Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 17:43

Niet vandaag maar gister (maar was gister echt kapot dus niet meer geplaatst).
Naar een optreden gegaan van een zanger waar ik als tiener heel Grote fan van was (ik Ben nu 31).
Oke het waren maar 4 liedje maar ik heb er zo hard van genoten en het beste van de avond: een foto met hem

hagelslag

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 19:32

We kunnen weer tot het voorjaar poep verzamelen *\%/*
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 19:45

Heerlijk gekanood met een vriendin!
Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 21:50

Het lijkt erop dat m'n voetbalcluppie morgen de licentie terug krijgt. Dus ik hoef geen nieuw leven te gaan zoeken *\o/*

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 23:49

Dat ik eerder van het feestterrein af ben. Vriendin is nog bij de show. Ik sta aan de andere kant van het parkeerplaats en kan hier de zang gewoon letterlijk verstaan. XD

Had geen oordoppen bij mij, dus om
Die reden blij dat ik voor de bescherming heb gekozen.:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 08:17

Vandaag verhuizen naar mijn kamer! Laat mijn nieuwe leven maar beginnen!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 10:23

Lau schreef:
Vandaag verhuizen naar mijn kamer! Laat mijn nieuwe leven maar beginnen!

Spannend, succes vandaag! Moet je nog veel opknappen of kan je er meteen in?

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 11:46

Eindelijk weer rijden vandaag. Weer lekker op buitenrit bij The Mill Ranch. En dat ondanks de werkzaamheden van de NS waardoor ik 3 uur onderweg ben alles iig soepel loopt (ff afkloppen, nog 1 overstap te gaan straks). Ben straks alleen wel erg vroeg omdat ik de NS niet vertrouw en daarom een trein eerder heb gepakt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 11:47

Cambionn schreef:
Eindelijk weer rijden vandaag. Weer lekker op buitenrit bij The Mill Ranch. En dat ondanks de werkzaamheden van de NS waardoor ik 3 uur onderweg ben alles iig soepel loopt (ff afkloppen, nog 1 overstap te gaan straks). Ben straks alleen wel erg vroeg omdat ik de NS niet vertrouw en daarom een trein eerder heb gepakt.

Heel veel plezier, en zullen we maar zeggen liever te vroeg dan te laat. :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 12:36

taartjee schreef:
Shenavallie schreef:
Ik vind het oprecht knap van je, want ik zou dat dus echt niet durven. Heb al eens een tandarts vastgegrepen omdat ze op een zenuw zat te etteren bij een openliggende wortel door teruggetrokken tandvlees en helaas lukte het me niet om die greep te verslappen. Mijn man moest me loswrikken. Arme mens had de schrik flink te pakken. Helaas reageer ik bij alles in een reflex, dus ze kunnen me een volgende keer beter in een dwangbuis stoppen. :')

Ik heb dus ook oxazepam gekregen, had al eerst een consult gehad en daar dus aangegeven dat ik echt heel bang was. Dus oxazepam meegekregen. Ik had wel iets spanning, maar lang niet zoveel als zonder en het is me zo meegevallen dat ik minder op zie tegen de andere kant.
Het hielp ook wel heel erg mee dat het dus zo ontstoken was dat ik er ook gewoon echt op dagelijkse basis last van ondervond.

En nu, wakker geworden met wat ongemak, maar geen pijn. Ik gebruik alleen paracetamol als pijnstiller op het moment en kan gewoon al op dingen kauwen en zit me flink te irriteren aan de hechtingen :')

Maar misschien is oxazepam dan voor jou ook een optie als er zoiets moet gebeuren? Ik vond het fantastisch dat het bestaat en de kaakchirurg en assistente stonden ook echt wel te kijken van hoe goed ik het heb gedaan. Heb denk ik een kwartiertje in die stoel gelegen, de verdoving in mn gehemelte en wang voelden het vervelendste :')

Mijn blije ding, ik heb eindelijk weer goed geslapen!

