Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:
xPabloBokt schreef:Moest een appje naar iemand sturen over iets wat ik zonder medeweten van diegene gedaan heb (klinkt nu alsof ik iemand vermoord heb, maar dat is niet zo). Natuurlijk helemaal in de stress, trillen, hartkloppingen, hoofd dat met me aan de haal gaat.. ondanks dat hetgeen dat ik gedaan heb uit goede bedoelingen was. Maar ik heb niet overlegd omdat ze op vakantie waren, dus nu verdien ik vast de spreekwoordelijke guillotine.
Leuk, PTSS hebben.
_Nancy schreef:xPabloBokt schreef:Moest een appje naar iemand sturen over iets wat ik zonder medeweten van diegene gedaan heb (klinkt nu alsof ik iemand vermoord heb, maar dat is niet zo). Natuurlijk helemaal in de stress, trillen, hartkloppingen, hoofd dat met me aan de haal gaat.. ondanks dat hetgeen dat ik gedaan heb uit goede bedoelingen was. Maar ik heb niet overlegd omdat ze op vakantie waren, dus nu verdien ik vast de spreekwoordelijke guillotine.
Leuk, PTSS hebben.
Misschien wordt diegene er juist wel heel blij van, van hetgeen wat je hebt gedaan![]()
Of het heeft niet helemaal lekker uitgepakt, dan snap ik je gevoel wel. Moet dat dan via de app? Niet echt een best medium.
_San87_ schreef:Foaly schreef:Polarize, ik vind jouw hondje zo leuk
Ik erger me aan webshops die 99 cent vragen om met Track & trace te verzenden. In welke eeuw leven we zeg
Huh, hoezo moet je daar extra voor betalen?