Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:33

fleurtjeuh schreef:
Britta31 schreef:
Kan je het daar niet laten wassen?

Ja ga ik ook doen, maar zit hier nu eerst wel met erg vet haar

Ik heb het laatst speciaal gewassen voor ik naar de kapper ging (na 6 jaar oeps).. Maar toen gingen ze het doodleuk nog een keer wassen :') Dus volgende keer ga ik gewoon met vettig haar :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:44

DuoPenotti schreef:
Oh Marcella was dat vandaag van je tanden... hopelijk kun je snel weer eten.
Ook beterschap

Mag 24 uur geen warm eten. En help wat is het wennen om weer een volledig gebit te hebben. :o :+

Gisteren voor het laatst gegeten en nu alleen nog maar een klein bakje vla (bijna op). Gaat vanavond ook nog een uitdaging worden na het puffen. Mag mond niet spoelen, moet eigenlijk wel en overslaan is geen optie tenzij ik graag longontsteking erna wil hebben.

En net eigenwijs toch een beetje neus gesnoten, want bleef hoest. Irritatie prikkel is nu weg gelukkig en voel de neus opdrogen. Is goed en niet goed, want te veel opdrogen is korsten.

Mensen nog tips betreffende drinken, want zit nu iedere keer met mijn boventanden tegen het glas.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:45

Succes met het herstel Marcella!

Ik ga even in een hoekje huilen want ik moet waarschijnlijk een zorgverzekering met flink wat fysio behandelingen. En dat is echt 160 euro per maand. -O-

Ga maar eens uitrekenen wat een fysio afspraak kost en misschien maar zelf betalen. Fysio had het over misschien wel 20 behandelingen in 2023.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:49

Marcella misschien is een plastic bekertje fijner als glas om mee te oefenen? Dat tikt minder hard als je er tegenaan komt. Misschien is kartonnen wegwerp nog zachter. Mag je rietjes gebruiken?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:53

Oef moet ik even kijken of ik rietjes in huis heb zit alleen voor nu even best op de bank. Plastic bekers niet vind dat afschuwelijk. En heel eerlijk ga nu even niet meer de deur uit dan nodig en dat is hond uitlaten. Al heeft mijn vader net nog even een klein rondje gedaan.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:21

MarlindeRooz schreef:

Ik ga even in een hoekje huilen want ik moet waarschijnlijk een zorgverzekering met flink wat fysio behandelingen. En dat is echt 160 euro per maand. -O-

Ga maar eens uitrekenen wat een fysio afspraak kost en misschien maar zelf betalen. Fysio had het over misschien wel 20 behandelingen in 2023.

De fysio van mijn zoon kost €48,75 per keer, de eerste 18 gingen voor hem uit de basisverzekering omdat hij onder de 18 jaar is. Maar de overige worden gelukkig vergoedt door de aanvullende verzekering. Hij krijgt iedere schoolweek fysio, dus zo’n 40 behandelingen per jaar, dan had ik dus de overige 22 zelf moeten betalen, nu wordt het tot 27 behandelingen extra vergoedt. (En als je 20 behandelingen uitrekent over een jaar kom je ook nog aan €81,25 pm, dus dan is een aanvullende verzekering nog altijd goedkoper) En ik weet niet of je recht hebt op zorgtoeslag maar die gaat ook flink omhoog. (Ik betaal nu €56,50 zelf en volgend jaar nog maar €26,50)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 15-12-22 18:37, in het totaal 3 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:27

Wederom een stokje in mijn neus.

Op het werk heerst corona.
Drie x raden.
Ja hoor, goed ziek.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:43

Bankmedewerkers die niet met elkaar communiceren.Allerlei gegevens en documenten weer opnieuw moeten doorgeven.
Daardoor veel later bij de pony's dan normaal.Valt de tractor in panne tussen bos en wei.Niet meer gestart gekregen.
Daardoor een afspraak van deze avond moeten afzeggen.
Mijn vrije dag morgen valt weer in het water.
Ik was al verkleumd en had hoofdpijn deze morgend.Dat is alleen maar erger geworden.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:56

Het AliExpress immuunsysteem van mijn collega die nu voor de vierde keer Corona heeft. Hoe krijg je het voor elkaar. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:07

wyoming schreef:
MarlindeRooz schreef:

De fysio van mijn zoon kost €48,75 per keer, de eerste 18 gingen voor hem uit de basisverzekering omdat hij onder de 18 jaar is. Maar de overige worden gelukkig vergoedt door de aanvullende verzekering. Hij krijgt iedere schoolweek fysio, dus zo’n 40 behandelingen per jaar, dan had ik dus de overige 22 zelf moeten betalen, nu wordt het tot 27 behandelingen extra vergoedt. (En als je 20 behandelingen uitrekent over een jaar kom je ook nog aan €81,25 pm, dus dan is een aanvullende verzekering nog altijd goedkoper) En ik weet niet of je recht hebt op zorgtoeslag maar die gaat ook flink omhoog. (Ik betaal nu €56,50 zelf en volgend jaar nog maar €26,50)

