Bij ons is het ook nog helder,dus ik wacht braaf tot jullie hier zeggen dat ik naar buiten moet gaan want ik heb zelf echt geen verstand van die apps en waardes.
Mijn telefoon ontploft ook, zicht minder dan 200 meter. De hele dag al dichte mist. Ik zag fotos van 80 km oostelijker waar idd de in kleuren ontplofte lucht is gefotografeerd
Hier vooralsnog helder. Kreeg net ook weer meldingen van de aurora app. Dus met een uurtje ga ik misschien nog een poging wagen. Gelukkig maar 5 min rijden naar een open donkere plek
Hier nu nog onbewolkt, maar de app zegt later wel bewolkt Vanaf hoe laat zou het zichtbaar kunnen zijn?
tienus63
Geplaatst: 20-01-26 17:45
Vanaf waar ik woon, lijkt de bewolking af te nemen. Ik denk dat de bewolking ten zuiden van de Vecht/IJssel zit. De grens Drenthe/Overijssel en noordelijker kraakhelder.
Dorine92
Geplaatst: 20-01-26 17:54
Siers83 schreef:
Ik kreeg net al een melding van Aurora. Ko is ruim 7 nu. Maar voor vanavond is de kans 1%, want veel bewolking wss
Hier is het helemaal helder, geen wolkje aan de lucht. Hele dag al
Zebrastreep
Geplaatst: 20-01-26 17:54
Tegen hoelaat? Gisteren het spektakel gemist ik was te moe en te weinig energie en niet fit. In drenthe inderdaad helder weer.
Baal wel ik kreeg prachtige foto's.
Al zag ik aan een kant wel groen. Maar er staan ook felle bewakingslampen hier vanwege een verbouwing aan een sporthal.
Vanaf dat het donker is zijn er mogelijkheden Het is over ruim een uur goed donker. Al wordt er nu al zwak fotografisch noorderlicht gemeld op sommige plekken in Duitsland.