Het was een hele fijne, maar drukke dag. Ik ben doodmoe, maar Florian heeft een geweldige dag gehad en dankzij een hele lieve bokker kan ik hem vrijdag zijn cadeau geven, als hij hier komt slapen. Ik had het bezoek zoveel mogelijk verspreid over de dag, in de hoop dat ik ertegen zou kunnen, maar tegen 6u was iedereen er nog en ben ik ver over mijn grenzen moeten gaan om mezelf in de hand te houden. We waren maar met 8 in totaal, maar zelfs dat is al te veel tegenwoordig. Mijn stiefzus, hoe lief ze ook is en hoe goed ze het ook allemaal bedoeld, is een echte energiezuiger en zij stond om kwart voor 8 al ineens naast mij op het terras. Zij is pas als laatste vertrokken. Dus stiekem vind ik het niet erg dat er morgen bezoek komt. Kan ik mij terug opladen voor het bezoek van Darkangel en Florian vrijdag.
Ik moest jullie bedanken voor de verjaardagswensen van hem.
Nu kruip ik in mijn bed en hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht. Wel veel pijn gehad vandaag, maar denk niet dat Florian het echt gemerkt heeft. Wel jammer dat hij om 7u al terug moest zijn op het internaat, maar ja, dit pakken ze ons niet meer af.