee, dat ik maandag niet kon afrijden!
Waarom kon je maandag niet afrijden dan?
Moest je in rotterdam??
want daar gingen de examens gewoon door...
wat ze tegen mij zeiden dan..
imd schreef:knabbelgirl schreef:Imre hoe is het gegaan!!!
Hee!
Zwaar klote. Het werd afgelastIk baaaal echt zo erg hè... Ik wilde zo graag!!
Nou hopen dat ik snel wel kan, want ik ga 15 februari op stage naar Nieuw Zeeland en dan moet ik hem hebben..
Maar het was helemaal zo glad niet, wij hebben nog gewoon gelest, en toen kwamen we bij 't cbr en zij vonden het te glad... Watjes
Maar hoever ben jij al dan?