Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:melanie0906 schreef:Bij een stal 50m verderop is een wolf gezien. Staat op camera. Brabant is de volgende…
Welke regio?
Ik moet uit bed maar het is veel te koud
Shenavallie schreef:Normaal heb ik in de winter alleen maar kloven op mijn knokkels (die zo lekker spontaan en bloederig open knappen...), maar dit jaar is het verplaatst naar mijn vingertoppen. Erg pijnlijk. Maar goed, nog 2 maanden en dan is het weer voorjaar. Nog even op m'n kiezen bijten.
Shenavallie schreef:Voor mijn knokkels leek niets te werken, maar dit zou ik zeker eens kunnen proberen voor mijn vingertoppen. Ik ben vandaag vrij, dus rij straks even naar Kruidvat. Dank voor je tip, DuoPenotti!
Shenavallie schreef:Normaal heb ik in de winter alleen maar kloven op mijn knokkels (die zo lekker spontaan en bloederig open knappen...), maar dit jaar is het verplaatst naar mijn vingertoppen. Erg pijnlijk. Maar goed, nog 2 maanden en dan is het weer voorjaar. Nog even op m'n kiezen bijten.
Bellatrix schreef:Iemand verstand van Exact? Ik probeer een datum aan te passen bij een productieorder maar die datum verspringt steeds en als ik hem weer probeer aan te passen zegt ie 'ongeldige invoer'. En 'einddatum moet groter zijn dan de laatste einddatum van de regels'.
Leidinggevende is in gesprek.