Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Een beetje respect mag ook wel.
ingetarita schreef:k vind het stom
w8 maar tot je al die zweetlucht en drank gaat ruiken nu er niet meer gerookt word das nog veeeel viezer dan een beetje rook
Monster schreef:Ook echt een uitkomst, zit je te wachten in een restaurant tot je eten komt, normaal zou je een sigaretje roken, tsjah nu moet je je maar bezig houden met wat er op tafel staat
Dinopino schreef:In je eigen auto met raampje open hinder je een voorbijganger.
Ilzjuh schreef:Nou dat alleen als je je peuk naar buiten mietert door het raam en de voorbijganger zich daar aan ergert. De rook die naar buiten gaat ruik je met de snelheid van een auto echt niet hoor.
IKbenEllen schreef:Dat vind ik ook knap irritant, enig idee hoe lang het duurt voor een filtersigaret vergaat? Volgens mij zit in 99% van de auto's een asbak![]()
Wat mij betreft even aso als een hele asbak omkiepen bij het stoplicht.
Dinopino schreef:Maar wanneer je het goed bekijkt is roken in wezen toch ook een beetje asociaal. Ik zeg niet dat de rokers ascociaal zijn, maar het roken op zich. Want waar kun je eigenlijk roken zonder iemand ooit te hinderen. Op straat niet dan hinder je je omgeving. Op een terras ook. In je eigen auto met raampje open hinder je een voorbijganger. In weze kun je eigenlijk nergens roken zonder iemand te storen tenzij je op je kamertje rookt en deze nooit verlaat en geen mensen uitnodigt.Je kan toch niet zeggen ga effe lekker sociaal je omgeving indampen.
Dinopino schreef:Maar ilzjuh van de plekken waar je wel rookt ben je er dan zeker van dat je niemand stoort. Komen daar alleen rokers en voor de rest niemand????