Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Gisteren met mijn vriend besproken dat ik in de ochtend gordijnen wil gaan bestellen. Ik ben al vanaf 9u wakker en aan het rommelen. Zijn wekker al 3x uit mogen zetten/hem moeten roepen dat dat klote ding wel uit mag. En hij ligt nog in bed. Want waarschijnlijk als ik straks geïrriteerd ben zegt hij: ja maar je riep me niet dus hoe wist ik dat je wilde gaan. Omdat we dat gisteren besproken hadden en je zelf geen polio hebt, vriendelijk bedankt
fleurtjeuh schreef:MoniekJ schreef:Ik schrok net.. was aan de wandel en er bewoog iets midden op straat.Spoiler:
[ [url=m/GM1TUE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar woon jij dat er zomaar een kreeft op straat loopt??
Marcella schreef:MoniekJ schreef:Ik schrok net.. was aan de wandel en er bewoog iets midden op straat.Spoiler:
En wat heb je ermee gedaan aangezien er vang advies is. Ze maken het eco systeem kapot.
Marcella schreef:MoniekJ schreef:Ik schrok net.. was aan de wandel en er bewoog iets midden op straat.Spoiler:
En wat heb je ermee gedaan aangezien er vang advies is. Ze maken het eco systeem kapot.
[***] schreef:Ze vinden dat ik me aanstel want zij zijn ook moe en ze hebben het nog veel zwaarder want werk is veel zwaarder dan studeren en voor hun ligt er veel meer druk op.
Er wordt toch niet naar me geluisterd. Mijn moeder vroeg wat ik wilde drinken, ik vroeg om kriekbier, ze heeft quadruppel gehaald en is ervan overtuigd dat ik daar om heb gevraagd.
Spijt dat ik niet heb afgezegd...
Zebrastreep schreef:Het is toch ongelooflijk de jongens zijn niet gepakt. Had ze beter zelf aan kunnen houden ben ze na het ongeluk nog 2x tegen gekomen
Kenteken hadden ze ook niet goed genoteerd dus 1 grote grap...
7 juli kan ik aangifte doen ik laat het er niet bij zitten.
Menino schreef:Mijn vriend vertelde net dat het de sterfdag van mijn pa is vandaag.
Was ik tbh vergeten en nu ben ik verdrietig![]()
Pap, als je toch eens zou weten hoe iedereen ontspoort is zonder jou ...
Dan zou ik willen dat ik zou kunnen geloven dat je op een wolkje (bij voorkeur met een toverstokje of andere magische krachten) meekijkt.
Menino schreef:Mijn vriend vertelde net dat het de sterfdag van mijn pa is vandaag.
Was ik tbh vergeten en nu ben ik verdrietig![]()
Pap, als je toch eens zou weten hoe iedereen ontspoort is zonder jou ...
Dan zou ik willen dat ik zou kunnen geloven dat je op een wolkje (bij voorkeur met een toverstokje of andere magische krachten) meekijkt.
astrea schreef:[***] schreef:Ze vinden dat ik me aanstel want zij zijn ook moe en ze hebben het nog veel zwaarder want werk is veel zwaarder dan studeren en voor hun ligt er veel meer druk op.
Er wordt toch niet naar me geluisterd. Mijn moeder vroeg wat ik wilde drinken, ik vroeg om kriekbier, ze heeft quadruppel gehaald en is ervan overtuigd dat ik daar om heb gevraagd.
Spijt dat ik niet heb afgezegd...
Je eigen grenzen trekken en daar ook naar de buiten wereld duidelijk in zijn.
Mensen die zelf geen burnout hebben gehad, weten niet hoe en wat je voelt.
En idd drukte en de hele dag aan staan is heel lastig.
Dus doe het vooral niet.
Zelf ook herstellend van een burnout en ook verjaardagen en hele dagen aan staan kan ik niet.
Voor mij ook de reden geweest om niet meer naar verjaardagen te gaan en me eigen vier ik ook niet.
Werk inmiddels weer 3 x 4 uur en ben volledig leeg als ik thuis kom.
En dan werk ik nog op een klein kantoor ed.
Je hebt er niks aan om na zo'n dag waar je ook nog eens geen lol aan beleefd dagen daarna nog ellendig van te zijn.
Succes