Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:48

Oh ja ik verzamel ook whiskey en eigenlijk zijn die kleine flesjes gin van hierboven ook wel een leuke om te starten….

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:49

Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!

Ik verzamel mijn hele leven al olifanten. En die inderdaad in de breedste zin, van beeldjes, tot kaarten, bierflesjes, bekers...you name it. :D

Ook verzamel ik magneten, maar dan alleen van plekken waar ik zelf geweest ben. Dus daar heeft mijn secret santa niet zoveel aan... Net weer een mooie meegenomen vanaf Ameland. <3

Foto's heb ik helaas van beide niet...sorry!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:51

Ik heb geen specifieke verzameling. Ja heel veel ongespeelde spellen in mijn steam library. :+
En halsters.. Ik heb nu eindelijk bonthalsters gevonden in hun maat!
Afbeelding

@Mondy ik heb nog een ditto patch waarvan ik niet weet waarop ik hem wil hebben.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Oh nog wel een leuke toevoeging die ik ben vergeten. Kaartjes waarin hartjes zijn verborgen. Ik heb ook foto's hangen die ik zelf heb gemaakt van wolken en een vlindervleugel met verborgen hartjes erin. Met postcrossing ook een aantal kaartjes met verborgen hartjes in de natuur gekregen en daar krijg ik geen genoeg van :)

Edit.Jorex, wat fijn dat je bent geslaagd! Staat sjiek!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!

Mijn eerste ingeving is niks eigenlijk maar als ik rond kijk in mijn huis kan het antwoord ook zoveel zijn. :') Ik verzamel idd ook magneten (net als mriek1990) van plekken waar ik ben geweest, daar heeft mijn Santa dus niet veel aan, sorry.
Verder vind mijn vriend dat ik boeken verzamel.
Ik verzamel het niet per se maar ik heb dus wel veel spullen van Disney, Harry Potter en ook Lord of the Rings. Kunnen ook hele kleine dingen zijn hoor zoals onderzetters of kaartjes, niet alleen die super dure beeldjes bijvoorbeeld. Die vind ik ook heel leuk maar wel iets boven budget. :Y)
Verder wil ik nog steeds verhuizen met mijn vriend dus ik ben ook een nieuwe uitzet aan het verzamelen. Ik heb al alles natuurlijk maar ik woon al best een tijd op mezelf en dingen in de keuken zijn wel aan vervanging toe als je het mij vraagt. Zo wel meer kleine dingen voor in huis die gewoon handig zijn of gewoon leuk. :D

@Jorex, oh ja, ongespeelde spellen in Steam en Epic Games verzamel ik ook. _O- Echt heel erg maar als iets van 70 euro naar 5 is dan koop ik het. :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Leuk die foto’s al, snorharen van de kat _O- geniaal!

Ik ben zelf niet echt een grote verzamelaar van iets specifieks. Wel probeer ik op reis soms een mooi souvenir te kopen als aandenken en heb ik sowieso van iedere reis een fotoboek en ook wel reisgidsen op een plank staan (lonely planet of andere reisgids).
Qua keuken vind ik kruiden leuk om uit te proberen, maar heb ook geen keukenlade vol ofzo.
En de hond heeft inmiddels een paar truien om uit te kiezen :)) ze ligt nu ook al in een trui, lag vorige week al te bibberen…

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:16

Ik heb een paar magneten van plaatsen / landen waar ik geweest ben, maar verder niet echt. Ik heb vooral veel spullen voor mijn paard en hond :o
Dat kan niet gek genoeg _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Ik spaar officieel niks. Maar ik koop wel veel vitesse shirts ieder seizoen. Dus je zou het onofficieel een verzameling kunnen noemen. En als ik iets tegen kom wat bijzonder (en betaalbaar) is clubgerelateerd dan koop ik dat ook, maar vooralsnog heb ik alleen een matchworn shirt gewonnen en gedragen schoenen van propper (een van m'n favoriete spelers, de schoenen droeg hij toen hij bij psv speelde en tegen manU).

Afbeelding

Afbeelding

En als ik bij de kringloop ben neem ik altijd wel een suske en wiske mee. Het is niet fanatiek genoeg om het verzamelen te noemen, maar het is een jeugdsentiment en ik vind ze te duur om nieuw te kopen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:27

Oh wacht! Ik "spaar" shot glaasjes uit andere landen. Tussen aanhalingstekens want ik heb ze niet tentoongesteld ofzo. Maar gewoon in de kast staan.

Ik heb er wel echt al heel, dus mocht mijn SS graag willen weten welke landen ik al heb, hoor ik het wel :o

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Ik puzzel graag en vind het lastig om ze weg te doen, dus heb er stiekem heel veel. En ik koop als souvenier altijd een kerstornament. Deze heb ik afgelopen zomer gekocht
Afbeelding

fransje23Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:50

Ik verzamel eigenlijk niets buiten spullen in het algemeen :D
Heb van alles maar geen specifieke verzameling.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:04

;( Wauw al veel lekker op weg met hun cadeautjes. En sommigen zelfs al klaar!

bienotje, Dan was je dichtbij, in Leiden. Wat vond je van t museum?
En tof het Oktoberfest. Staat hier ook op de bucketlist. Klopt het dat je wel echt een tafel moet reserveren voor het echte feest?

Jorex, schattig de katten met dat schaap. Zal vast een lekker luchtje aanzitten.

