Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sharoontje schreef:Mijn vriend is 20juni jarig, en inderdaad, ik zoek een kado.
Geurtje geef ik hem elk jaar, om dat nu weer te geven, vind ik dus een beetje afgezaagd.
Ik ben echt volop aan het nadenken, ook vraag ik aan hem wat hij leuk vind, maar hij komt niet verder dan weet ik niet![]()
Iemand een idee?
Ginootje schreef:hallo,
Ik ben opzoek naar een leuk/orgineel cadeau voor mijn vriend die op 21 juni 21 jaar word..
Hij komt zelf niet verder als: Ik weet het echt niet..
Hij houdt niet van sieraden..
En heeft al een luchtje,fotoshoot van mij gehad & nog wat andere dingentjes..
maar wat moet ik hem nou geven voor zijn verjaardag?
Nymphadora schreef:Ginootje schreef:hallo,
Ik ben opzoek naar een leuk/orgineel cadeau voor mijn vriend die op 21 juni 21 jaar word..
Hij komt zelf niet verder als: Ik weet het echt niet..
Hij houdt niet van sieraden..
En heeft al een luchtje,fotoshoot van mij gehad & nog wat andere dingentjes..
maar wat moet ik hem nou geven voor zijn verjaardag?
Entreekaartje voor een musical/pretpark/bioscoop?
Of neem hem mee uit eten?
Nooor_ schreef:Hoii!
een vriendin van mij wordt binnenkort 14 en ik heb wel een cadeau bedacht, maar; waar vind ik een grote fles nagellak?
weet iemand dat hier?
Dus niet zo'n normaal flesje maar echt een stuk groter. (mijn vriendin vind nagellak namelijk helemaal 'geweldig')
als jullie iets anders leuks weten om te geven aan mn vriendin is dat natuurlijk ook goed!
Ze vind mode ook leuk, gewoon een ´normaal´ gezellig aardig meisje is het. Geen paardenmeisje.
Ik wil het op 18 juni geven!
Bailey_4ever schreef:VADERDAG![]()
bleeghhh!
Maar mijn papa verdient echt wel wat! Ondanks dat het een vreselijke en oneerlijke etter kan zijn en hij soms de grootste ruzie's veroorzaakt hier in huis verdient hij een cadeautje. Want: Hij staat elke zaterdag of zondag vroeg op om met mij op concours te gaan, betaald vaak de inschrijving, koopt een feestpatatje (als het goed is gegaan) of een troostpatatje (als het slecht is gegaan)pfftt haha, draait stiften etc.
Daar staat natuurlijk wel wat tegenover! Maar shampoo pakketjes, zakken snoep, bloemen en de zwaluwhoeve zijn uit de boze dit jaar. Zo standaard en zo niet leuk om te geven![]()
Bij het cadeau wou ik een kort verhaaltje doen over bovenstaande reden, dat hij altijd zonder klagen (meestal) mee gaat op concours en dat ik dat echt waardeer. MAAR; wat moet ik in godsnaam geven?
Ik zat zelf te denken aan een KNHS jas want die vind hij zo leuk, maar die zijn te klein voor hem. Toen dacht ik, hij draagt met slecht weer vaak een petEn toen dacht ik aan een KL pet of iets dergelijks maar, een pet?? Weer zo afgezaagd
haha ben niet snel tevreden!