Schuur_ schreef:Ik heb wel meer dan 1 hoofdcriteria, vandaar het meervoud.
Je hebt meer dan 1 hoofdcriterium en daarmee heb je meerdere criteria.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:Dan snap ik jouw zinsconstructie nog steeds niet.
Jammer dat de achterliggende gedachte van mijn post niet duidelijk op jou is overgebracht. Ik haal speciaal melk voor mijn vriend in huis ondanks dat ik het echt vies vindt. Hij heeft geluisterd naar mij dat ik een recht gebit belangrijk vindt en doet daar ook wat aan om mij tegemoet te komen.
Dit is een mini-onderdeel in onze relatie en mijn bedoeling is juist om aan te tonen dat ondanks dat het bestaan van een 'eisenlijst' is, deze niet rigide moet zijn.
_Karlijn schreef:Ik heb denk ik al 20 jaar geen melk gedronken en het staat ook niet op m'n verlanglijstjemijn herinnering aan melk is dat we in de zomer tussen de middag thuis kwamen om te lunchen, in de tuin, waar die melk dan al eventjes in de zon had gestaan
dat is echt een van de ranzigste dingen.
Percy schreef:Mijn man drinkt ook koude melk en ik vind de lucht alleen al vreselijk. Storen doe ik me er niet aan.
Wat ik nu vooral stom vind is mijn paarse oog. Het is echt enorm en ontstaan omdat ik ergens tegenaan viel. Niet te camoufleren met make-up, daar is het te erg voor. Het kindje wat ik help met zijn schoolwerk lag gisteren dubbel van het lachen, niet gek voor een achtjarige maar de meeste mensen kijken me nogal meewarig aan. Ik ga de komende dagen maar even niet verder dan de tuin.
Koper schreef:Ik heb nooit geweten dat je melk kunt ruiken. Ja, als je je glas met melk onder je neus hebt ruik je wel dat er melk aankomt. Maar van een afstandje? Hoe kun je nou het ruiken als een ánder melk drinkt? Als je met iemand aan tafel zit die melk drinkt, dat ruik je toch niet? Het is geen broccoli?
MizzMontana schreef:Kleine vliegjes bij je planten zijn ook stom.
En wat nog meer stom is, is dat ik thuis al een hele tijd bedenk dat ik daar iets tegen moet kopen. Alleen zodra ik de deur uit loop en langs een geschikte winkel kom ben ik die gedachte vergeten