Dan zal ik moeten wachten tot ik mijn medicijnen helemaal afgebouwd heb, want ik mag niet meer dan een paracetamol momenteel. Er is niet iets waar ik mij momenteel zorgen over maak, dus voorlopig hoef ik ook niet naar de tandarts, maar bij de gedachte krijg ik al zweethanden. :D Ik ben oprecht heel blij dat het allemaal voor jou meegevallen is! :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 23:33

Echt super fijn gereden. Liep als vanouds even te klooien met de galop hulpen geven. Je zou zeggen dat, dat na ruim 17 jaar we vastgeroest zou zitten, maar uiteindelijk hadden we het te pakken! :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 00:27

Buurkinderen zijn 18.
Hebben een feestje.

Ipv slopen, ruzie, of andere rare dingen. Gaat deze jeugd dus hardloopwedstrijden houden. :')

Ik vind het helemaal prima... Alles blijft heel en ze werken, dronken of niet, aan hun conditie

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 10:49

Berichtje van de egel opvang. Morgen kom ze; “onze” egel. Met de briljante naam Esmeralda.

:D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 12:25

Rien cool.

Blij met nieuwe schoenen. Nog wel even uitlopen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 16:54

rien10 schreef:
Berichtje van de egel opvang. Morgen kom ze; “onze” egel. Met de briljante naam Esmeralda.

:D

Eigenlijk zou je er dan nog een quasimodo bij moeten krijgen :+

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 17:42

Vandaag een stapel CDs meegenomen bij de platenzaak voor een euro stuk. En nog wat andere voor leuk bedrag gekocht van een Duitse platenzaak (zal in de loop van de week wel binnen komen). Van die oude classics die er altijd bij in schieten om te kopen omdat ze goedkoop en goed te krijgen zijn en de focus dan snel naar zeldzamere releases gaat. En dat je dan uiteindelijk denk van "hoezo heb ik doe eigenlijk niet?"

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 21:23

Ik heb eindelijk de deurklinken op alle geverfde deuren gedaan, en ook nog de muur bij de kozijnen bijgewerkt met een likje verf. Hopelijk pakt het mooi uit. Gister alle gordijnen eindelijk netjes op maat gemaakt, pleuriswerk. Maar ziet er weer keurig uit. Ik ben er blij mee. Van de week nog even alle kamers langslopen wat er nog moet, dan alles halen bij de bouwmarkt en dan alles netjes maken.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 09:13

De kinderen sliepen tot resp. 8 uur en half negen, ipv om half zeven elkaar wakker te maken… *\o/*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 11:50

Echt heel snel mail terug van Ergowerken om de brillen terug te sturen. Vanavond maar even die dingen inpakken

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:28

Fijn avond ritje gemaakt alleen met mijn paard in een zo goed als leeg bos (kwa mensen Dan)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:29

Mijn paard kunnen longeren (20min) met beide kinderen erbij (6 en 2.5 jaar) en iedereen luisterde goed.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 20:30

Dat ik hoop dat deze ontwikkeling in mijn leven een serieus lichtpuntje gaat worden. <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 23:57

Ik ben blij omdat ik vandaag 19.300 stappen heb gezet *\o/* afgelopen week begonnen met meer wandelen en op m’n stappen te letten ook buiten werk om (werk kom ik meestal aan de 10.000 stappen) en het begint wel z’n vruchten af te werpen *\o/*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 11:29

Dat ik stiekem al weet wat ik ga krijgen voor mijn verjaardag <3

En dat de digitale cadeau-tiplijst die mijn vriend en ik bijhouden dus zo goed werkt, want nu krijg ik iets wat ik ook echt wil hebben :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:21

Mijn tennisarm speelde weer eens op. Eigen schuld trouwens.

Bij de fysio gisteren voor het eerst kennis gemaakt met dry needling. Geweldige uitvinding. Ik voelde letterlijk de ontspanning in mijn arm ploppen. 'Ploppen' omdat het ook echt voelt als ploppen. Nu al zo-goed-als-geen last meer van het ontstoken stukje pees. Wel een beetje beurs door de 'Vulcan Death Grip' die fysios allemaal hebben. Maar daar hebben we de truc met de honkbal voor.