Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 07:51

Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 07:53

JudithGigi schreef:
Paard dat qua training een paar keer goed naar voren moet worden gezet om de handrem eraf te krijgen maar een blessure heeft gehad dus niet te hard naar voren mag worden gezet 8)7

Oh ja die ken ik. Heel irritant. Die joeg ik toch echt naar voren hoor. Of hij bleef op de wei. Trainen doe ik goed of ik doe het niet.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:09

Wat betreft kleurfokkerij, het is regelmatig voor gekomen dat een bekende hengstenhouder wordt verteld dat ze de kleuren van haar hengsten moet testen, omdat "de fokkers dat willen weten".

Ik ben zo moe. Nog steeds naweeën van de migraine. Vandaag naar de HA, hopelijk kunnen ze iets of kunnen ze doorverwijzen. Ben het zo vreselijk zat, en het zit niet lekker dat ik me steeds moet afmelden op het werk.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:21

Mijn vriend en al zijn schoenen die vóór de deur liggen :n Moest bijna hink-stap-sprongen om vanmorgen naar mijn werk te komen. Maar onderhand vertik ik het om ze steeds op te ruimen :+

En het weer... Bah..

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:35

Ik vlieg vandaag terug naar huis. Ik had besloten om met Uber/Bolt terug te gaan. Ik vanochtend een Bolt-taxi bestellen, is er geen een beschikbaar en dat had ik pas door na 5x een ding bestellen waardoor er 5x geld is afgeschreven. Ik dacht dat dat ding vastliep of zo.

Uiteindelijk is ‘t gelukt en zit ik nu in de auto en is die chauffeur heel goor kauwgom aan het kauwen _-:(

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:46

fotolijstje schreef:
Ik knijp hem echt heel erg.
Ik moet vandaag bestuursrecht doen, het examen waar mijn kans op diploma om gaat draaien.
Ik had op mijn 1e kans een 3,5 en op de 2e kans ben ik niet gekomen door mijn depressie (ik was o.a suicidaal) en vandaag, de laatste kans.
Ik moet minimaal een 4 halen om te slagen.. zooo spannend en eng

Heel veel succes!! +:)+

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 08:48

@fotolijstje: Succes vandaag!!

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:16

Hoe kies je een kapper uit :') google reviews helpen niet echt. Mijn vorige kapper is gestopt dus yea dat wordt hem niet.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:22

8Eveline schreef:
Hoe kies je een kapper uit :') google reviews helpen niet echt. Mijn vorige kapper is gestopt dus yea dat wordt hem niet.

Zelf knippen :)) Dat doe ik sinds 3 verschillende kappers mijn haar hebben verknipt _O-

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:22

8Eveline schreef:

Zou het eerder in de vriendenkring vragen dan uitgaan van google reviews :+

Ik reageerde op iemand in een groepsapp van "joh iedereen heeft autistische trekjes" en toen ik kreeg ik van iemand anders een hele preek. Het was niet zo beladen bedoeld, rustaaaagh :+

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:40

Gevraagd inderdaad maar hun hebben thuiskappers en dat lijkt mij vreselijk :') en zelf knippen doe ik met mijn pony maar kan niet zeggen dat na jaar er beter eruit is gaan zien.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:48

Net terug van de HA. Zij denk dat de migraine komt door de stress op het lichaam van het kiezen trekken (druk, genezing, verdoving, etc.), en dat ik het even nog twee weken moet aankijken. De volgende stap is medicijnen ophogen als het blijft aanhouden en als dat niet werkt doorverwijzing naar de neuroloog. Dus het is nog even huilen. Ze heeft wel naproxen voor geschreven, dus hopelijk werkt dat beter dan de paracetamol :+

Ze vroeg naar een verminderde nierfunctie? Ik heb daar geen weet van, dus ga straks even kijken in mijn dossier.

En m'n zus heeft mijn bloempotten gejat. Hopelijk houdt ze ze heel. Wilde daar sanseveria in stoppen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:53

Cowboy55 schreef:
Een regen-/onweersbui ‘out of the blue’ die ik alleen maar ken van de Caraïben en de Golf van Mexico…..maar die klimaatverandering is onzin, echt waar! -:(-

Klimaatverandering is van alle tijden... Weet je nog vorig jaar ? Toen was het vreselijk droog en zou het alleen maar droger worden door de klimaatverandering.
Laatst bijgewerkt door hahahatsjoe op 17-06-24 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:56

Suzanne F. schreef:
JudithGigi schreef:
Paard dat qua training een paar keer goed naar voren moet worden gezet om de handrem eraf te krijgen maar een blessure heeft gehad dus niet te hard naar voren mag worden gezet 8)7

Oh ja die ken ik. Heel irritant. Die joeg ik toch echt naar voren hoor. Of hij bleef op de wei. Trainen doe ik goed of ik doe het niet.

