Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:51

Oeh leuk! En wat een gave vondst van dat shirt! Die gaat heel blij zijn!

Mijn Dubarry laarzen en een aantal andere koopjes zijn ook binnen, alles zit goed en ziet er top uit. Heel blij mee!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 16:53

Wauw allemaal top koopjes dus! Uggs zien er ook super uit.

Ik heb deze praktisch nieuwe Gucci’s gevonden voor een van de kinderen. Echt heel blij mee.
Afbeelding
Afbeelding

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 16:56

Ah bedankt voor de herinnering, Mo.
Niet zo’n goeie deal als jij, maar ik heb net Dubarry’s voor € 100,00 gevonden, vind ik alsnog een goede prijs!

Die Uggs zijn inderdaad netjes zeg!

Die Gucci’s <3

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 17:23

Niwla schreef:
Ah bedankt voor de herinnering, Mo.
Niet zo’n goeie deal als jij, maar ik heb net Dubarry’s voor € 100,00 gevonden, vind ik alsnog een goede prijs!

Die Uggs zijn inderdaad netjes zeg!

Die Gucci’s <3

Je was me net voor :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 17:37

Haha ik zei nog tegen m’n man: als ik nog 5 minuten twijfel dan zijn ze weg :')

Als ze niet passen dan hoor je het!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 17:57

Niwla schreef:
Haha ik zei nog tegen m’n man: als ik nog 5 minuten twijfel dan zijn ze weg :')

Als ze niet passen dan hoor je het!

Haha ja is goed! Ik twijfelde dus over de maat, ik heb echt 37, maar omdat zij zei dat ze zo klein vielen twijfelde ik. _O-

Edit: ik heb overigens 2 hele leuke Tommy Hilfiger truien gekocht en een Levi’s broek voor hele zachte prijsjes. Heb echt heel veel kleding, maar eigenlijk kan er ook veel weg omdat het toch niet helemaal lekker zit ofzo. Dus mag van mezelf kopen op Vinted en voor elk kwalitatief goed product dat ik koop, doe ik 2 andere kledingstukken in de kleding container. :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 18:10

Ze vallen echt klein. Ik heb een 38,5/39 normaal maar van dubarry 39,5

Ik kon het niet laten bij dit plaatje :x
Afbeelding

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 18:13

Dus met 37 zou ik best een 38 kunnen proberen?
Oh enig dat truitje <3

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 18:15

Ik zou dat zeker doen. Zeker de nieuwere modellen. Had vroeger gewoon 38,5 altijd. En dan kon ik nog dikkere sokken aan, maar m’n laatste paren zijn allemaal echt maat ruimer.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 18:16

Maar even in de gaten houden dan :))

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 18:19

Ik draag ook maat 37, deze zijn maat 38 dus ik hoop dat ze passen! Anders raak ik ze ook wel weer kwijt.

Leuke trui! Krijg er een Pasen gevoel van.

Vinted heeft me wel verpest. Ik heb twee kasjmieren truien gekocht en nu wil ik niet meer anders.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 18:26

Niwla schreef:
Vinted heeft me wel verpest. Ik heb twee kasjmieren truien gekocht en nu wil ik niet meer anders.

Ja kak is dit.
Vind het ook vooral onhandig met de was eigenlijk. Moeten apart en het schijnt dat ze wel in mijn droger kunnen maar dat durf ik dan weer niet. En uithangen kan in de winter eigenlijk niet vanwege vocht in huis en voor onze piano wil ik het niet vochtig hebben :7

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 18:32

Hahahah Lautje toch gedaan….vindt nog steeds veel geld, zij heeft ook een chloe hoodie twijfel ik zo lang over maar vraag dan echt af of die 90€ het wel waard is

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 18:43

Die is het waardoor Tita! Is een soort neoprene stof geloof ik. Maar dan echt super mooi.

Ik wilde deze al zolang. Stond er al tijdje op. Eerst vroeg ze €175 en was al flink gezakt en heb nog wat extra korting gekregen. Ben ook een goeie klant :=

Niwla: ja is wel beetje idd. Maar voor volwassenen is hij er ik het lichtblauw en heeft Harry Styles hem ooit gedragen. Is echt een hype/collectors item geworden (voor volwassen was hij €1500 geloof ik :wow: )
Dus ik vind dat deze gewoon zo cool is dat hij altijd kan :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 19:22

Pfff ik heb echt ontvangpech vandaag.

Bol.com via PostNL: in plaats van 2 pakketten ontvang ik een pakket van een ander. PostNL is hier vaak echt zo te janken. Bezorgtijdstip verandert vaak op de dag zelf nog en ben je niet thuis, dan gaat het naar een afhaalpunt dat bijvoorbeeld alleen ma t/m vrij van 10-18u open is.

