Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niwla schreef:Haha ik zei nog tegen m’n man: als ik nog 5 minuten twijfel dan zijn ze weg
Als ze niet passen dan hoor je het!
Niwla schreef:Vinted heeft me wel verpest. Ik heb twee kasjmieren truien gekocht en nu wil ik niet meer anders.
verootjoo schreef:Niwla schreef:Vinted heeft me wel verpest. Ik heb twee kasjmieren truien gekocht en nu wil ik niet meer anders.
Ja kak is dit.
Vind het ook vooral onhandig met de was eigenlijk. Moeten apart en het schijnt dat ze wel in mijn droger kunnen maar dat durf ik dan weer niet. En uithangen kan in de winter eigenlijk niet vanwege vocht in huis en voor onze piano wil ik het niet vochtig hebben
Tiggs schreef:Pfff ik heb echt ontvangpech vandaag.
Bol.com via PostNL: in plaats van 2 pakketten ontvang ik een pakket van een ander. PostNL is hier vaak echt zo te janken. Bezorgtijdstip verandert vaak op de dag zelf nog en ben je niet thuis, dan gaat het naar een afhaalpunt dat bijvoorbeeld alleen ma t/m vrij van 10-18u open is.
En ontopic: mijn bestelling zou bij het afhaalpunt bezorgd zijn, maar van Vinted kreeg ik een bericht 'bestelling bezorgd, geef binnen 48 uur door of het ok is'. Dat gaat moeilijk als het afhaalpunt pas maandag weer open is en dan ook weer tijdens werktijden. Dus maar gemeld dat ik een probleem heb.