Ja precies, hier ook! Maar die extra zorgen erbij pfff... Maar ach, op de voorhand hangen en dribbelen is ook niet bevorderend :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:56

:+ :x :=

Dat de retourinstructies voor Agradi zo onduidelijk zijn. Pakket is eindelijk aangekomen, maar nu is het masker niet meer nodig.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 09:57

hahahatsjoe schreef:
Cowboy55 schreef:
Een regen-/onweersbui ‘out of the blue’ die ik alleen maar ken van de Caraïben en de Golf van Mexico…..maar die klimaatverandering is onzin, echt waar! -:(-

Klimaatverandering is van alle tijden... Weet je nog vorig jaar ? Toen was het vreselijk droog en zou het alleen maar droger worden door de klimaatverandering.

Je mist de gezamelijke noemer: extreem weer.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 10:05

Klimaatverandering, denk dat er weinig ontkenners in zijn.
Klimaatverandering door de mens, dan ga je discussie krijgen.

Maar je hebt dit wel al 10 keer geschreven hier, dus zit je idd erg in de ergernis :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 10:28

DuoPenotti schreef:
Klimaatverandering, denk dat er weinig ontkenners in zijn.

Maar je hebt dit wel al 10 keer geschreven hier, dus zit je idd erg in de ergernis :D

Helaas zie ik ook genoeg van die eerste variant

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 10:29

Cowboy55 schreef:

Nee hoor, ook extreem weer is van alle tijden, denk maar aan de winter van 1979 toen de sneeuw tot aan de dakgoot lag.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 10:31

DuoPenotti schreef:

Nog een ergernis, mensen die iets meetbaars ontkennen >;)
Iemand heeft me vorig jaar de werking van co2 en de meting ervan zo helder uitgelegd dat ik niet meer kan begrijpen waarom er mensen zijn die het anders zien.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 10:39

Net een afspraak gemaakt bij de makelaar voor een huis. Staan er amper documenten online ter inzage |o
Bij andere huizen altijd heel veel documenten in kunnen zien, hier nu 0 nuttige info -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 11:04

dankjewel voor het succes wensen!
Hij is achter de rug, maar geen idee of het goed is gegaan omdat ik meerdere opdrachten niet snapte, maar sommige juist weer wel.
Nouja ik hoop in ieder geval op een 4!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 11:12

hahahatsjoe schreef:
Cowboy55 schreef:

Nee hoor, ook extreem weer is van alle tijden, denk maar aan de winter van 1979 toen de sneeuw tot aan de dakgoot lag.

Dat is niet hoe statistieken en trends werken. Die werken zo: https://www.clo.nl/indicatoren/nl059003 ... -1910-2022

Dat het op dinsdag 3 april 2001 in de Hoofdstraat #4 in Schubbekuttehuizerveen de hele dag niet geregend heeft, of in de winter van 1979 veel gesneeuwd heeft of dat het in de zomer van 1976 f*kking warm was heeft statistisch gezien, gemeten over 110 jaar, hetzelfde effect als een mug met 100 km/uur tegen de reet van een olifant schieten. Nul.Of eigenlijk: <1%.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 17-06-24 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 11:15

fotolijstje schreef:
dankjewel voor het succes wensen!
Hij is achter de rug, maar geen idee of het goed is gegaan omdat ik meerdere opdrachten niet snapte, maar sommige juist weer wel.
Nouja ik hoop in ieder geval op een 4!

Duim duim duim! *\o/*

Ik erger mij eraan dat mensen niet beter beschermd worden tegen fake news, slechte producten en slecht voedsel. Goede voorlichting en regels doen maar zo veel, de reclamewereld en wereldleiders vegen hun kont ermee af.

Bij de NOS waren net beelden van kernwapens, waarbij de punt van zo'n raket vorming ding was geblurred. Ik heb zo veel vragen, want waarom? Is het te spannend om naar een puntvormig glad stuk metaal te kijken, of zouden ze er piemels op hebben getekend waardoor het overdag niet op tv kan? Is het omdat het in de verste verte misschien op een anaal speeltje lijkt? Waarom...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 11:20

Godsgruwelijk klote ov ook altijd!