Ja klopt. Ik wil wil onder die 150 euro blijven dus dat wordt even puzzelen. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:13

2.5u bij de krullenkapper gezeten en mijn vriend ziet het niet. :')
Er is ook niet veel anders maar geen idee wat hij dan denkt dat ik de hele middag gedaan heb. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:24

Mijn wc die verstopt is en de chagrijnige jongeman die ik vervolgens aan de telefoon (van de rioolservice) krijg die me ook nog eens niet laat uitpraten.

Mijn kat die het ene moment rustig in de krabpaal ligt en vervolgens weg sluipt om m'n trap met nieuwe halve maantjes onder te kotsen |o

Iemand op het schoolplein hier om de hoek waar iets kerst achtigs te doen is die de hele tijd als een bezetene in een microfoon loopt te schreeuwen {:)-:(

Oh ja en dat ik snot verkouden ben, kan ook nooit eens normaal verkouden zijn het moet gelijk zo hysterisch 8)7

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:27

Gister een splinter in mijn duim gekregen tijdens hooi voeren (zoals zovaak, maar normaal trek je ze er makkelijk uit). Deze zat gelijk diep dus dacht: ‘die zweert er wel uit’.
Nu doet ie pijn maar nog geen teken dat ie eruit komt :(

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:06

Moeten werken van 06.00 tot 17.30 terwijl ik mij ook niet echt fit voel.

Maar geen rekening gehouden houden met mij op het werk terwijl ze weten dat mijn immuunsysteem plat ligt.

En met de bedrijfsauto een bekeuring gereden van €49.
Mijn 2e al deze maand :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:11

Ondergebit zit los en dat is irritant. :+

Maar rietje gevonden thanks voor de tip. Toch wel handig dat ik die een poosje verzameld heb van pakjes. Nu in slowmotion met met mini stukjes bezig met peer op siroop. En activia natural bakje yoghurt op. En nog 4 muesli staan dat is ook happen en slikken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:17

Marcella schreef:
Ondergebit zit los en dat is irritant. :+

Maar rietje gevonden thanks voor de tip. Toch wel handig dat ik die een poosje verzameld heb van pakjes. Nu in slowmotion met met mini stukjes bezig met peer op siroop. En activia natural bakje yoghurt op. En nog 4 muesli staan dat is ook happen en slikken.

Ik neem aan dat je ook appelmoes hebt gemaakt afgelopen herfst?
Dat zal voor nu ook best lekker zijn

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:18

Hou je van huzaren salade?
Zo'n bak niet opgemaakt met zilveruitjes en zo is ook zo door te slikken.
En dat geeft goede vulling

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:22

Ja maar niet in huis en verder dan rondje om de flat ga ik even niet.

Hagelslag appel/peren moes ja. <3 Oh en paar appel moes, maar dat zijn echt halve liters of 3 kwart liter. :+

Heb zelfs stoofperen/appel moes. :9 :9 :9 :9

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:39

Geen longembolie maar broncheale hyperreactiviteit -:) Oftewel, (een soort van) astma. Dik drie uur op de SEH gelegen. Wat een toestand.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:46

Voel je je wel wat beter nu :(:) ?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:53

Jeetje Berdien wat zal je geschrokken zijn!
Heel veel beterschap :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:24

Berdien schreef:
Geen longembolie maar broncheale hyperreactiviteit -:) Oftewel, (een soort van) astma. Dik drie uur op de SEH gelegen. Wat een toestand.

Succes ermee zorg dat je onder controle kom voor longfunctie.

Waarom krijg ik zo'n idee af te gaan op corona. Denk zondag of maandag even testen.

O en pas 3de keer infuus prikken was na veel wroeten eindelijk goed. -O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:26

Afspraak voor longfunctie wordt al ingepland :j

Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:30

Berdien schreef:
Bij mij lukt het infuus goed, maar moesten ze drie keer prikken en poeren voor ze mijn slagader voor bloedgas-meting te pakken hadden. Dat deed echt gemeen zeer.

Bekend. %) %) %) %)

En word je echt niet blij van. Y;( :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:44

Dat als een iemand iets heeft iemand anders het ook direct heeft :')

--

@Berdien

Oef gelukkig geen longembolie vorige week daar nog een enorm horrorverhaal over gehoord daar wil je echt op tijd bij zijn!

Vindt het dan wel weer grappig dat je van plan was om gewoon maar weer paard te gaan rijden terwijl je nog niet helemaal beter was :')

Hoe ziek of gewond we ook zijn we kruipen direct weer op het paard _O-