Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cambionn schreef:Eindelijk weer rijden vandaag. Weer lekker op buitenrit bij The Mill Ranch. En dat ondanks de werkzaamheden van de NS waardoor ik 3 uur onderweg ben alles iig soepel loopt (ff afkloppen, nog 1 overstap te gaan straks). Ben straks alleen wel erg vroeg omdat ik de NS niet vertrouw en daarom een trein eerder heb gepakt.
taartjee schreef:Shenavallie schreef:Ik vind het oprecht knap van je, want ik zou dat dus echt niet durven. Heb al eens een tandarts vastgegrepen omdat ze op een zenuw zat te etteren bij een openliggende wortel door teruggetrokken tandvlees en helaas lukte het me niet om die greep te verslappen. Mijn man moest me loswrikken. Arme mens had de schrik flink te pakken. Helaas reageer ik bij alles in een reflex, dus ze kunnen me een volgende keer beter in een dwangbuis stoppen.
Ik heb dus ook oxazepam gekregen, had al eerst een consult gehad en daar dus aangegeven dat ik echt heel bang was. Dus oxazepam meegekregen. Ik had wel iets spanning, maar lang niet zoveel als zonder en het is me zo meegevallen dat ik minder op zie tegen de andere kant.
Het hielp ook wel heel erg mee dat het dus zo ontstoken was dat ik er ook gewoon echt op dagelijkse basis last van ondervond.
En nu, wakker geworden met wat ongemak, maar geen pijn. Ik gebruik alleen paracetamol als pijnstiller op het moment en kan gewoon al op dingen kauwen en zit me flink te irriteren aan de hechtingen![]()
Maar misschien is oxazepam dan voor jou ook een optie als er zoiets moet gebeuren? Ik vond het fantastisch dat het bestaat en de kaakchirurg en assistente stonden ook echt wel te kijken van hoe goed ik het heb gedaan. Heb denk ik een kwartiertje in die stoel gelegen, de verdoving in mn gehemelte en wang voelden het vervelendste![]()
Mijn blije ding, ik heb eindelijk weer goed geslapen!