Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JudithGigi schreef:Paard dat qua training een paar keer goed naar voren moet worden gezet om de handrem eraf te krijgen maar een blessure heeft gehad dus niet te hard naar voren mag worden gezet
fotolijstje schreef:Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng
8Eveline schreef:Hoe kies je een kapper uitgoogle reviews helpen niet echt. Mijn vorige kapper is gestopt dus yea dat wordt hem niet.
Cowboy55 schreef:Een regen-/onweersbui ‘out of the blue’ die ik alleen maar ken van de Caraïben en de Golf van Mexico…..maar die klimaatverandering is onzin, echt waar!
Suzanne F. schreef:JudithGigi schreef:Paard dat qua training een paar keer goed naar voren moet worden gezet om de handrem eraf te krijgen maar een blessure heeft gehad dus niet te hard naar voren mag worden gezet
Oh ja die ken ik. Heel irritant. Die joeg ik toch echt naar voren hoor. Of hij bleef op de wei. Trainen doe ik goed of ik doe het niet.
hahahatsjoe schreef:Cowboy55 schreef:Een regen-/onweersbui ‘out of the blue’ die ik alleen maar ken van de Caraïben en de Golf van Mexico…..maar die klimaatverandering is onzin, echt waar!
Klimaatverandering is van alle tijden... Weet je nog vorig jaar ? Toen was het vreselijk droog en zou het alleen maar droger worden door de klimaatverandering.
hahahatsjoe schreef:Cowboy55 schreef:Je mist de gezamelijke noemer: extreem weer.
Nee hoor, ook extreem weer is van alle tijden, denk maar aan de winter van 1979 toen de sneeuw tot aan de dakgoot lag.
fotolijstje schreef:dankjewel voor het succes wensen!
Hij is achter de rug, maar geen idee of het goed is gegaan omdat ik meerdere opdrachten niet snapte, maar sommige juist weer wel.
Nouja ik hoop in ieder geval op een 4!