Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

karuna schreef:1/ "Men" heeft het altijd over een kattenvrouwtje. Oftewel een oudere dame zonder partner die zich laat omringen door meerdere katten. Maar toen bedacht ik me waar komt die term vandaan? Bestaan er ook kattenmannetjes? Oftewel oudere heren zonder partner die zich laten omringen door meerdere katten. Of honden vrouwtjes of honden mannetjes, hetzelfde maar dan met meerdere honden? Dat zou bijna pol waardig zijn met de vraag kennen jullie een van deze mensen of ben je het zelf?![]()
2/ Een ander onderwerp is eigenlijk naar aanleiding van het weer afgelopen week. Veel nederlanders gaan op wintersport met de eigen auto en genieten dan van de sneeuw. Ik heb best veel mensen horen puffen en steunen en klagen. Terwijl ik weet dat ze altijd vaak meerdere keren op wintersport gaan met de eigen auto. Hoe kan dat?

Piekosjj schreef:2 = sneeuw in het buitenland is vaak heel anders dan sneeuw in NL, kan ik je vertellen. Andere landen (en automobilisten die in dat land wonen) zijn vaak veel beter voorbereid op grote hoeveelheden sneeuw waardoor niet alles in de soep loopt als er 10 cm sneeuw ligt
Nyaleti schreef:Haha Morrie dat is wel echt stagiaire werk![]()
Toevallig ook een kantoor vraag.
Handen / armen doen zeer van de muis. Heb nu een ergonomische muis gekregen maar daar kan ik niet mee overweg en ligt nog niet fijn.
Wie heeft er een schuine ergonomische muis en welke dan?
Het dikke onder m'n duim doet zeer dus m'n duim dicht tegen de hand doet zeer. En de spieren in m'n onderarm zijn stijf, boven en onder

) schermen op zo’n arm dat je tegen die naad aan kijkt vind ik heel rot werken… 
zo leuk!
Konstantine schreef:Ik heb een schuine muis, een Logitech Lift. Hele fijne muis, ik merk zeker verlichting qua polsklachten.
Bonuspunt: hij is roze.
al denk ik niet dat een schuine muis bij mij helpt, ze zullen vast wel meer modellen in het roze hebben Nyaleti schreef:Haha Morrie dat is wel echt stagiaire werk![]()
Toevallig ook een kantoor vraag.
Handen / armen doen zeer van de muis. Heb nu een ergonomische muis gekregen maar daar kan ik niet mee overweg en ligt nog niet fijn.
Wie heeft er een schuine ergonomische muis en welke dan?
Het dikke onder m'n duim doet zeer dus m'n duim dicht tegen de hand doet zeer. En de spieren in m'n onderarm zijn stijf, boven en onder