En ontopic: mijn bestelling zou bij het afhaalpunt bezorgd zijn, maar van Vinted kreeg ik een bericht 'bestelling bezorgd, geef binnen 48 uur door of het ok is'. Dat gaat moeilijk als het afhaalpunt pas maandag weer open is en dan ook weer tijdens werktijden. Dus maar gemeld dat ik een probleem heb.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 19:42

verootjoo schreef:
Niwla schreef:

Ja kak is dit.
Vind het ook vooral onhandig met de was eigenlijk. Moeten apart en het schijnt dat ze wel in mijn droger kunnen maar dat durf ik dan weer niet. En uithangen kan in de winter eigenlijk niet vanwege vocht in huis en voor onze piano wil ik het niet vochtig hebben :7

Niet meerdere dagen achter elkaar dragen, tussen de draagdagen door laten 'rusten' en op de wolwas wassen :j. Maar als je ze om de dag draagt, gaan ze niet stinken is mijn ervaring.

Liggend laten drogen is het beste. Ook liggend laten rusten.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 21:02

Och dat truitje! Ik wil ook een meisje <3

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 21:28

Tiggs schreef:
Pfff ik heb echt ontvangpech vandaag.

Bol.com via PostNL: in plaats van 2 pakketten ontvang ik een pakket van een ander. PostNL is hier vaak echt zo te janken. Bezorgtijdstip verandert vaak op de dag zelf nog en ben je niet thuis, dan gaat het naar een afhaalpunt dat bijvoorbeeld alleen ma t/m vrij van 10-18u open is.

En ontopic: mijn bestelling zou bij het afhaalpunt bezorgd zijn, maar van Vinted kreeg ik een bericht 'bestelling bezorgd, geef binnen 48 uur door of het ok is'. Dat gaat moeilijk als het afhaalpunt pas maandag weer open is en dan ook weer tijdens werktijden. Dus maar gemeld dat ik een probleem heb.

Ik ben stille meelezer (maar fanatiek Vinted koper en verkoper *D ) maar hier laatst ook bezorgpech. M’n Vinted pakketje via Homerr kreeg ik mail van dat ie klaar lag en een minuut later dat ie opgehaald was. Ik stond een uurtje later op het afhaalpunt en hadden ze dus het aan iemand anders meegegeven die daar twee keer per week zo’n 20 pakketten heeft en die vindt het fijner als alles alvast uitgescand is. Ze zijn er achteraan gegaan, moest er wel die drie dagen erna nog naar vragen want zij lieten niks horen maar uiteindelijk heb ik het wel gekregen (was al geopend…). Het waren 2 dezelfde truitjes en 2 dezelfde broekjes (tweeling). Dat die ontvanger het nooit zelf gemeld heeft vind ik heel opvallend.

Ik had ook bij Vinted een probleem gemeld en de verkoopster bericht gestuurd (die was in paniek) maar door de melding stond de bestelling op pauze, uiteindelijk dus alles goed gekomen gelukkig. Maar ik doe niet meer via Homerr en al helemaal niet meer via dat pakketpunt. Vond het zo slordig.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 21:49

Oeh dat is wel slordig inderdaad van het personeel, je pakket was dus wel netjes aangekomen en alles.

Ik had gister ook voor het eerst een fout via Homer. Een pakket is op mijn naam binnen gekomen. Het is ook niet verwisseld met een ander pakket of per ongeluk door de verkopende partij verkeerd gelabeld ofzo maar een pakket waar ik totaal niks mee van doen heb… het komt uit Frankrijk en lijkt erop alsof het ook binnen Frankrijk had moeten blijven?

Ik kreeg het mee want had een ander pakketje waar ik voor kwam en volgens de scanner was dit dan ook voor mij…? Heb m voor de zekerheid maar geopend maargoed klopt dus niks van.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 22:08

Dat heb ik dus pas ik gehad met Homerrr. Kreeg ik ineens een pakketje erbij waar ik totaal niet op gerekend had. Had geen bestelling staan oid. Kom ik thuis en open ik het pakje - is het een puzzel ^) Hoe dat nu weer bij mij terecht kwam? Mijn naam en adres stonden zelfs op het pakketje.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 23:15

Als het even kan kies ik altijd voor DHL, die is snel en gaat ook meestal wel goed. Homerr en DPD zijn echt ruk, maar laatste tijd gaat dat wel beter. Mondial heeft geen locatie meer in de buurt maar was wel prima verder.

Wat betreft Dubarry maten: inderdaad een maat groter nemen. Heb normaal 39 maar van Dubarry echt maat 40 nodig.

Leuke Gucci schoenen zag ik voorbij komen! Wat een pareltjes zeg!

En nog een paar Dubarry laarzen gescoord, leuk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 23:38

Mijn fantastische pak is bezorgd door UPS en het adres veranderde sneller dan ik kon fietsen.

'Je pakket is bezorgd bij X'
'Je pakket is bezorgd bij Y'
'Je pakket is bezorgd bij Z'

Blijkbaar zijn er veel punten die geen UPS meer aannemen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 07:21

UPS is heel slecht met betalen, daar hebben veel van die punten geen zin meer in. Soms 6 maanden wachten op je geld.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 08:30

:D Lau wat moet ik doen om korting bij haar te krijgen
Blijf twijfelen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 08:30

Urbanus schreef:
Mijn fantastische pak is bezorgd door UPS en het adres veranderde sneller dan ik kon fietsen.

'Je pakket is bezorgd bij X'
'Je pakket is bezorgd bij Y'
'Je pakket is bezorgd bij Z'

Blijkbaar zijn er veel punten die geen UPS meer aannemen.

poedersuiker zeg, maar heb je het nu wel binnen