Dit kan wel even duren
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Hopelijk snel gemaakt..
Zo intens moe.
Gisteren wat meer gedaan. Nog steeds bar weinig in vergelijking met andere mensen...
En nu weer de "lol" er van.
Ik heb gewoon al 30 jaar long covid al keken ze daar na pfeiffer niet op die manier na.
Britta31 schreef:Dat iemand het maar raar vind dat mijn vader al kleine spulletjes in huis weggeeft aan ons,de kinderen.Mijn vader geeft het liever weg bij leven en dat hij weet bij wie het is.Ook zijn sommige grote stukken al “besproken”in goed overleg met mijn vader en broer en zus.Niets raars aan toch?
Britta31 schreef:Dat iemand het maar raar vind dat mijn vader al kleine spulletjes in huis weggeeft aan ons,de kinderen.Mijn vader geeft het liever weg bij leven en dat hij weet bij wie het is.Ook zijn sommige grote stukken al “besproken”in goed overleg met mijn vader en broer en zus.Niets raars aan toch?
luuntje schreef:Britta was jij het die Down the Road keek?
Vlaamse versie?
Zit een negatieve dame bij, helaas.
Hoofd hard gestoten aan punt keukenkast. Nu steken in mijn hoofd.
Siggislief schreef:Dat er uit mijn bloedtest voor Allergie niks uit is gekomen.
Ik mag nu stoppen gelukkig met de pillen slikken omdat ik 'jeuk' vrij ben.
Maar moet het sowieso weer slikken als ik weer een allergische reactie op iets krijg.
En gaan smeren met het zalfje wat ik er nu voor bij kreeg,
deze moet ik inplaats van 's morgens smeren naar de avond schuiven.
De zalf geeft reactie op UV/Zonlicht.
En ik moet vooral vanaf nu ook gaan kijken als ik weer een reactie krijg dat ik dat op schrijf,
en daarna/later kan kijken of ik een huidtest kan laten doen.
Dit kan nu nog niet omdat ik niet weet waar ik allergisch voor ben.
De huisarts zei dat ik intolerantie had voor iets, en wat het precies is....Is een dikke vraagteken ?
Siggislief schreef:De allergische reactie komt alleen in het gezicht voor, voor de rest heb ik nergens last van.
Ja bultjes op de kuiten maar die zijn nu rustig en zo goed als weg.
De zalf die ik nu heb merkte meteen verschil dan met de zalf die ik er voor had,
bij die 1e werkte pas na 1,-2 weken dat de jeuk weg was.
Ben voor nu jeuk vrij