Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Skessa_ schreef:Wow pakketje een maand geleden verstuurd, nu ineens een berichtje dat de koopster het kan afhalen. Dacht echt die gaat nooit meer komen:=
Nou dit dan. Heb ik meteen opgestuurd.
Sindsdien tig dingen verstuurd die al zijn aangekomen.
[ Afbeelding ]
Maar dit is meestal een slecht voorteken.
Tallie1979 schreef:Ik heb er ook eentje onderweg naar mij die al sinds vrijdag stil ligt. Hopelijk toch snel beweging.Maar dit is meestal een slecht voorteken.
[ Afbeelding ]

maitestar23 schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb er ook eentje onderweg naar mij die al sinds vrijdag stil ligt. Hopelijk toch snel beweging.Maar dit is meestal een slecht voorteken.
[ Afbeelding ]
Als ik dit zo zie is het pakket wel afgeleverd bij pakketpunt maar daar nog niet afgehaald.
Dat zie je nog wel eens bij pakketpunten die zeer beperkt open zijn, Mondial heeft daar geen minimum eisen in, zo zijn er punten die maar 3 dagen open zijn.
Zonnetje81 schreef:Skessa_ schreef:Wow pakketje een maand geleden verstuurd, nu ineens een berichtje dat de koopster het kan afhalen. Dacht echt die gaat nooit meer komen:=
Nou dit dan. Heb ik meteen opgestuurd.
Sindsdien tig dingen verstuurd die al zijn aangekomen.
[ Afbeelding ]

uiteindelijk na een paar dagen verkocht voor de vraagprijs. Konstantine schreef:Het was 5 minuten later inderdaad verkocht voor de vraagprijs
Het zal vast verschillen per artikel hoor, maar het zou in mij niet opkomen om de helft te bieden als iets er net op staat. Soms zie ik iets wat er al 4 maanden op staat en doe ik wel een wat lager bod, maar ook dan vind ik de helft van de vraagprijs wel heel gortig. Het ligt de verkoper duidelijk niet in de weg als het al 4 maanden te koop staat, dus dan gaat 'ie vast geen slecht bod accepteren.