Merlen schreef:Als ik online wat te koop zie staan,zeg ik ook niet direct dat ik het koop.Ik vraag gewoon wanneer ik langs kan komen.
Je moet eens weten hoeveel spullen in werkelijkheid niet zijn zoals in de beschrijving of op de foto's.
Ik heb ook al meegemaakt dat men bewust dingen verzwijgt of niet eerlijk is wanneer ik vragen heb over de staat ervan.
Dat snap ik. Maar zeker bij dieren moet het maar een match zijn en daarom plan ik gewoon in wie wanneer wil komen en de eerste die ze mee wil heeft ze mee. Als ik dan een bericht krijg van iemand die wil komen maar pas 5 dagen later verlies ik al een deel geïnteresseerden want die vinden het ergens anders en dan moet je maar hopen dat ze het dier mee nemen ook. Dat ondertussen ook eten en geld blijft kosten. Elk schaap kost ons gemiddeld €250 per jaar. Dus elke week gemiddeld €5. Het is allemaal geen wereldprijs maar als ik dan altijd moet wachten tot iemand laat kan komen kijken, tja. Zeker als de lammeren te koop komen, dan gaat het snel.
Had dit jaar bijvoorbeeld alle lammeren in 1 keer verkocht. 2 weken gereserveerd en je raad het al… Gelukkig waren ze daarna vlot weg, maar toch. Daarom zet ik het nu bij voorbaat al in het zoekertje. Een dag wil ik het nog langs kant houden, langer niet meer.