Hahahatsjoe, ik was gisteravond ook bij de show. Was mooi hè? Wij proberen eigenlijk elke keer naar die shows van haar te gaan. Echt een feestje, zeker met Vip kaartjes.

Budget? Wat is dat? Hahah
Heb ook wel wat kringloop vondsten en uit mn eigen kast vondsten erbij.

Jolien, wow! Dat is een serieuze verbouwing.

Marleen, ik doe dat ook! Snorharen verzamelen van de katten. Hier is ook een mini flesje oid om ze in te zetten welkom.

StonedRomy, wat een geweldige foto. Prachtige hond!
Ben toch stiekem wel benieuwd waar jouw boktnaam zijn oorsprong vindt… hihi
Oeh en whiskey’s… als (áls) ik jouw ss ben, dan zou ik daar wel raad mee weten. Maar ja, óf ik jouw ss ben is nog de vraag.

Citaat:
Weekvraag week 43

Ik dacht eigenlijk dat ik niks verzamel, maar toen ik de post van Marleen zag, kwam ik tot inzicht. Ik verzamel namelijk ook de gevonden Snorharen van m’n katten.

En ik verzamel zadeldekjes volgens mn man… haha. Oeps.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Verzamelen... mooie herinneringen?? Haha. Ik heb een kurken muur waarbij ik liever teksten/kaartjes, foto's en herinneringen op hang. Erg fijn om naar te kijken.
Verder geen fancy Verzamelaar. Mijn zoontje daar ertegen... dol op stenen en andere voorwerpen waarvan ik me afvraag waarom het ineen in m'n wasmachine beland :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:32

Het enige wat ik verzamel zijn blauwe plekken en wondjes. Maar die hoeven niet in het pakket hoor. :(:) Dat wil ik mijn Santa niet aan doen.

Die Akita met hamsters is echt te schattig en hoe kom je erop om snorharen te verzamelen? _O-

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:13

Neonlight schreef:
Gelukkig viel het vandaag mee met het blad, maar zowel maandag als dinsdag lag er een dik pak en hebben we moeten blad blazen. Ik zeg wel we, maar dat is de klus van mijn man. De bladblazer is een serieuze bladblazer en ook serieus zwaar.
Maar goed materiaal is het halve werk.

De paddock van onze paarden ligt binnen de bomensingel dus hier is bladblazen in de herfst een dagelijks klusje. Een ruggedragen bladblazer is echt een tip! Tilt een stuk minder zwaar op de rug.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:15

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 43

Bedankt boeflover voor je input.

Ik had een ding voor Equestrian Stockholm en PS of Sweden dekjes, maar inmiddels geen rijpaard meer dus ze liggen nu te verstoffen op zolder _O-

Nog geen moed gehad om ze te wassen en te verkopen.

Als mijn man me niet zou remmen dan had ik hier een hele dieren collectie waarschijnlijk. Vooral voor kneusjes heb ik een zwak.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:45

Die ruggedragen bladblazer hebben wij ook. :j

Verzamelen doe ik eigenlijk ook niet. Probeer geld te verzamelen. :))
Magneten hebben we wel van plaatsen waar we zijn geweest, maar ook daar zijn we mee gestopt.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:47

Ik verzamel niet echt dingen, maar er zijn wel wat dingen die ik leuk vind waar ik er meer van heb. Van die bijzondere zandlopers met gekleurd zand erin bv… en bijzondere fotolijstjes. Maar dat zou ik allemaal geen echte verzameling noemen :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:56

Ik heb wel 900 verschillende paardenboeken, en 300 duikboeken.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:14

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 43

Totaal niet eigenlijk. Het enige waar ik wat van heb zijn spelletjes.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:04

germie schreef:
Ik heb wel 900 verschillende paardenboeken, en 300 duikboeken.

Nu ben ik vooral benieuwd naar je boekenkast(en)

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:32

Weekvraag week 43

Ik verzamelde vroeger Furby's! Ik had er iets meer dan 160. Maar heb momenteel geen enkele foto van mijn collectie meer. Ben langzaamaan aales aan het wegdoen alleen enkele sentimentele furby's blijven.

Hint voor mijn SS leuke kleine furby gadgets zijn welkom :D of 2 mini paardjes in de kleuren van mijn paarden voor in de bus vast te plakken.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:10

Tancreda, wat een mooie boeken!

Ik verzamelde boeken, maar ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap heel veel boeken gedoneerd aan mijn school, zodat ik ruimte had voor mijn LEGO-verzameling. Daarnaast heb ik inmiddels een vrij grote verzameling zeemeerminstaarten (van Finfolk) en accessoires, geschikt voor gebruik onder water. Een dure hobby kan ik je vertellen.:+

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:24

Snorharen van de kat...nooit over nagedacht. Volgens mij ook nog nooit zien liggen.

Ik weet niet of het echt verzamelen is...want heel veel heb ik nog niet maar vindt het leuk.
Delfsblauw, lp platen en hartjes die ik overal tegen kom.
Ik heb wat wandborden, armbandjes en kopjes van delfsblauw.
Lp platen een paar nieuwe maar veel van kringlopen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:31

900 paardenboeken, mijn hemel Germie, waar laat je die allemaal? Net als de 300 duikboeken, hoe groot is jouw huis? :D

Verder heel wat wisselende verzamelingen al. Toevallige hartjes tegenkomen is ook leuk zeg!

Wat grappig dat wij niet de enigen zijn die snorharen verzamelen.
Het begon ooit als "ah leuk aandenken" en zijn de gevonden snorharen er steeds bij gaan leggen.