[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:28

Mijn moeder is op 15 juni jarig en ik heb geen flauw idee wat ik zou kunnen kopen voor haar.

wel weet ik dat ze een bepaald soort pannenlappen zoekt maar die heb ik nog niet gevonden

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:19

Ik heb jullie hulp nodig! :+

Mijn vriend is morgen jarig en door het overlijden van m'n oom heb ik daar nog geen tijd voor gehad.
Dus brand los. Hij word 18 :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:43

Mijn vriend is 20juni jarig, en inderdaad, ik zoek een kado.
Geurtje geef ik hem elk jaar, om dat nu weer te geven, vind ik dus een beetje afgezaagd.
Ik ben echt volop aan het nadenken, ook vraag ik aan hem wat hij leuk vind, maar hij komt niet verder dan weet ik niet :P
Iemand een idee?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:34

Is er misschien iets dat hij nodig heeft, dat hij kan gebruiken? Praktische cadeaus zijn altijd leuk :) Zo had mijn vriendje geen mooie portefeuille en heb ik hem een nieuwe gekocht, was ie erg blij mee.

Donnaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:22

Hulpgezocht :D

Mijn beste vriendin is 12 juni jarig (wordt 13) en ik wil een super origineel cadeau voor haar kopen.
Zij had voor mijn verjaardag ook een heel mooi cadeau, een zilver hoefijzer met i love u dr in gegraveerd waar ik super blij mee was :)
Maar dan vind ik het zo stom om dan iets heel "standaards" te kopen als zij zo'n origineel aan mij gaf :+

Iemand leuke ideeën?
Budget is tussen de €10,00 - €15,00

Edit; ze zit ook op paardrijden en heeft een verzorgpony!

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:02

Ik zoek ook hulp!
Een goede vriendin van mij word komende vrijdag 18 en wil haar ook wat leuks geven.
Ik zat eraan te denken aan een lekkere taart te bakken (we houden allebei heel erg van speculaas, chocola en Karamel),
of samen een avondje of dagje wat te gaan doen wat ik dan betaal.
Maar het probleem is dat ik niet zoveel geld heb.
Hebben jullie nog leuke ideeën voor dagje weg, taart of iets anders?

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:03

sharoontje schreef:
Mijn vriend is 20juni jarig, en inderdaad, ik zoek een kado.
Geurtje geef ik hem elk jaar, om dat nu weer te geven, vind ik dus een beetje afgezaagd.
Ik ben echt volop aan het nadenken, ook vraag ik aan hem wat hij leuk vind, maar hij komt niet verder dan weet ik niet :P
Iemand een idee?

Ik weet niet of je hier van houdt of dat hij het leuk vind, maar je kunt ook een mooie horloge voor hem kopen.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:20

hallo,

Ik ben opzoek naar een leuk/orgineel cadeau voor mijn vriend die op 21 juni 21 jaar word..
Hij komt zelf niet verder als: Ik weet het echt niet..
Hij houdt niet van sieraden..
En heeft al een luchtje,fotoshoot van mij gehad & nog wat andere dingentjes..

maar wat moet ik hem nou geven voor zijn verjaardag?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:03

Ginootje schreef:
hallo,

Ik ben opzoek naar een leuk/orgineel cadeau voor mijn vriend die op 21 juni 21 jaar word..

Entreekaartje voor een musical/pretpark/bioscoop?
Of neem hem mee uit eten? :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:38

Ik heb gisteren een bestelling bij kadoomdehoek.nl geplaatst
Voor mijn broer een landkaart waarop je weg kan krassen als je in een land bent geweest (hij zit in de scheepvaart) en een pizza puzzel :P
Voor mijn vriend een mes met bloedspetters erop en pollepels die aan de andere kant drumstokjes zijn (hij is kok en ook muzikaal ;))
Gewoon leuke hebbedingetjes. Ze hebben er veel leuke dingen!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:27

Nymphadora schreef:
Ginootje schreef:
hallo,

Entreekaartje voor een musical/pretpark/bioscoop?
Of neem hem mee uit eten? :D

Pretpark heb ik al van hem gehad!
En hij krijgt van mijn ouders een hotelovernachting cheque dusja dan zullen we ook wel uiteten gaan!
Sauna bonnen enzo hebben we ook al aan elkaar gegeven!
het is echt zo lastig.. =(
Is een foto collage lijst leuk?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:39

Hoii!
een vriendin van mij wordt binnenkort 14 en ik heb wel een cadeau bedacht, maar; waar vind ik een grote fles nagellak?
weet iemand dat hier?
Dus niet zo'n normaal flesje maar echt een stuk groter. (mijn vriendin vind nagellak namelijk helemaal 'geweldig')

als jullie iets anders leuks weten om te geven aan mn vriendin is dat natuurlijk ook goed!
Ze vind mode ook leuk, gewoon een ´normaal´ gezellig aardig meisje is het. Geen paardenmeisje ;).
Ik wil het op 18 juni geven!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 16:42

Donnaa_ : ik heb mijn beste vriendin een paar jaar geleden een kussenhoes gegeven waar ik een foto van ons samen op af had laten drukken :) Kun je bij de Hema laten doen en het kost -geloof ik- een tientje. :)

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 09:03

Nooor_ schreef:
Hoii!
een vriendin van mij wordt binnenkort 14 en ik heb wel een cadeau bedacht, maar; waar vind ik een grote fles nagellak?
weet iemand dat hier?
Dus niet zo'n normaal flesje maar echt een stuk groter. (mijn vriendin vind nagellak namelijk helemaal 'geweldig')

als jullie iets anders leuks weten om te geven aan mn vriendin is dat natuurlijk ook goed!
Ze vind mode ook leuk, gewoon een ´normaal´ gezellig aardig meisje is het. Geen paardenmeisje ;).
Ik wil het op 18 juni geven!

