Urbanus schreef:Ik ben zo dol op geld uitgeven.
Ik ook

Ik heb een mooie mand van gevlochten zeegras en nepbloemem gekocht. Niet meteen nodig, maar wel mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik sta met xPablobokt in m’n tuin te praten. Vliegt er opeens een vogel van het dak en ik zie zo een dode muis uit z’n klauwen vallen. 3 meter van ons af zo plop op de grond.
Is sowieso Urbanus die deze vogel heeft gestuurd omdat ze niet mee mocht sushi eten.
xPabloBokt schreef:MarlindeRooz schreef:Ik sta met xPablobokt in m’n tuin te praten. Vliegt er opeens een vogel van het dak en ik zie zo een dode muis uit z’n klauwen vallen. 3 meter van ons af zo plop op de grond.
Is sowieso Urbanus die deze vogel heeft gestuurd omdat ze niet mee mocht sushi eten.
Hij was wel dichterbij dan 3 meter
JustMe8484 schreef:Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?
En verbrand vanmiddag toen ik uit lunchen was.
karuna schreef:JustMe8484 schreef:Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?
Oh hoor je dezelfde? Net klassiek? gekweel time to say goodbye?
karuna schreef:JustMe8484 schreef:Festival zo'n 5km verderop, hemelsbreed. Wat een takke herrie. Dreun zo ongeveer mijn bed uit. Over een uur is het af. Maar hoedan komt die muziek zover?
Oh hoor je dezelfde? Net klassiek? gekweel time to say goodbye? Ik dacht eerst dat het slechte karaoke was.Nee dus er hebben mensen geld voor betaald