Kun je niet bij de Hema of kruidvat ofzo meerdere kleine flesjes kopen en die in een klein bakje/mandje zetten. Eventueel een klein flesje nagellakremover erbij en wat wattenschijfjes om er een leuk setje van te maken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 21:48

Ik heb ook cadeau inspiratie nodig :))

Ik wordt eind deze maand 20 en ik weet al een aantal dingetjes, maar ik wil graag nog wat meer vragen zodat ik niet wéér van te voren al precies weet wat ik ga krijgen :')
Liever niet iets waar ik voor mee moet om te passen (dus bvb een jas/ring oid).
Ik heb al een serviesset gevraagd, een tas, boeken.. verder kom ik nieeee :+

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:42

Geld, kaartjes om iets leuks te gaan doen. Bonnen van 1 zaak aan meerdere mensen vragen, zodat je iets groots kunt halen.
Leuke dvd/cd ofzo....

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:18

Oke, ik zoek een cadeau ook, maar een moeilijke:

Voor m'n "scharrel", we lopen inmiddels al ruim 8 weken samen maar hebben (nog) geen officiële relatie.
Hij is jarig aanstaande week. Hij houdt van voetbal, films en paardrijden (hij is springruiter).
Samen naar de bios is een beetje te standaard. Iemand nog leuke ideëen?

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:13

HELPHELPHELPHELP!

Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen, dat moet natuurlijk gevierd worden en daarom gaan we samen uiteten. Dat is zijn cadeau aan mij zeg maar..

Hij is helemaal gek van karpervissen en wil graag een beeldje hebben van een karper. Nu kan ik dat alleen nergens vinden. Wie o wie weet waar ik zo'n beeldje kan vinden?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 01:27

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:43

VADERDAG ^) >;) bleeghhh!

Maar mijn papa verdient echt wel wat! Ondanks dat het een vreselijke en oneerlijke etter kan zijn en hij soms de grootste ruzie's veroorzaakt hier in huis verdient hij een cadeautje. Want: Hij staat elke zaterdag of zondag vroeg op om met mij op concours te gaan, betaald vaak de inschrijving, koopt een feestpatatje (als het goed is gegaan) of een troostpatatje (als het slecht is gegaan) :') pfftt haha, draait stiften etc.

Daar staat natuurlijk wel wat tegenover! Maar shampoo pakketjes, zakken snoep, bloemen en de zwaluwhoeve zijn uit de boze dit jaar. Zo standaard en zo niet leuk om te geven :n

Bij het cadeau wou ik een kort verhaaltje doen over bovenstaande reden, dat hij altijd zonder klagen (meestal) mee gaat op concours en dat ik dat echt waardeer. MAAR; wat moet ik in godsnaam geven? :oo

Ik zat zelf te denken aan een KNHS jas want die vind hij zo leuk, maar die zijn te klein voor hem. Toen dacht ik, hij draagt met slecht weer vaak een pet :)* En toen dacht ik aan een KL pet of iets dergelijks maar, een pet?? Weer zo afgezaagd :') haha ben niet snel tevreden!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 11:59

Bailey_4ever schreef:
VADERDAG ^) >;) bleeghhh!

Maar mijn papa verdient echt wel wat! Ondanks dat het een vreselijke en oneerlijke etter kan zijn en hij soms de grootste ruzie's veroorzaakt hier in huis verdient hij een cadeautje. Want: Hij staat elke zaterdag of zondag vroeg op om met mij op concours te gaan, betaald vaak de inschrijving, koopt een feestpatatje (als het goed is gegaan) of een troostpatatje (als het slecht is gegaan) :') pfftt haha, draait stiften etc.

Daar staat natuurlijk wel wat tegenover! Maar shampoo pakketjes, zakken snoep, bloemen en de zwaluwhoeve zijn uit de boze dit jaar. Zo standaard en zo niet leuk om te geven :n

Bij het cadeau wou ik een kort verhaaltje doen over bovenstaande reden, dat hij altijd zonder klagen (meestal) mee gaat op concours en dat ik dat echt waardeer. MAAR; wat moet ik in godsnaam geven? :oo

Ik zat zelf te denken aan een KNHS jas want die vind hij zo leuk, maar die zijn te klein voor hem. Toen dacht ik, hij draagt met slecht weer vaak een pet :)* En toen dacht ik aan een KL pet of iets dergelijks maar, een pet?? Weer zo afgezaagd :') haha ben niet snel tevreden!

Als hij vaak een pet draagt is dat wel leuk. Past hij die jassen echt niet? (Ze zijn in de aanbieding bij de Divoza) Je zegt dat hij je altijd brengt, misschien iets voor in de trailer/auto? Iets handigs wat hij op concours kan gebruiken? Of misschien een kadobon voor een dagje samen paardrijden? Je hebt hier iemand op bokt die ritten organiseert met Shire's...

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:04

Twijfel geval over de jas :\ Meestal heeft hij XL maar als ze klein vallen of wat strakker past hij hem niet. Had indd ook al gezien dat ze in de aanbieding zijn.

Goede tips, ga eens goed nadenken! :j

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:55

Je kan dat toch doen en als het niet past hem omruilen voor een xxl?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 12:57

Die maat hebben ze helaas niet :n xl is de grootste

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:06

Wel hoor, kijk maar bij divoza.

PK Herenjack KNHS (art.no.: 90776) maten S, M, L, XL, XXL
PK KNHS Sweatvest heren (art.no.: 90774) maten S, M, L, Xl, XXL